[Feedback] Verzin een test en win een Samsung S6 edge+!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:29
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bzT3oAAHdWnN6Eb3ws6T76Jv/full.png

S6 edge+ Test door de Telecom modjes: Verzin een test en win een S6 edge+!

Alle vragen en opmerkingen over de [ADV] Verzin een test en win een Samsung S6 edge+! actie kun je hier kwijt. :)

Spelregels
  • Je testidee mag geen schade opleveren aan toestel, moderator of zijn/haar omgeving.
  • Je hebt tot en met 10 september de tijd om je idee te plaatsen. Dat kan alleen in dit topic.
  • Uiterlijk 24 september nemen we per mail of DM contact op met de winnaar.
  • Je idee moet uitvoerbaar zijn in en om het huis en mag van begin tot eind maximaal 20 minuten duren.
  • Zaken waarbij de telecomprovider een belangrijke rol speelt zijn door de verschillende locaties en omstandigheden slecht te vergelijken. Die krijgen een lagere prioriteit.
  • Mochten er additionele apps voor nodig zijn, dan moeten die in Google Play staan. Rooten, flashen etc. etc. doen we niet in deze test.
  • Tweakers en Samsung kiezen de leukste inzending. Deze wordt beloond met een Samsung S6 edge+ 32GB
  • Crew en medewerkers van Tweakers & Samsung zijn uitgesloten van deelname.
  • Over de actie en de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Update
De actie is voorbij en een winnaar is getrokken. Van harte gefeliciteerd voor de winnaar en iedereen heel veel dank voor het inzenden.

[ Voor 100% gewijzigd door zeef op 06-10-2015 16:46 ]

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:46:
[modbreak]
Even het aandacht voor het volgende; Wij hebben niet toegang tot elke telefoon en/of simcard van elk netwerk, de verschillende vergelijkingstests betreffende andere telefoons of netwerken zijn daarom ook lastig om uit te voeren. Wij verwachten van jullie dus enige vorm van creativiteit voor een test specifiek voor dit toestel.

[/]
Om maar even lekker bot te doen: dan wens ik jullie succes. Creatief ben ik wel maar de meeste testen komen vrijwel op het zelfde neer en als je dan een echte echte test wilt doen, zoals mijn voorgestelde dan is de mogelijkheid er weer niet jammer want zo daalt het Tweaker gehalte wat mij betreft :7

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Mrjraider schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:47:
[...]

Om maar even lekker bot te doen: dan wens ik jullie succes. Creatief ben ik wel maar de meeste testen komen vrijwel op het zelfde neer en als je dan een echte echte test wilt doen, zoals mijn voorgestelde dan is de mogelijkheid er weer niet jammer want zo daalt het Tweaker gehalte wat mij betreft :7
Ik gaat niet om het niet willen, het gaat om het niet kunnen. Wij hebben niet de beschikking over een kast met allemaal recente gsm's. Ik plaats de modbreak bewust omdat dit topic anders binnen no-time vol staat met verzoeken tot een vergelijk met de meest exotische telefoons. Nogmaals, dit is lastig. Vandaar het verzoek om jullie specifiek op de S6 Edge+ te richten, dit is namelijk de telefoon die de leukste inzending kan winnen! Het gaat in deze test dus niet om telefoon merk A, B of C.... Maar specifiek om de Samsung Galaxy S6 Edge+

Zelf heb ik een Note 4, ik wil dan ook met plezier een vergelijk maken tussen de S6 Edge+ en de Note 4, maar dit is omdat het toevallig kan.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mrjraider
  • Niet online
Maar dat neemt niet weg dat veel testen vergelijkbaar zullen zijn met het verschil hoe de test uitgevoerd kan gaan worden.. Ach ja.. we zien wel..

• zeef
Mrjraider schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:47:
[...]

Het spijt me zeer maar als je het onmogelijke vraagt, dan moet je niet bot gaan doen als je nee te horen krijgt. Samen met mijn vriendin hebben we 2 Vodafone en 1 KPN abonnement. Dus ook al zou ik willen, dan nog zou ik (als ik al mee deed ;)) niet aan je verzoek kunnen voldoen. Daarbij is het geen vergelijking van het toestel, want je meet met name de capaciteit van het netwerk. FYI: dit testen we ook niet bij de redactionele review van een toestel.

Het devies is dus: vraag iets wat redelijkerwijs kan en ga niet zitten mokken bij een afwijzing van 'n onuitvoerbare vraag. ;)

• Mrjraider
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:44:
[...]

Het spijt me zeer maar als je het onmogelijke vraagt, dan moet je niet bot gaan doen als je nee te horen krijgt. Samen met mijn vriendin hebben we 2 Vodafone en 1 KPN abonnement. Dus ook al zou ik willen, dan nog zou ik (als ik al mee deed ;)) niet aan je verzoek kunnen voldoen. Daarbij is het geen vergelijking van het toestel, want je meet met name de capaciteit van het netwerk. FYI: dit testen we ook niet bij de redactionele review van een toestel.

Het devies is dus: vraag iets wat redelijkerwijs kan en ga niet zitten mokken bij een afwijzing van 'n onuitvoerbare vraag. ;)
Zeg hallo, niet zo op de teentjes getrapt want ik zit helemaal niet te mokken. :(

Edit: daarnaast wordt er gevraagd om een zo creatief mogelijke test te bedenken voor de testers. Vervolgens kom ik met eentje, die niet kan maar daar kan niet normaal op gereageerd worden. Dan is het dus logisch dat ik daar op een gelijke toon reageer.
Blijkbaar was dat nog niet genoeg want jij moest er nog nodig op reageren en speciaal een topique openen.. Komop het kan ook volwassener O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Mrjraider op 03-09-2015 21:41 ]

• zeef
Ik was het gebruikelijke feedback topic gewoonweg vergeten. Gelukkig zit je niet te mokken, dan zijn we samen weer blij. ;)

• Mrjraider
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:48:
Ik was het gebruikelijke feedback topic gewoonweg vergeten. Gelukkig zit je net te mokken, dan zijn we samen weer blij. ;)
Voel me vereerd O-)

• zeef
Kleine (doch belangrijke :+) typo gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iersmeisje
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Jullie hebben in maart een review van de Samsung 6 Edge geplaatst. Ik zou graag zien dat jullie nog een keer dezelfde testen zouden doen met hetzelfde toestel nu een half jaar later. Zijn de vermoedens uitgekomen van de mogelijk fragiele achterkant? Hoe zit het nu met de snelheid e.d.? Dus hoe scoort het toestel nu na een half in gebruik te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Ik kwam nog even kijken welke test gewonnen had............

En ligt dat aan mij of is een publieke wedstrijd zonder winnaar/leukste test best wel raar?
Zit daar niet altijd een clausule bij dat je inzending eigendom wordt en dat je naam of foto als prijswinnaar gepubliceerd mag worden?

[conspiracy mode]
Je zou haast iedere testbedenker gaan pm-en om uit te vinden of er überhaupt wel een telefoon weggegeven is......
[/conspiracy mode]

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Teijgetje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:57:
Ik kwam nog even kijken welke test gewonnen had............

En ligt dat aan mij of is een publieke wedstrijd zonder winnaar/leukste test best wel raar?
Zit daar niet altijd een clausule bij dat je inzending eigendom wordt en dat je naam of foto als prijswinnaar gepubliceerd mag worden?

[conspiracy mode]
Je zou haast iedere testbedenker gaan pm-en om uit te vinden of er überhaupt wel een telefoon weggegeven is......
\[/conspiracy mode]
Ja en nee....

Vanuit privacy oogpunt maakt Tweakers.net niet (meer) standaard de naam/nickname van de prijswinnaar bekend. Het is dan ook aan de "winnaar" om wel/niet naar buiten te treden.

Voor meer vragen betreffende dit onderwerp kan je bij Zeef terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dat klopt. Maar dit is meer iets voor het feedback topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Nu online
Hier dan nog maar even, was even zoeken......

Ik, en ik neem aan anderen ook, ben toch verbaasd dat er geen uitslag is van de wedstrijd.
Velen hebben daar toch over nagedacht en er tijd in gestoken, het lijkt me dan logisch dat de leukste test, met testresultaten, vermeld wordt.

Dat de ontvanger anoniem wil blijven kan ik me nog indenken.
Dat de test dan ook gelijk anoniem is en niet gepubliceerd mag worden is vreemd.

Je kreeg die telefoon voor het bedenken van die test, het lijkt me dus dat Tweakers, of Samsung, die test, waar ze voor betaald hebben met een telefoon, gewoon mogen publiceren.

Maar we moeten het doen met "van alle niet leuke tests hebben we toch maar een winnaar gekozen" en "de notaris heeft het toestel overhandigd aan de winnaar, die anoniem wenst te blijven en zijn inzending direct door Google van internet heeft laten verwijderen..... >:)

Beetje overdreven gesteld natuurlijk, maar zo raar vind ik geen uitslag eigenlijk ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik ga een heel eind met je mee, maar het probleem is dat de winnende post direct te linken is aan een persoon. Sinds een jaar of 2 maken wij de naam van de winnaar niet meer bekend. Niet iedereen stelt daar prijs op omdat je soms makkelijker te traceren bent dan je zou willen.

Dat dit tot een onbevredigd gevoel kan leiden, dat begrijp ik. Voor ons weegt de privacy van de winnaar zwaarder dan dat gevoel. Het staat de winnaar vrij om zichzelf (of haarzelf) bekend te maken. Maar dat is geen plicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

In:http://tweakers.net/acties/ -> Vijf moderators testen de Samsung Galaxy S6 edge +. Lees hier hun bevindingen!:
Waar zijn de reviews van de 5 mods? Ik kom op een pagina uit waarin alle reviews van dit toestel staan weergegeven. Met veel moeite (klikken) zie ik er drie. Ik had eerder een overzichtspagina verwacht waarin er 5 links staan naar de reviews van moderators.

Afgezien van de verwarring, kan ik me voorstellen dat de onafhankelijkheid in twijfel wordt getrokken als aan crewleden aparte aandacht wordt geschonken die niet in een nieuwbericht of algemene redactionele review wordt gegoten, maar als advertorial.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PcDealer schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:51:
In:http://tweakers.net/acties/ -> Vijf moderators testen de Samsung Galaxy S6 edge +. Lees hier hun bevindingen!:
Waar zijn de reviews van de 5 mods? Ik kom op een pagina uit waarin alle reviews van dit toestel staan weergegeven. Met veel moeite (klikken) zie ik er drie). Ik had eerder een overzichtspagina verwacht waarin er 5 links staan naar de reviews van moderators.

Afgezien van de verwarring, kan ik me voorstellen dat de onafhankelijkheid in twijfel wordt getrokken als aan crewleden aparte aandacht wordt geschonken die niet in een nieuwbericht of algemene redactionele review wordt gegoten, maar als advertorial.
Niet alle reviews zijn gelukt binnen het tijdspad. Ook moderators zijn vrijwilligers en die kunnen we moeilijk dwingen als 't even niet lukt. Dat is bij reviews door users niets anders. De reviews staan op de gebruikelijke manier vermeld, net zoals we bij alle andere acties doen.

Ten overvloede: nee, de moderators mogen de toestellen niet houden. Natuurlijk krijgen ze wel een bedankje van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

In elk geval is een deel van mijn bevindingen direct ter harte genomen:
Getest: Samsung Galaxy S6 edge+
Lees hier hun bevindingen!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

review van mij komt er aan, ben er nog niet aan toegekomen om hem af te maken.

Pagina: 1