nieuwe game pc budget max 600 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:47
Dag professionals,

Ik ben van plan om dan eindelijk een keertje een game pc te kopen. Ik heb geen flauw iedee wat ik het beste kan nemen voor dit bedrag. Daarom vraag ik of jullie mij kunnen helpen met het bouwen van een pc om metal gear solid 5 op 1080p te kunnen draaien zonder problemen (hoop dat dit mogelijk is met dit bedrag).
Ik ben niet van plan om hierna te upgraden of overclocken etc, dus dit system hoeft niet toekomst gericht te zijn.
Ik zou dus de beste setup voor dit moment willen aanschaffen zonder later te denken aan upgraden. Als dit systeem verouderd, dan haal ik over een aantal jaar wel weer een nieuwe.

Dank aan u allen.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Game pc voor deze sloeber

Exact dezelfde vraag.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ugraded
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-12 17:13
Ik zou zelf 2e hands gaan

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:47
Ik heb het doorgenomen, maar ik merk daar toch dat die persoon word tegengehouden doordat hij perse een NVidia chipset wilt hebben. Als AMD dan inderdaad beter zou zijn voor het bedrag en kwa prestaties dan past zijn topic niet bij mijn system. 2e handse spullen zijn ook geen optie want ik koop dit system via werk met een persoonlijk budget. Alle componenten moet ik dus nieuw kopen. Mijn system hoeft ook niet toekomst gericht te zijn want upgraden ga ik niet doen.

[ Voor 138% gewijzigd door dojitsu op 03-09-2015 16:03 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Let op dat we hierbij ook al eigen input verwachten. Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guides van maart, juli en september.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Succes![/]

Dit topic is gesloten.