Toon posts:

Zo krijg je nooit meel, zo 10 per dag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo en goedendag (-nacht)

Een vreemde situatie is ontstaan nadat ik mijn email adres heb ingevuld in mijn profile, eerst kreeg ik praktisch nooit spam, nu zijn het er 10 per dag... :(

Heeft iemand een verklaring cq een oplossing? :?

bedankt voor alle moeite alvast 8-)

Verwijderd

Zet je adres op niet zichtbaar

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat weet ik niet :? Maar je mailadres is nu zichtbaar, dat kan je uitzetten als je daar bang voor bent.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er niet bang voor, vind het alleen beetje irri :r
Mijn adres is zichtbaar zodat andere tweakers ook persoonlijk kunnen reageren.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan moet iemand dat handmatig gedaan hebben. Je mailadres is een plaatje in je profile, dus daar kan het niet automatisch uitgefilterd worden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 01:47 schreef JvS het volgende:
Dan moet iemand dat handmatig gedaan hebben. Je mailadres is een plaatje in je profile, dus daar kan het niet automatisch uitgefilterd worden.
Idd. En dat is dus omdat het al eens is misbruikt.

Die persoon heeft zelf overigens iets van 10.000.000.000 mailtjes terug ontvangen van de GoT'ers >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm is inderdaad een plaatje.. vond het frappant, zo'n spam explosie ... is me nog nooit overkomen want ben daar heel secuur in..

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:41

Sharky

Skamn Dippy!

Op dinsdag 19 juni 2001 01:48 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Die persoon heeft zelf overigens iets van 10.000.000.000 mailtjes terug ontvangen van de GoT'ers >:)
wanneer was dat, kan ik me helemaal nix meer van herinneren...

This too shall pass

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Goed bedoelt waarschijnlijk maar heel fout uitgevoerd. :D

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Die ene keer heeft er wel voor gezorgd dat m'n email adres in verkeerde handen is gevallen -> ik krijg 2x per dag SPAM over leningen/huizen enzo.. :(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:41

chem

Reist de wereld rond

Op dinsdag 19 juni 2001 09:35 schreef Burat het volgende:
Die ene keer heeft er wel voor gezorgd dat m'n email adres in verkeerde handen is gevallen -> ik krijg 2x per dag SPAM over leningen/huizen enzo.. :(
nou, als je een hypotheek of lening wil, dan moet je MIJ ff mailen, ik heb een heel mooi aanbod!

[/grapje]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:55

Arno

PF5A

Zo weinig?? Ik donder zeker 10-15 mails per dag weg aan spam... laat staan mijn Hotmail account :r

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 19 juni 2001 09:51 schreef Traag het volgende:
Zo weinig?? Ik donder zeker 10-15 mails per dag weg aan spam... laat staan mijn Hotmail account :r
Op mijn emailadressen hier bij GoT (die dus al ruim een jaar geregged stonden en zichtbaar) heb ik vooralsnog geen spam gehad.

Ik vermoed dat je het ergens anders, ook een keer ingevuld hebt, waarvan jij dacht dat het niets uit maakte?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 19 juni 2001 01:48 schreef HlpDsK het volgende:

Klopt en nog een paar 100duizend smsjes volgens mij. >:)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Wat ruled r00t op je mailserver toch..

pico /etc/mail/access

host.com REJECT

:P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 09:54 schreef ACM het volgende:

[..]

Op mijn emailadressen hier bij GoT (die dus al ruim een jaar geregged stonden en zichtbaar) heb ik vooralsnog geen spam gehad.

Ik vermoed dat je het ergens anders, ook een keer ingevuld hebt, waarvan jij dacht dat het niets uit maakte?
Ik mijn geval vul ik bijna nooit mijn email adres in > anyway het blijft vreemd, naja misschien een paar toevallige ophopingen van een stapel meel... hoop dat het niet zow doorgaat. |:(

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 13:45

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Dat zeg je nou wel, maar ik denk dat het best mogelijk is om iets te maken wat uit die plaatjes het mailadres herkent (zie ook OCR en dat werk).

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Pagina: 1