Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 19:36
Ik heb een Harman Kardon set samen met een Samsung 8500 tv

Erg vervelend is het dat ik vaak niet kan kiezen uit de keuze Dolby 5.1 of bv Neo 5.1
Alleen de keuze NSP ,stereo ,5 channel en original is dan mogelijk terwijl bv de DVD die afgespeeld wordt het wel heeft ,of bv de tv uitzending of Netflix.

Ook zijn vaak de instellingen van tv (geluid) dan opeens anders (staat bv opeens op PCM ipv Dolby)

Het lijkt erop dat het soms opeens weer werkt na spanning eraf gehaald te hebben.

Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Hoe heb je het aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Als ik het zo lees heb je je dvd speler naar de tv en dan van de tv een kabel naar de versterker?

Wat zou moeten is de dvd/bluray speler naar de versterker en de uitgang van de versterker naar de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:05

CeesKees

I rest my Kees

Begin eens met uit te leggen hoe alles is aangesloten.

En vervolgens wat nu werkelijk je probleem is; welke bron, welke instelling en wat werkt er wel/niet.

Dit is een random opsomming van alle problemen waar je ooit tegenaan gelopen bent. Prima om te weten, maar lastig om je te helpen.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
alles is goed aangesloten want het werkt soms perfect . Het lijkt met Anynet te maken te hebben . Als ik bron verander dan wordt de Anynet verbinding afgebroken .. Zou dat het kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Tip: geef toch even de informatie, zoals je deze hebt aangesloten.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
Is niet veel over te zeggen aangezien ik voor Samsung tv en Harman Kardon de ARC verbinding heb gebruikt .
1 kabel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
Ik heb hier iets gevonden met hetzelfde probleem : Samsung Anynet onthoud instelling niet
Pagina: 1