Toon posts:

600-1000 Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik krijg verschillende adviesen waardoor ik de bomen door het bos niet meer zie.

Ik wil graag een game PC halen voor rond de 600-1000 EUR.
De spellen die ik erop will spelen zijn SC2 / COD / Battlefield, ik zou deze op high settings willen spelen.
Er moet ook ruimte zijn de systeem later uit te breiden / upgraden.

Wat zou de beste set up zijn ?

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Wat heb je zelf al gevonden qua onderdelen? Wil je hem laten bouwen of bouw je hem zelf?

Volgende keer even het DAA lezen aub :).

Wil je Call of Duty 1 op z'n hoogst spelen? Of Black Ops 3? Dat is nogal een verschil qua hoeveel het van een videokaart trekt. Als je BO3 op z'n hoogst wilt spelen, dan ga je toch al een beetje richting de 1000 euro (qua totaalbedrag van je pc).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Verwijderd

Topicstarter
Hoi AnonymousWP, sorry ben nieuw hier :-)

Ik wil hem laten bouwen omdat ik er zelf bar weinig verstand van heb.
Speel momenteel spellen zoals SC2 / COB 3 etc / deze vragen nog niet zo heel veel van de videokaart, maar de systeem waar ik naar op zoek ben moet wel spellen zoals bf4 aan kunnen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Let op dat we hierbij ook al eigen input verwachten. Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guides van maart, juli en september.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Succes![/]

Dit topic is gesloten.