[ADV] Devv Answer Contest

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-07 19:41

Vickiieee

Kritische lezer.

NaliXL schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:35:
Ik ben wel erg benieuwd naar de uitslagen. Worden die bekend gemaakt of weten in principe alleen de winnaars dat?
Voor zover ik weet niet. Dat gebeurt nooit bij contests in verband met de privacygevoeligheid van dit soort dingen. Voor hetzelfde geldt worden die tweakers opgezocht/opgewacht in verband met de nieuwe apparatuur die ze hebben :P.

En over de uitslag wordt ook niet gecorrespondeerd vaak..

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 23:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Geh ik was dit alweer helemaal vergeten 8)7. Dat je de winnaars niet te weten krijgt lijkt me prima, maar even een round-up door t.net is wel op z'n plaats lijkt me :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:07:
Geh ik was dit alweer helemaal vergeten 8)7. Dat je de winnaars niet te weten krijgt lijkt me prima, maar even een round-up door t.net is wel op z'n plaats lijkt me :)
Sluit ik me bij aan!

Indien de vragen blijven staan hoeven de antwoorden ook niet bekend gemaakt te worden ;). We zijn er immers toch al uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyboyNLD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Is er al een lijst winnaars bekend? Ik ben benieuwd of misschien iets gewonnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
JohnnyboyNLD schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:51:
Is er al een lijst winnaars bekend? Ik ben benieuwd of misschien iets gewonnen heb.
Zoals reeds gemeld worden de winnaars doorgaans niet publiekelijk bekend gemaakt. Als je wat gewonnen hebt wordt je vanzelf benaderd ( Bij de aankondiging staat uiterlijk 16 okt, dus morgen ).

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyboyNLD
Woy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Zoals reeds gemeld worden de winnaars doorgaans niet publiekelijk bekend gemaakt. Als je wat gewonnen hebt wordt je vanzelf benaderd ( Bij de aankondiging staat uiterlijk 16 okt, dus morgen ).
Dat ''niet publieke'' deel heb ik blijkbaar even gemist. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-07 13:42
Er stond iets over een bekendmaking uiterlijk 16 Oct. Is er iets bij tweakers bekend of er al gecommuniceerd is? Want kennelijk heeft niemand hier iets gehoord. Daarnaast mag je m.i. best vertellen welke usernames iets gewonnen hebben. Is toch juist leuk?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

We wachten vandaag in spanning af, misschien is de afwikkeling net zo als de voorbereiding ;)

Maar serieus, het was een leuke contest en ik hoop dat er volgend jaar weer een is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
emnich schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:04:
Maar serieus, het was een leuke contest en ik hoop dat er volgend jaar weer een is!
Yup. Ik wil ook wel helpen met een review van de vragen (i.p.v. ze te beantwoorden) om te helpen de ambiguiteit eruit te halen. We worden vanuit ons bedrijf wel vaker uitgenodigd om een Cap project te trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-07 23:46
Hoi,

Mijn collega Maartje die deze actie onder haar hoede heeft is helaas de hele week al ziek. Dus dit ligt even stil, tot onze grote spijt. We missen Maartje en wensen haar beterschap.

De uitslag is dus minstens een week later, afhankelijk van haar beter worden. We houden jullie op de hoogte!

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
Er stond iets over een bekendmaking uiterlijk 16 Oct. Is er iets bij tweakers bekend of er al gecommuniceerd is? Want kennelijk heeft niemand hier iets gehoord.
Er is nog niet gecommuniceerd. Ik weet ook niet zeker of dat vandaag nog gaat lukken, maar we hebben zeef aan z'n jas getrokken en gevraagd of hij hier even kan vertellen hoe of wat. :) Zeef is een tussenpostert. :+
Daarnaast mag je m.i. best vertellen welke usernames iets gewonnen hebben. Is toch juist leuk?
Even in zijn algemeenheid en niet per se alleen voor deze wedstrijd: dat mag de user die een prijs wint zelf bepalen. Mijn echte naam en adres zijn vrij makkelijk te achterhalen. Als ik een dikke prijs win vind ik het misschien helemaal niet prettig als dat publiek gemaakt wordt, want dan weet een inbreker zo te achterhalen waar er iets leuks te halen valt. ;) Die inschatting moet iedereen lekker voor zichzelf maken en dat is dus niet aan Tweakers om te bepalen. :)
Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:08:
Yup. Ik wil ook wel helpen met een review van de vragen (i.p.v. ze te beantwoorden) om te helpen de ambiguiteit eruit te halen. We worden vanuit ons bedrijf wel vaker uitgenodigd om een Cap project te trekken ;)
Deze keer werden er door de drie betrokken bedrijven aan alle kanten wat aannames gemaakt. Het bedrijf dat de vragen maakte ging ervan uit dat er nog gedubbelcheckt was door Tweakers en Cap, Tweakers ging ervanuit dat de vragen al gecheckt waren en Cap heeft wel een check gedaan maar daarbij blijkbaar dingen gemist. Een eventuele volgende keer gaan wij als modcrew er sowieso tussen zitten om problemen te voorkomen voordat ze gebeuren, dan kun jij gewoon mooi mee blijven doen met wat in essentie gewoon een leuke opdracht is. :)

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 16-10-2015 12:22 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zeef schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
Hoi,

Mijn collega Maartje die deze actie onder haar hoede heeft is helaas de hele week al ziek. Dus dit ligt even stil, tot onze grote spijt. We missen Maartje en wensen haar beterschap.

De uitslag is dus minstens een week later, afhankelijk van haar beter worden. We houden jullie op de hoogte!

Beterschap aan Maartje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:52

steveman

Comfortabel ten onder

Oei, beterschap!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

zeef schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
Hoi,

Uiteraard begrijpelijk!

Wens Maartje namens mij in ieder geval beterschap! Het heerst helaas :-(
Ik zal de uitslag met net zo veel smart afwachten, of die nu een week later is of niet :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:58

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik een van de Raspberry Pi's gewonnen heb *O*

Ik vond het een erg leuke contest (ondanks de wat moeizame start, maar dat heeft ook wel wat :) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Yay, ook een Pi 2 gewonnen *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyboyNLD
Ai, geen mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:56
Inderdaad. Helaas... Misschien moet die voor de Dell XPS nog verstuurd worden? :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kiwi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:27:
(ondanks de wat moeizame start, maar dat heeft ook wel wat :) ).
En toch gaan we er wat mij betreft alles aan doen om te voorkomen dat dat bij een eventuele volgende keer niet meer zo moeizaam gaat. Niet in de laatste plaats omdat ik daardoor een werkdag van 14 uur heb gemaakt bij de eerste problemen en daarna nog regelmatig spul heb moeten bijstellen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyboyNLD
Ah joh, ik heb een aantal leuke puzzels kunnen oplossen en er veel plezier in gehad. Ik denk dat er vele net zo over denken. Komt de volgende keer vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

NMe schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:00:
[...]

En toch gaan we er wat mij betreft alles aan doen om te voorkomen dat dat bij een eventuele volgende keer niet meer zo moeizaam gaat. Niet in de laatste plaats omdat ik daardoor een werkdag van 14 uur heb gemaakt bij de eerste problemen en daarna nog regelmatig spul heb moeten bijstellen. :+
Ja natuurlijk is het beter om zoiets te voorkomen, maar er werd wel goed gediscussieerd hierdoor :)
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-07 01:23
Mooi dat de vragen en discussie er nog staan, voor degenen die ze alsnog willen proberen of verbeteren :)

Ook zag ik al meerdere writeups in tweakblogs voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Grats aan de winnaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 25-07 23:41
NMe schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:00:
En toch gaan we er wat mij betreft alles aan doen om te voorkomen dat dat bij een eventuele volgende keer niet meer zo moeizaam gaat.
De problemen laten beta-testen door een aantal programmeurs die de vragen nog nooit eerder gezien hebben was een goed idee geweest. En dan ook echt de problemen laten oplossen, zonder tussendoor vragen te kunnen stellen aan degenen die die opgaven verzonnen hebben, zodat onduidelijkheden opgemerkt worden.
Niet in de laatste plaats omdat ik daardoor een werkdag van 14 uur heb gemaakt bij de eerste problemen en daarna nog regelmatig spul heb moeten bijstellen. :+
Chapeau. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:52

steveman

Comfortabel ten onder

Felicitaties aan de bofkonten!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

En vandaag lag er een pakketje op me te wachten bij thuiskomst *O*
Bedankt Tweakers!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UKnUeBocBmUT4QnuZ0CpJT5c/thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kiwi op 24-10-2015 19:23 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste