Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sluit ik me bij aan!.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:07:
Geh ik was dit alweer helemaal vergeten. Dat je de winnaars niet te weten krijgt lijkt me prima, maar even een round-up door t.net is wel op z'n plaats lijkt me
Indien de vragen blijven staan hoeven de antwoorden ook niet bekend gemaakt te worden
Zoals reeds gemeld worden de winnaars doorgaans niet publiekelijk bekend gemaakt. Als je wat gewonnen hebt wordt je vanzelf benaderd ( Bij de aankondiging staat uiterlijk 16 okt, dus morgen ).JohnnyboyNLD schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:51:
Is er al een lijst winnaars bekend? Ik ben benieuwd of misschien iets gewonnen heb.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dat ''niet publieke'' deel heb ik blijkbaar even gemist.Woy schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:10:
[...]
Zoals reeds gemeld worden de winnaars doorgaans niet publiekelijk bekend gemaakt. Als je wat gewonnen hebt wordt je vanzelf benaderd ( Bij de aankondiging staat uiterlijk 16 okt, dus morgen ).

https://niels.nu
Maar serieus, het was een leuke contest en ik hoop dat er volgend jaar weer een is!
Yup. Ik wil ook wel helpen met een review van de vragen (i.p.v. ze te beantwoorden) om te helpen de ambiguiteit eruit te halen. We worden vanuit ons bedrijf wel vaker uitgenodigd om een Cap project te trekkenemnich schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:04:
Maar serieus, het was een leuke contest en ik hoop dat er volgend jaar weer een is!
Mijn collega Maartje die deze actie onder haar hoede heeft is helaas de hele week al ziek. Dus dit ligt even stil, tot onze grote spijt. We missen Maartje en wensen haar beterschap.
De uitslag is dus minstens een week later, afhankelijk van haar beter worden. We houden jullie op de hoogte!
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.
Er is nog niet gecommuniceerd. Ik weet ook niet zeker of dat vandaag nog gaat lukken, maar we hebben zeef aan z'n jas getrokken en gevraagd of hij hier even kan vertellen hoe of wat.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
Er stond iets over een bekendmaking uiterlijk 16 Oct. Is er iets bij tweakers bekend of er al gecommuniceerd is? Want kennelijk heeft niemand hier iets gehoord.
Even in zijn algemeenheid en niet per se alleen voor deze wedstrijd: dat mag de user die een prijs wint zelf bepalen. Mijn echte naam en adres zijn vrij makkelijk te achterhalen. Als ik een dikke prijs win vind ik het misschien helemaal niet prettig als dat publiek gemaakt wordt, want dan weet een inbreker zo te achterhalen waar er iets leuks te halen valt.Daarnaast mag je m.i. best vertellen welke usernames iets gewonnen hebben. Is toch juist leuk?
Deze keer werden er door de drie betrokken bedrijven aan alle kanten wat aannames gemaakt. Het bedrijf dat de vragen maakte ging ervan uit dat er nog gedubbelcheckt was door Tweakers en Cap, Tweakers ging ervanuit dat de vragen al gecheckt waren en Cap heeft wel een check gedaan maar daarbij blijkbaar dingen gemist. Een eventuele volgende keer gaan wij als modcrew er sowieso tussen zitten om problemen te voorkomen voordat ze gebeuren, dan kun jij gewoon mooi mee blijven doen met wat in essentie gewoon een leuke opdracht is.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:08:
Yup. Ik wil ook wel helpen met een review van de vragen (i.p.v. ze te beantwoorden) om te helpen de ambiguiteit eruit te halen. We worden vanuit ons bedrijf wel vaker uitgenodigd om een Cap project te trekken
[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 16-10-2015 12:22 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Beterschap aan Maartjezeef schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
Hoi,
Mijn collega Maartje die deze actie onder haar hoede heeft is helaas de hele week al ziek. Dus dit ligt even stil, tot onze grote spijt. We missen Maartje en wensen haar beterschap.
De uitslag is dus minstens een week later, afhankelijk van haar beter worden. We houden jullie op de hoogte!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Uiteraard begrijpelijk!zeef schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:
Hoi,
Wens Maartje namens mij in ieder geval beterschap! Het heerst helaas
Ik zal de uitslag met net zo veel smart afwachten, of die nu een week later is of niet

Ik vond het een erg leuke contest (ondanks de wat moeizame start, maar dat heeft ook wel wat

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
En toch gaan we er wat mij betreft alles aan doen om te voorkomen dat dat bij een eventuele volgende keer niet meer zo moeizaam gaat. Niet in de laatste plaats omdat ik daardoor een werkdag van 14 uur heb gemaakt bij de eerste problemen en daarna nog regelmatig spul heb moeten bijstellen.Kiwi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:27:
(ondanks de wat moeizame start, maar dat heeft ook wel wat).
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja natuurlijk is het beter om zoiets te voorkomen, maar er werd wel goed gediscussieerd hierdoorNMe schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:00:
[...]
En toch gaan we er wat mij betreft alles aan doen om te voorkomen dat dat bij een eventuele volgende keer niet meer zo moeizaam gaat. Niet in de laatste plaats omdat ik daardoor een werkdag van 14 uur heb gemaakt bij de eerste problemen en daarna nog regelmatig spul heb moeten bijstellen.
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende
Ook zag ik al meerdere writeups in tweakblogs voorbijkomen.
De problemen laten beta-testen door een aantal programmeurs die de vragen nog nooit eerder gezien hebben was een goed idee geweest. En dan ook echt de problemen laten oplossen, zonder tussendoor vragen te kunnen stellen aan degenen die die opgaven verzonnen hebben, zodat onduidelijkheden opgemerkt worden.NMe schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:00:
En toch gaan we er wat mij betreft alles aan doen om te voorkomen dat dat bij een eventuele volgende keer niet meer zo moeizaam gaat.
Chapeau.Niet in de laatste plaats omdat ik daardoor een werkdag van 14 uur heb gemaakt bij de eerste problemen en daarna nog regelmatig spul heb moeten bijstellen.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Bedankt Tweakers!

[ Voor 4% gewijzigd door Kiwi op 24-10-2015 19:23 ]