Er is nog niet gecommuniceerd.
Ik weet ook niet zeker of dat vandaag nog gaat lukken, maar we hebben zeef aan z'n jas getrokken en gevraagd of hij hier even kan vertellen hoe of wat. 
Zeef is een tussenpostert.

Daarnaast mag je m.i. best vertellen welke usernames iets gewonnen hebben. Is toch juist leuk?
Even in zijn algemeenheid en niet per se alleen voor deze wedstrijd: dat mag de user die een prijs wint zelf bepalen. Mijn echte naam en adres zijn vrij makkelijk te achterhalen. Als ik een dikke prijs win vind ik het misschien helemaal niet prettig als dat publiek gemaakt wordt, want dan weet een inbreker zo te achterhalen waar er iets leuks te halen valt.

Die inschatting moet iedereen lekker voor zichzelf maken en dat is dus niet aan Tweakers om te bepalen.

Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:08:
Yup. Ik wil ook wel helpen met een review van de vragen (i.p.v. ze te beantwoorden) om te helpen de ambiguiteit eruit te halen. We worden vanuit ons bedrijf wel vaker uitgenodigd om een Cap project te trekken

Deze keer werden er door de drie betrokken bedrijven aan alle kanten wat aannames gemaakt. Het bedrijf dat de vragen maakte ging ervan uit dat er nog gedubbelcheckt was door Tweakers en Cap, Tweakers ging ervanuit dat de vragen al gecheckt waren en Cap heeft wel een check gedaan maar daarbij blijkbaar dingen gemist. Een eventuele volgende keer gaan wij als modcrew er sowieso tussen zitten om problemen te voorkomen voordat ze gebeuren, dan kun jij gewoon mooi mee blijven doen met wat in essentie gewoon een leuke opdracht is.
[
Voor 29% gewijzigd door
NMe op 16-10-2015 12:22
]