Dank je laminaatplaat

Joey54 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:33:
Erg vet gemaakt!
Mijn ervaring met EL wire is het irritante zoemen, heb je dit ook erg? Of is het door de behuizing bijna niet te horen? Tevens als opmerking, EL-wire via EBay kopen en een goeie adapter scheelt veel. Goedkope draad brand (uit ervaring) even goed als dure draad, echter doet de adapter erg veel verschil als die goed is of goedkope rommel is
Ik heb dit met de batterij adapter met de 12volt controller heb ik dit niet.
Dank je Femke, Jouw builds zijn ook niet de minste prachtig werk wat je doet. ^^
Singular1ty schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:23:
Klasse kabel-mod en die EL-wire is heel origineel! Het effect is heel gaaf, zeker als je dit accent vaker subtiel laat terugkomen. Zelf ook wel eens gedacht om alle kabel van zo'n voeding te vervangen door één kleur. Mooier dan sleeve en een stuk praktischer. Uiteindelijk zelf nooit het geduld voor gehad maar daar is dit een snelleeddie mod voor

Keep it up!
Haha gewoon aan beginnen Singular1ty, alles op zijn gemak maken al duurt het een week.
Goed tijd voor nog een kleine update.
Deze week nog een paar leuke pakjes mogen ontvangen. Eerste pakje dat was aangekomen was van de nieuwe sponsor die voor een leuke korting heeft gegeven op zijn producten.
Dit zat in het pakje:
HEATKILLER® IV PRO (INTEL processor) COPPER NI
HEATKILLER® IV XL for GTX 980 - ACRYL Ni
Maar ineens de waterblokken ge installeert
Het is eens iets anders dan de EK blokken waar ik meestal met werk.
Zo op naar het volgende pakje.
Het werd eens tijd om mijn werkplaats/bureau een kleine upgrade te geven.
Heb een tijd liggen zoeken naar een goede oplossing waar ik de pc op kan zetten ipv telkens de doos te gebruiken van de case zelf. Maar na tijdje toch nog iets gevonden waar ik op kan werken en al mijn gerief netjes in weg kan leggen. Gereedschapswagen met 7laden.
Voorbeeld van hoe ik het ervoor altijd heb gedaan.
Hoe het er nu bij staat. ^^
Altijd handig om alles direct bij u te hebben.
Zo terug naar de mod, nu dat alle kabels zo goed al klaar zijn was het tijd om te beginnen met de loop. Ik ben hiervoor weer koper gekozen. Vond het wel een uitdaging om in zo iets klein koperen buizen te gebruiken. Zoals je kan zien is de bovenste grill ook al afgewerkt.
Mits kleine aanpassingen in de panelen kan je toch nog een stuk van de loop zien aan de buitenkant.
Spijtig genoeg ben ik een paar foto's vergeten te nemen van de complete loop met de waterblokken. Het enig dat ik nog heb is deze 2 gsm foto's.
Ondertussen zijn de front grills al in het mat zwart gespoten en ook voorzien van bijpassende verlichting.
De verlichting in de bodem van de grill is ondertussen al aangepast zodat deze veel beter licht geeft. Dan nog even het frame laten zien dit heeft ook al een likje verf heeft gekregen.
Als alles goed verloopt word zaterdag de rest van de panelen in het mat zwart gespoten. Kan ik vervolgens de rest allemaal afwerken in de loop van volgende week.
Nog wat leuk nieuws Tristellar mod is geselecteerd voor Bit-Tech Mod of the Month
Via deze link kun je op je favoriete projecten stemmen.
http://www.bit-tech.net/m...-the-month-october-2015/1
Stay Tuned