Ik vond op tweakers een oude review van de UHD55B6000IS Changhong UHD55B6000IS 4K UHD TV
Deze Changhong UHD55D5000ISX is het nieuwe model gelanceerd in afgelopen juli als ik het goed heb.
Op de website van Changhong.eu staat deze tv voor een adviesprijs van €1099
Ik heb een gokje gewaagd deze te bestellen bij Pixmania voor €640 inclusief bezorgkosten.
Uitgebreide specificaties of reviews behalve een opsomming op de site zelf kan ik helaas niet vinden, ik zal het gaan ondervinden denk ik dan.
Ik ga er in ieder geval vanuit dat de specificaties die ze laten zien kloppen, dus ook de 3x HDMI 2.0 aansluitingen en 1 USB3.0.
Ik had graag meer informatie gevonden over het paneel, het contrast en helderheid maar ik kan deze vooralsnog niet vinden.
Wat me verder aansprak aan deze televisie waren deze zaken:
Ci+ interface ja
HDMI x 4 4(3*HDMI2.0, 1 Support MHL)
USB 1 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0
Aansluiting netwerk en mobiele apparaten Wifi (built in), DLNA, ARC, MHL
Smart TV Net Range, HbbTV Compatibel, Internet Opera browser, Facebook, Youtube
Videorecorder PVR (opnemen op externe support via USB)
Mediaspeler ja
Media gateway FreeShare
Wellicht is het een kat in de zak, maar ik hoop de komende dagen een zeer complete scherp geprijsde tv te ontvangen.
Als er iemand meer informatie weet te vinden schroom dan niet deze bij dit topic toe te voegen!
Deze Changhong UHD55D5000ISX is het nieuwe model gelanceerd in afgelopen juli als ik het goed heb.
Op de website van Changhong.eu staat deze tv voor een adviesprijs van €1099
Ik heb een gokje gewaagd deze te bestellen bij Pixmania voor €640 inclusief bezorgkosten.
Uitgebreide specificaties of reviews behalve een opsomming op de site zelf kan ik helaas niet vinden, ik zal het gaan ondervinden denk ik dan.
Ik ga er in ieder geval vanuit dat de specificaties die ze laten zien kloppen, dus ook de 3x HDMI 2.0 aansluitingen en 1 USB3.0.
Ik had graag meer informatie gevonden over het paneel, het contrast en helderheid maar ik kan deze vooralsnog niet vinden.
Wat me verder aansprak aan deze televisie waren deze zaken:
Ci+ interface ja
HDMI x 4 4(3*HDMI2.0, 1 Support MHL)
USB 1 x USB 3.0 + 2 x USB 2.0
Aansluiting netwerk en mobiele apparaten Wifi (built in), DLNA, ARC, MHL
Smart TV Net Range, HbbTV Compatibel, Internet Opera browser, Facebook, Youtube
Videorecorder PVR (opnemen op externe support via USB)
Mediaspeler ja
Media gateway FreeShare
Wellicht is het een kat in de zak, maar ik hoop de komende dagen een zeer complete scherp geprijsde tv te ontvangen.
Als er iemand meer informatie weet te vinden schroom dan niet deze bij dit topic toe te voegen!
[ Voor 6% gewijzigd door Marinho74 op 31-08-2015 21:32 ]