Toon posts:

Budget PC gamen en videoediten

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker-community,

Recent is mijn oude computer stuk gegaan en ben nu dus aan het zoeken voor een nieuwe en dacht waarom zet ik hem niet zelf in elkaar. Eigenlijk weet ik er niet zoveel vanaf dus ik dacht ik vraag het aan jullie.

Wat ik wil doen met de computer:
Klein beetje gamen, videos bewerken, en schoolwerk.

Mijn budget:
Omdat ik natuurlijk nog op school is heb ik een laag budget van 600 tot 700 euro.

Voorkeuren:
Ik heb al een beetje rondgekeken op internet en heb een paar voorkeuren
minimaal Intel I5 4core, in totaal 3 hdmi's of DVI zodat er hdmi met een verloop van kan maken, 2GB ddr5 VRAM, SSD, 8GB ddr3 RAM.

Alvast bedankt voor de hulp :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste mbrouwer,
Deze vraag hoort in Desktop Aankoopadvies thuis, maar niet zonder een beetje eigen input, specifieke input. "Een beetje rondkijken" is dus onvoldoende ;).

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van januari, maart en juli.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Dit topic is gesloten.