Ik heb vorig jaar een Apple Macbook air gekocht, het is een goede laptop maar ik heb er toch spijt van omdat ik toch meer wil gaan gamen en het scherm voor mij te klein is. Ik wil graag een keer een goede PC kopen ipv een laptop. Ik heb er niet veel verstand van en daarom heb ik jullie hulp nodig. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk League of Legends gaan spelen, en ook andere strategy games zoals Age of Empires 3 of Rome: Total War 2. Verder wil ik het gewoon gebruiken voor Twitch te kijken, en andere dingen op het internet bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat ik voor 500-700 euro wel een goede game pc kan krijgen? Ik verkoop namelijk mijn Macbook air voor ergens rond die prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart zodat ik goed kan gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als het maar een goede pc is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik er goed mee kan gamen.
Ga je overklokken?
Geen idee?
Wat verwacht je van ons?
Ik krijg graag een link met een pc, waarbij ik hem kan bestellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk League of Legends gaan spelen, en ook andere strategy games zoals Age of Empires 3 of Rome: Total War 2. Verder wil ik het gewoon gebruiken voor Twitch te kijken, en andere dingen op het internet bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk dat ik voor 500-700 euro wel een goede game pc kan krijgen? Ik verkoop namelijk mijn Macbook air voor ergens rond die prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart zodat ik goed kan gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, als het maar een goede pc is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik er goed mee kan gamen.
Ga je overklokken?
Geen idee?
Wat verwacht je van ons?
Ik krijg graag een link met een pc, waarbij ik hem kan bestellen.