Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de server gebruiken voor opslag van films en series. En deze via Plex afspelen op verschillende apparaten als Smart Tv en iOS devices. Dit zal komen te draaien op een nog te bepalen linux distributie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vanwege het transcoden van de video bestanden is een sterke processor nodig. Het zal gaan om meerdere 1080p films tegelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf het onderstaande samengesteld. Aangezien dit het eerste keer is dat ik helemaal vanaf nul iets zelf ga bouwen zou ik graag van jullie kennis gebruik maken. Ik heb het systeem zo proberen samen te stellen dat ik in de toekomst makkelijk de opslag mogelijkheden kan uitbreiden
Ik ga de server gebruiken voor opslag van films en series. En deze via Plex afspelen op verschillende apparaten als Smart Tv en iOS devices. Dit zal komen te draaien op een nog te bepalen linux distributie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vanwege het transcoden van de video bestanden is een sterke processor nodig. Het zal gaan om meerdere 1080p films tegelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf het onderstaande samengesteld. Aangezien dit het eerste keer is dat ik helemaal vanaf nul iets zelf ga bouwen zou ik graag van jullie kennis gebruik maken. Ik heb het systeem zo proberen samen te stellen dat ik in de toekomst makkelijk de opslag mogelijkheden kan uitbreiden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | MSI H81I | € 67,- | € 67,- |
| 1 | WD Green WD30EZRX | € 96,50 | € 96,50 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | be quiet! Shadow Wings PWM, 80mm | € 9,75 | € 9,75 |
| 1 | Adata Premier AD3U1600W4G11-2 | € 45,85 | € 45,85 |
| 1 | be quiet! System Power 7 450W | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Samsung 850 Pro 128GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 579,90 | |