Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik voornamelijk gamen, maar ook gaan streamen via bijvoorbeeld twitch en video bewerken. Ik vind het belangrijk dat ik meerdere processen tegelijk kan draaien zonder daar vertraging in tegen te komen. Daarnaast wil ik voor de toekomst kopen, daarmee bedoel ik dat ik onderdelen mee kan nemen naar een nieuw systeem in de toekomst. Duurzaamheid is belangrijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ± 1000 euro. Mag iets meer zijn als dat iets toevoegd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dvd brander, toetsenbord + muis, headset neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik met een i5 processor en goede videokaart veel voor mij kan doen. Daarnaast wil ik ook zeker een SSD voor kortere laadtijden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren en ga uit van jullie expertise
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje zuinig qua energieverbruik zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ik verwacht dit niet te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een klein opzetje gemaakt voor een mogelijke PC-build. Mijn vraag aan jullie is: Is dit voldoende voor mijn pc-gebruik? Werkt deze build goed met elkaar? Kan ik nog ergens bezuinigen, zodat ik dichter bij het budget van 1000 euro kom?
Hieronder al een opzetje:
Met mijn nieuwe systeem wil ik voornamelijk gamen, maar ook gaan streamen via bijvoorbeeld twitch en video bewerken. Ik vind het belangrijk dat ik meerdere processen tegelijk kan draaien zonder daar vertraging in tegen te komen. Daarnaast wil ik voor de toekomst kopen, daarmee bedoel ik dat ik onderdelen mee kan nemen naar een nieuw systeem in de toekomst. Duurzaamheid is belangrijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ± 1000 euro. Mag iets meer zijn als dat iets toevoegd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dvd brander, toetsenbord + muis, headset neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik met een i5 processor en goede videokaart veel voor mij kan doen. Daarnaast wil ik ook zeker een SSD voor kortere laadtijden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren en ga uit van jullie expertise
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje zuinig qua energieverbruik zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee, ik verwacht dit niet te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een klein opzetje gemaakt voor een mogelijke PC-build. Mijn vraag aan jullie is: Is dit voldoende voor mijn pc-gebruik? Werkt deze build goed met elkaar? Kan ik nog ergens bezuinigen, zodat ik dichter bij het budget van 1000 euro kom?
Hieronder al een opzetje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 365,95 | € 365,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX318C9SRK2/16 | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 58,43 | € 58,43 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |