Nog steeds geen melding om windows 10 te mogen installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_1993
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-10 12:20
Beste forumleden,

Ik heb windows 8.1 met Bing en heb mij gewoon keurig aangemeld met de Windows 10 icoon. Maar het is een maand geleden en volgens de windows 10 app sta ik nog steeds in de wacht. Is dat normaal of gaat er iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:51

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb je een verborgen map op je hoofdpartitie met daarop een map 'Windows ~BT' in die trant? ?

Download anders ook eens dit:
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Eric_1993 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:34:
Beste forumleden,

Ik heb windows 8.1 met Bing en heb mij gewoon keurig aangemeld met de Windows 10 icoon. Maar het is een maand geleden en volgens de windows 10 app sta ik nog steeds in de wacht. Is dat normaal of gaat er iets mis?
De media creation tool is een mogelijkheid. Je kan ook nog even kijken of je veel mislukte Windows 10 updates heb staan in je Windows Update. Bij sommige mensen was de download corrupt. Had ik ook last van en na het opschonen van de map C:\Windows\SoftwareDistribution\Download (alle inhoud van de map Download verwijderen) werkte het wel. Toen kon via Windows Update Windows 10 gedownload worden.

Zorg wel dat je voldoende ruimte hebt op je OS disk. Ik heb al gemerkt dat bij tablets of netbook-achtige computers dit lastig is soms. Anders kan je beter met de media creation tool een USB stick maken.