Is er niemand die verwacht iets over Apple Pay in Europa te horen? Een van de punten waar ik echt op hoop...
Onnozel zeker niet hoor.Donstil schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:46:
[...]
Haha ja dat is waar. Komt een beetje onnozel over.
Maar ik werk heel de dag in die wereld, als ik dan thuis ben wil ik gewoon op de bank ploffen en kijken.
Dan irriteer ik mij dus wel aan die dingen maar neem ik niet de tijd om het echt uit te zoeken.

Yup, als het inderdaad een Apple TV wordt met: Siri, 'console' gaming, BT connectivity, App Store e.d. dan zeker.Rivanov schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:29:
Laat de nieuwe Apple TV maar komen. Bestel 'm direct.
Eigenlijk helemaal vergeten, maar ja, dit is iets wat zomaar uitgebreid kan worden. Vorige keer (WWDC geloof ik) was het de UK die ineens een lading resellers erbij kreeg met Apple Pay ondersteuning. Het wordt eigenlijk wel tijd, vind je niet?mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:16:
Is er niemand die verwacht iets over Apple Pay in Europa te horen? Een van de punten waar ik echt op hoop...
Ik blijf toch nog even bij mijn eigen opinie inzake de invide.HyperTrophy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:37:
[afbeelding]
de meest rechtse golf, links op de uitnodiging, waarom is die afwijkend? is dat ook een hint?
9to5mac had iets verteld over dat alles kleuren die op de uitnodiging voorbij komen ook te zien zijn op een tv die op 'storing' staat.
Ik focus me daar dus even op

Power to the beat.
Het zijn ook gewoon alle kleuren in de Siri 'sound wave' in iOS 9.
Soms gaan de theoriën die men weet te bedenken wel erg ver.
Soms gaan de theoriën die men weet te bedenken wel erg ver.
En de Apple TV is inmiddels bijgewerkt:
Apple Events Channel on Apple TV Updated to Stream Today’s Apple Keynote
[Voor 30% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 11:22]
Het wordt zeker tijd. Voor alle functies die de VS e.d. nu hebben, maar andere landen niet. Films en restaurants reserveren, QuickType, FlyOver mogen ze echt meer vaart achter zetten en niet te vergeten de sportuitslagen via Siri, want dat spoedcursusje Eredivisie heeft geen *** uitgemaakt. Niet dat ik om voetbal geef, integendeelMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:31:
[...]
Eigenlijk helemaal vergeten, maar ja, dit is iets wat zomaar uitgebreid kan worden. Vorige keer (WWDC geloof ik) was het de UK die ineens een lading resellers erbij kreeg met Apple Pay ondersteuning. Het wordt eigenlijk wel tijd, vind je niet?

Dit zijn een van de weinige dingen die me echt nijdig kunnen maken...
Ik keek altijd via Safari op de Mac (welke aan de tv hangt), dat klapte er de laatste keynote's echter continu uit.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:20:
En de Apple TV is inmiddels bijgewerkt:
[afbeelding]
Was de Apple Tv stabieler of je weet toevallig? Want dan haal ik mijn Apple TV even onder het stof vandaan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De slechtste live-keynote ooit was diegene waar het er continu uitklapte en je continu een Chinese stem erdoorheen hoorde praten (als die het dan eindelijk even deed). Was de enalaatste keynote volgens mij. De laatste keynote was zeer stabiel op alle platformen en Apple heeft duidelijk veel verbeterd sinds die flater.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ben ik in de basis met je eens, maar vergeet niet dat dit gigantisch veel tijd kost. Neem Google StreetView als voorbeeld, dat is in 2007 gelanceerd en het heeft jaren geduurd voordat veel plekken beschikbaar waren. En nu we ze hebben zijn ze vaak zelfs compleet onbruikbaar, mijn wijk is volgens streetview maar voor de helft gebouwd, terwijl ik uit mijn raam kijkende alweer 5 jaar lang de nodige gebouwen zie staan.mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:46:
[...]
Het wordt zeker tijd. Voor alle functies die de VS e.d. nu hebben, maar andere landen niet. Films en restaurants reserveren, QuickType, FlyOver mogen ze echt meer vaart achter zetten en niet te vergeten de sportuitslagen via Siri, want dat spoedcursusje Eredivisie heeft geen *** uitgemaakt. Niet dat ik om voetbal geef, integendeelEn dat Public Transit mogen ze ook wel heel snel doen. Je ziet nu al wel dat een enorm gebied rondom Berlijn al in kaart gebracht is, maar dat zal vervolgens ook nog wel een jaartje of 5-10 duren eer het bruikbaar is.
Dit zijn een van de weinige dingen die me echt nijdig kunnen maken...

Tot Apple straks hun zelfrijdende auto's op orde heeft en als streetview schoothondjes in kan zetten (en Google idem), zal het gewoon mensenwerk blijven voor een groot deel.
Nee, dat niet helaas. Ik keek altijd op de bank in principe via de Apple TV (waar het geluid trouwens bizar zacht is altijd), maar op mijn schoot lag mijn MacBook Pro de live blogs van Ars Technica en 9to5Mac te volgen en op standby de Apple livestream, maar alsnog had ik in de 1-2 uur durende uitzending wel 5-10x een minuut of langer op geen van beide beeld.Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:46:
[...]
Ik keek altijd via Safari op de Mac (welke aan de tv hangt), dat klapte er de laatste keynote's echter continu uit.
Was de Apple Tv stabieler of je weet toevallig? Want dan haal ik mijn Apple TV even onder het stof vandaan.
Exact een jaar geleden bij de presentatie van o.a. de Apple Watch.Dannydekr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:12:
De slechtste live-keynote ooit was diegene waar het er continu uitklapte en je continu een Chinese stem erdoorheen hoorde praten (als die het dan eindelijk even deed). Was de enalaatste keynote volgens mij. De laatste keynote was zeer stabiel op alle platformen en Apple heeft duidelijk veel verbeterd sinds die flater.
Dat weet je nog goed! Ik heb dat gelukkig alweer verbannen. 

En die van het wwdc liep bijzonder vlot, af en toe een happering maar verder ging het volledig volgens schema.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:23:
Dat weet je nog goed! Ik heb dat gelukkig alweer verbannen.
Anyway... nog een paar uur!!:)
Power to the beat.
WWDC is volgens mij ook minder populair, omdat daar 'slechts' iOS en OS X worden aangekondigd, geen nieuwe iPhone's of iPad's. Of Apple heeft het inmiddels op orde. Laten we het laatste hopen.
Er zat toen een bug in de landingspagina van apple die de stream constant opnieuws opvroeg waardoor alles overbelast werd. Website is voor de WWDC aangepast en sindsdien werkt het goed.Dannydekr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:12:
De laatste? Dat was toch de Keynote die een uurtje vroeger begon i.v.m. het tijdsverschil?Dannydekr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:12:
Die klapte er hier via Safari op de Mac continu uit namelijk.
De store-pagina's van de 5c en 5s zijn alvast verdwenen 

[Voor 9% gewijzigd door Fusajiro_x op 09-09-2015 13:47]
Dat zal als voorbereiding op het event zijn inderdaad. Kijk maar naar de links zodra je vanaf de iPhone productpagina op de 5s klikt:Fusajiro_x schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:46:
De store-pagina's van de 5c en 5s zijn alvast verdwenen
http://www.apple.com/us/shop/goto/iphone5s
http://www.apple.com/nl/shop/goto/iphone5s
Het zijn de shop-url's. Hoewel shop en productpagina tegenwoordig in één zijn gewoven, vermoed ik dat dit in ieder geval voor de 5s niks meer is dan een tijdelijke stop, tot we straks te horen krijgen wat de nieuwe prijs wordt.
Zou gek zijn als Apple de iPhone 6 als oudste toestel zal behouden. Of er moet toch een 6s mini of 6c komen.

Edit: de hele Store is down. De enige reden dat de iPhone 6 pagina het dus nog doet is dat die niet direct naar de store doorverwijst.
[Voor 8% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 15:42]
De iPad air 2 en iPad mini 3 zijn ook nog beschikbaar.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:54:
[...]
Dat zal als voorbereiding op het event zijn inderdaad. Kijk maar naar de links zodra je vanaf de iPhone productpagina op de 5s klikt:
http://www.apple.com/us/shop/goto/iphone5s
http://www.apple.com/nl/shop/goto/iphone5s
Het zijn de shop-url's. Hoewel shop en productpagina tegenwoordig in één zijn gewoven, vermoed ik dat dit in ieder geval voor de 5s niks meer is dan een tijdelijke stop, tot we straks te horen krijgen wat de nieuwe prijs wordt.
Zou gek zijn als Apple de iPhone 6 als oudste toestel zal behouden. Of er moet toch een 6s mini of 6c komen.
Edit: de hele Store is down. De enige reden dat de iPhone 6 pagina het dus nog doet is dat die niet direct naar de store doorverwijst.
Van Kodi is door een van de ontwikkelaars al een clone gemaakt om te kunnen draaien op de AppleTV4:
https://github.com/MrMC/mrmc/commits/master
Ben benieuwd of hij een vooruitziende blik heeft.. Of toch goede contacten?
http://www.xbmcfreak.nl/
De regel code daarvan stelt niet zoveel voor en is op hetzelfde formaat gemaakt als de voorgaande versie checks zo te zien.Erhnam schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:43:
Van Kodi is door een van de ontwikkelaars al een clone gemaakt om te kunnen draaien op de AppleTV4:
Dat hoeft niet een vooruitziende blik of goede contacten te zijn, maar enkel een sterk vermoeden dat er een AppleTV komt.
"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty
Is het evenement ook ergens te bekijken als je geen Apple device of Windows 10 tot je beschikking hebt? Ik heb alleen een Ubuntu of Windows 7 laptop tot mijn beschikking vanavond en wil het evenement wel graag volgen
.

[Voor 3% gewijzigd door Cubic X op 09-09-2015 17:09]
Je kunt naast de livestream kijken ook gewoon status updates van bijvoorbeeld Engadget volgen. Als je dan per se de livestream wilt zien, dan kun je de link van de stream in VLC openen. Dat zou moeten werkenCubic X schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:09:
Is het evenement ook ergens te bekijken als je geen Apple device of Windows 10 tot je beschikking hebt? Ik heb alleen een Ubuntu of Windows 7 laptop tot mijn beschikking vanavond en wil het evenement wel graag volgen.

www.onemorething.nl daar kun je altijd de livestream in hun eigen uitzending volgen. Met voor en nabeschouwing maar tijdens de presentatie zijn ze zelf stil.Cubic X schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:09:
Is het evenement ook ergens te bekijken als je geen Apple device of Windows 10 tot je beschikking hebt? Ik heb alleen een Ubuntu of Windows 7 laptop tot mijn beschikking vanavond en wil het evenement wel graag volgen.
Ik zit in college, dus zit er sowieso klaar voorFietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:14:
Okay Apple skip die presentatie!
[afbeelding]
Ik zit er al klaar voor!

[Voor 4% gewijzigd door oohh op 09-09-2015 17:27]
zou siri een mega update krijgen? dat je net als de fingerprint sensor eerst een voice herkenning moet uitvoeren zodat siri de eigenaar van de telefoon herkent en daarna always-on is. lijkt me een gave feature
Ik zou het doen!
Nee, op de pagina staat dat de stream vanaf 19.00 online gaat.DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:24:
Is de Apple stream btw al online?
Meestal is de Apple stream een paar minuten van tevoren live, maar 'streamt' dan een statisch beeld. Dan komt er muziek bij en uiteindelijk begint het.
Och, wat ben ik toch een nerd eigenlijk dat ik dit weet.
Och, wat ben ik toch een nerd eigenlijk dat ik dit weet.

Ze hebben wel een beetje opstartproblemen daar.alwind schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:23:
[...]
www.onemorething.nl daar kun je altijd de livestream in hun eigen uitzending volgen. Met voor en nabeschouwing maar tijdens de presentatie zijn ze zelf stil.

T gaat daar echt elk jaar gruwelijk mis. Ik ben gestopt met kijken naar ze.. Werd er gek van lolhyptonize schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:33:
[...]
Ze hebben wel een beetje opstartproblemen daar.
Ook ik krijg Error Loading Media: File Could Not Be Played. En ABP staat zelfs uit.DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:35:
[...]
T gaat daar echt elk jaar gruwelijk mis. Ik ben gestopt met kijken naar ze.. Werd er gek van lol

Ach, dan maar de *kuch* oerdegelijke *kuch* Apple livestream.
[Voor 9% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 18:38]
Och, wat een kneuzen. Safari op OS X Yosemite werkt gewoon niet. Chrome daarentegen wel.jip_86 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:38:
Gaat hier prima nu.

Nu.nl heeft ook een stream...
http://www.nu.nl/gadgets/...-en-grotere-ipad-pro.html
Waarom Tweakers eigenlijk niet...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wout zit in de zaal. Maar zal geen zin hebben om te bloggen. 

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Luie donder... 

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zou wel vet zijn, en dan gewoon een hele degelijke stream ook ;dFiber schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:43:
Nu.nl heeft ook een stream...
Staat al tijdje op OneMoreThing!Bobbus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:46:
Is de link om te openen met VLC al bekend?
Deze doet het ook met Windows 10 in Edge: http://www.apple.com/apple-events/september-2015/Bobbus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:46:
Is de link om te openen met VLC al bekend?
Dezelfde m3u8 als die voor VLC gebruikt wordt.
code:
1
| <source src="http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/1509pijnedfvopihbefvpijlkjb/m3u8/hls_mvp.m3u8"> |
Top! Working now
Lijkt tot nu toe vrij stabiel. Ben benieuwd!
Edit : Wat een GRAF muziek trouwens... jezus.

Edit : Wat een GRAF muziek trouwens... jezus.
[Voor 26% gewijzigd door DennusB op 09-09-2015 18:54]
Ready! Verbinding is top tot nu toe.
MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight
Link?SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:55:
Ik heb de 2500 stream, top kwaliteitje!
Beeld is hier op m'n Kodi mediaplayer ook erg netjes en tot nu toe geen 1 hapering. Hopelijk houden we dat zo!SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:55:
Ik heb de 2500 stream, top kwaliteitje!
Die m3u8 inladen en dan de 2500 stream kiezen
Werkt allemaal prima tot nu toe in Edge.
* London afkloppen doet
* London afkloppen doet
Battlenet: Gold#21419
Dat is een boel! ben mijn popcorn vergeten

...
Veel aan te kondigen wss?gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:57:
[...]
Dat is een boel! ben mijn popcorn vergeten

Mobieltjes op stil mensen 

...
http://p.events-delivery....pijlkjb/m3u8/hls_mvp.m3u8
En de 2500 stream staat in VLC dan in de Playlist.
Enjoy guys!!!

Power to the beat.
FYI: De 2500 kbps stream in VLC loopt dik voor op de stream vanaf de website. Dus als je er als eerste bij wilt zijn... ;-)
Daar zit je dan met je rode sneakers
Gekke Eddy
Niks mis mee overigens
Gekke Eddy
Niks mis mee overigens
[Voor 30% gewijzigd door swv op 09-09-2015 19:01]
Ik verwacht een normale update update van de iPhones, ben benieuwd wat er nog meer aangekondigd gaat worden.
iPad Pro lijkt me ook.
Apple TV.
Best wel een volgepakte keynote al dan.
iPad Pro lijkt me ook.
Apple TV.
Best wel een volgepakte keynote al dan.
Deze radio op de achtergrond geeft me een ontzettende GTA V-vibe, zéker als die kerel ook begint te praten
Yup!DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:01:
Oke, daar gaan we! Ik zie een slide
Zag Jim Dalrymple van Loop Insight al vooraan zitten met zijn godse baard.
en we zijn begonnen!
en we zijn begonnen!
[Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-09-2015 19:02]
Toestemming vragen?DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:02:
Je mag t niet heruitzenden zonder toestemming van Apple, toch benieuwd hoe OMT dat dan doet..

Zo, dat zijn echt meerdere minuten verschil!MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:00:
FYI: De 2500 kbps stream in VLC loopt dik voor op de stream vanaf de website. Dus als je er als eerste bij wilt zijn... ;-)
Denk dat je dat als klein webblogje als OMT niet zomaar voor elkaar krijgt haha.
OMG : EEN MONSTER ANNOUNCEMENT

Inderdaad, het viel mij op toen in VLC het Beats logo verdween, maar deze nog een tijdje op de website stond.Daan00 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:02:
[...]
Zo, dat zijn echt meerdere minuten verschil!
Meerdere zelfsDennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:03:
[...]
Denk dat je dat als klein webblogje als OMT niet zomaar voor elkaar krijgt haha.

On several categories.DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:03:
[...]

461943
Ja ja ja, we weten dat je de Apple Watch geniaal vind. Ga nu maar door Tim
( Nee, ik heb inderdaad geen geduld.)

Gotta give credit to Apple: de live stream werkt perfect tot op heden!
QFT.MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:04:
Haha, nou... berg je het komende half uur maar: cijfers, cijfers, cijfers.461943 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:04:
Ja ja ja, we weten dat je de Apple Watch geniaal vind. Ga nu maar door Tim![]()
Haha we zitten er pas 6 minuten inMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:04:

461943
Klopt, klopt... het is interessant genoeg om te kijken en irritant genoeg om irritant te vindenMooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:04:
[...]
Haha, nou... berg je het komende half uur maar: cijfers, cijfers, cijfers.

Apple Watch 2? Watch OS 2 komt uit?SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:05:
Jeff Williams nu al
Ja hoor Dennis verliest even 15 Kg door de watch. Nou allemaal naar de winkel rennen jongens.
Laten we het hopen.SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:05:
Geen cijfers dit keer hoor!
461943
Minder vreten, dat is goedkoper dan een AW kopenDonstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:06:
Ja hoor Dennis verliest even 15 Kg door de watch. Nou allemaal naar de winkel rennen jongens.

Van dat rennen val je al afDonstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:06:

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.