Toon posts:

[Keynote] 'Hey Siri, Give Us a Hint' 9 september 2015 19:00

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Is er niemand die verwacht iets over Apple Pay in Europa te horen? Een van de punten waar ik echt op hoop...

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-03 08:39
Donstil schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:46:
[...]

Haha ja dat is waar. Komt een beetje onnozel over.
Maar ik werk heel de dag in die wereld, als ik dan thuis ben wil ik gewoon op de bank ploffen en kijken.

Dan irriteer ik mij dus wel aan die dingen maar neem ik niet de tijd om het echt uit te zoeken.
Onnozel zeker niet hoor. ;) Snap helemaal wat je bedoelt. Alleen werk ik in een zakelijke Microsoft omgeving en is thuis een Apple omgeving, dus ik moet wel thuis die tijd erin steken. :P
Rivanov schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:29:
Laat de nieuwe Apple TV maar komen. Bestel 'm direct.
Yup, als het inderdaad een Apple TV wordt met: Siri, 'console' gaming, BT connectivity, App Store e.d. dan zeker.
mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:16:
Is er niemand die verwacht iets over Apple Pay in Europa te horen? Een van de punten waar ik echt op hoop...
Eigenlijk helemaal vergeten, maar ja, dit is iets wat zomaar uitgebreid kan worden. Vorige keer (WWDC geloof ik) was het de UK die ineens een lading resellers erbij kreeg met Apple Pay ondersteuning. Het wordt eigenlijk wel tijd, vind je niet?

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

de meest rechtse golf, links op de uitnodiging, waarom is die afwijkend? is dat ook een hint?

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-03 09:15

ronaldm3

Apple Watch :)

HyperTrophy schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:37:
[afbeelding]

de meest rechtse golf, links op de uitnodiging, waarom is die afwijkend? is dat ook een hint?
Ik blijf toch nog even bij mijn eigen opinie inzake de invide.

9to5mac had iets verteld over dat alles kleuren die op de uitnodiging voorbij komen ook te zien zijn op een tv die op 'storing' staat.

Ik focus me daar dus even op :).

Power to the beat.

• MooDyBLueS
Het zijn ook gewoon alle kleuren in de Siri 'sound wave' in iOS 9.

Soms gaan de theoriën die men weet te bedenken wel erg ver.

• MooDyBLueS
En de Apple TV is inmiddels bijgewerkt:

Apple Events Channel on Apple TV Updated to Stream Today’s Apple Keynote

[Voor 30% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 11:22]

• Liliuokalani
  • Niet online
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:31:

[...]

Eigenlijk helemaal vergeten, maar ja, dit is iets wat zomaar uitgebreid kan worden. Vorige keer (WWDC geloof ik) was het de UK die ineens een lading resellers erbij kreeg met Apple Pay ondersteuning. Het wordt eigenlijk wel tijd, vind je niet?
Het wordt zeker tijd. Voor alle functies die de VS e.d. nu hebben, maar andere landen niet. Films en restaurants reserveren, QuickType, FlyOver mogen ze echt meer vaart achter zetten en niet te vergeten de sportuitslagen via Siri, want dat spoedcursusje Eredivisie heeft geen *** uitgemaakt. Niet dat ik om voetbal geef, integendeel >:) En dat Public Transit mogen ze ook wel heel snel doen. Je ziet nu al wel dat een enorm gebied rondom Berlijn al in kaart gebracht is, maar dat zal vervolgens ook nog wel een jaartje of 5-10 duren eer het bruikbaar is.

Dit zijn een van de weinige dingen die me echt nijdig kunnen maken...
Ik keek altijd via Safari op de Mac (welke aan de tv hangt), dat klapte er de laatste keynote's echter continu uit.

Was de Apple Tv stabieler of je weet toevallig? Want dan haal ik mijn Apple TV even onder het stof vandaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-03 11:36
De slechtste live-keynote ooit was diegene waar het er continu uitklapte en je continu een Chinese stem erdoorheen hoorde praten (als die het dan eindelijk even deed). Was de enalaatste keynote volgens mij. De laatste keynote was zeer stabiel op alle platformen en Apple heeft duidelijk veel verbeterd sinds die flater.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• MooDyBLueS
mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:46:
[...]

Het wordt zeker tijd. Voor alle functies die de VS e.d. nu hebben, maar andere landen niet. Films en restaurants reserveren, QuickType, FlyOver mogen ze echt meer vaart achter zetten en niet te vergeten de sportuitslagen via Siri, want dat spoedcursusje Eredivisie heeft geen *** uitgemaakt. Niet dat ik om voetbal geef, integendeel >:) En dat Public Transit mogen ze ook wel heel snel doen. Je ziet nu al wel dat een enorm gebied rondom Berlijn al in kaart gebracht is, maar dat zal vervolgens ook nog wel een jaartje of 5-10 duren eer het bruikbaar is.

Dit zijn een van de weinige dingen die me echt nijdig kunnen maken...
Ben ik in de basis met je eens, maar vergeet niet dat dit gigantisch veel tijd kost. Neem Google StreetView als voorbeeld, dat is in 2007 gelanceerd en het heeft jaren geduurd voordat veel plekken beschikbaar waren. En nu we ze hebben zijn ze vaak zelfs compleet onbruikbaar, mijn wijk is volgens streetview maar voor de helft gebouwd, terwijl ik uit mijn raam kijkende alweer 5 jaar lang de nodige gebouwen zie staan. ;)

Tot Apple straks hun zelfrijdende auto's op orde heeft en als streetview schoothondjes in kan zetten (en Google idem), zal het gewoon mensenwerk blijven voor een groot deel.
Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:46:
[...]

Ik keek altijd via Safari op de Mac (welke aan de tv hangt), dat klapte er de laatste keynote's echter continu uit.

Was de Apple Tv stabieler of je weet toevallig? Want dan haal ik mijn Apple TV even onder het stof vandaan.
Nee, dat niet helaas. Ik keek altijd op de bank in principe via de Apple TV (waar het geluid trouwens bizar zacht is altijd), maar op mijn schoot lag mijn MacBook Pro de live blogs van Ars Technica en 9to5Mac te volgen en op standby de Apple livestream, maar alsnog had ik in de 1-2 uur durende uitzending wel 5-10x een minuut of langer op geen van beide beeld.

• Sir Hennep
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-12-2022
Dannydekr schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:12:
De slechtste live-keynote ooit was diegene waar het er continu uitklapte en je continu een Chinese stem erdoorheen hoorde praten (als die het dan eindelijk even deed). Was de enalaatste keynote volgens mij. De laatste keynote was zeer stabiel op alle platformen en Apple heeft duidelijk veel verbeterd sinds die flater.
Exact een jaar geleden bij de presentatie van o.a. de Apple Watch.

• MooDyBLueS
Dat weet je nog goed! Ik heb dat gelukkig alweer verbannen. ;)

• ronaldm3

ronaldm3

MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:23:
Dat weet je nog goed! Ik heb dat gelukkig alweer verbannen. ;)
En die van het wwdc liep bijzonder vlot, af en toe een happering maar verder ging het volledig volgens schema.

Anyway... nog een paar uur!!:)

Power to the beat.

• MooDyBLueS
WWDC is volgens mij ook minder populair, omdat daar 'slechts' iOS en OS X worden aangekondigd, geen nieuwe iPhone's of iPad's. Of Apple heeft het inmiddels op orde. Laten we het laatste hopen.

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:00
Er zat toen een bug in de landingspagina van apple die de stream constant opnieuws opvroeg waardoor alles overbelast werd. Website is voor de WWDC aangepast en sindsdien werkt het goed.
De laatste? Dat was toch de Keynote die een uurtje vroeger begon i.v.m. het tijdsverschil?
Die klapte er hier via Safari op de Mac continu uit namelijk.

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-03 13:19
De store-pagina's van de 5c en 5s zijn alvast verdwenen :P

[Voor 9% gewijzigd door Fusajiro_x op 09-09-2015 13:47]

• MooDyBLueS
Fusajiro_x schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:46:
De store-pagina's van de 5c en 5s zijn alvast verdwenen :P
Dat zal als voorbereiding op het event zijn inderdaad. Kijk maar naar de links zodra je vanaf de iPhone productpagina op de 5s klikt:
http://www.apple.com/us/shop/goto/iphone5s
http://www.apple.com/nl/shop/goto/iphone5s

Het zijn de shop-url's. Hoewel shop en productpagina tegenwoordig in één zijn gewoven, vermoed ik dat dit in ieder geval voor de 5s niks meer is dan een tijdelijke stop, tot we straks te horen krijgen wat de nieuwe prijs wordt.

Zou gek zijn als Apple de iPhone 6 als oudste toestel zal behouden. Of er moet toch een 6s mini of 6c komen. :o

Edit: de hele Store is down. De enige reden dat de iPhone 6 pagina het dus nog doet is dat die niet direct naar de store doorverwijst.

[Voor 8% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 15:42]

• alwind
Apple aandeel gaat al ligt omhoog. Ben benieuwd of er een verassing komt.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:57
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:54:
[...]

Dat zal als voorbereiding op het event zijn inderdaad. Kijk maar naar de links zodra je vanaf de iPhone productpagina op de 5s klikt:
http://www.apple.com/us/shop/goto/iphone5s
http://www.apple.com/nl/shop/goto/iphone5s

Het zijn de shop-url's. Hoewel shop en productpagina tegenwoordig in één zijn gewoven, vermoed ik dat dit in ieder geval voor de 5s niks meer is dan een tijdelijke stop, tot we straks te horen krijgen wat de nieuwe prijs wordt.

Zou gek zijn als Apple de iPhone 6 als oudste toestel zal behouden. Of er moet toch een 6s mini of 6c komen. :o

Edit: de hele Store is down. De enige reden dat de iPhone 6 pagina het dus nog doet is dat die niet direct naar de store doorverwijst.
De iPad air 2 en iPad mini 3 zijn ook nog beschikbaar.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Van Kodi is door een van de ontwikkelaars al een clone gemaakt om te kunnen draaien op de AppleTV4:

https://github.com/MrMC/mrmc/commits/master

Ben benieuwd of hij een vooruitziende blik heeft.. Of toch goede contacten?

http://www.xbmcfreak.nl/

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:53
Erhnam schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:43:
Van Kodi is door een van de ontwikkelaars al een clone gemaakt om te kunnen draaien op de AppleTV4:

https://github.com/MrMC/mrmc/commits/master

Ben benieuwd of hij een vooruitziende blik heeft.. Of toch goede contacten?
De regel code daarvan stelt niet zoveel voor en is op hetzelfde formaat gemaakt als de voorgaande versie checks zo te zien.

Dat hoeft niet een vooruitziende blik of goede contacten te zijn, maar enkel een sterk vermoeden dat er een AppleTV komt.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-03 10:12
Is het evenement ook ergens te bekijken als je geen Apple device of Windows 10 tot je beschikking hebt? Ik heb alleen een Ubuntu of Windows 7 laptop tot mijn beschikking vanavond en wil het evenement wel graag volgen :) .

[Voor 3% gewijzigd door Cubic X op 09-09-2015 17:09]

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:41
Cubic X schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:09:
Is het evenement ook ergens te bekijken als je geen Apple device of Windows 10 tot je beschikking hebt? Ik heb alleen een Ubuntu of Windows 7 laptop tot mijn beschikking vanavond en wil het evenement wel graag volgen :) .
Je kunt naast de livestream kijken ook gewoon status updates van bijvoorbeeld Engadget volgen. Als je dan per se de livestream wilt zien, dan kun je de link van de stream in VLC openen. Dat zou moeten werken :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Okay Apple skip die presentatie!

Ik zit er al klaar voor!

39

• alwind
Cubic X schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:09:
www.onemorething.nl daar kun je altijd de livestream in hun eigen uitzending volgen. Met voor en nabeschouwing maar tijdens de presentatie zijn ze zelf stil.

• oohh
Fietsbel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:14:
Okay Apple skip die presentatie!
[afbeelding]

Ik zit er al klaar voor!
Ik zit in college, dus zit er sowieso klaar voor :D Voor de presentatie dan :)

[Voor 4% gewijzigd door oohh op 09-09-2015 17:27]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

rammes

koekebakker 1e klas

zou siri een mega update krijgen? dat je net als de fingerprint sensor eerst een voice herkenning moet uitvoeren zodat siri de eigenaar van de telefoon herkent en daarna always-on is. lijkt me een gave feature

Ik zou het doen!

Is de Apple stream btw al online?

• oohh
Nee, op de pagina staat dat de stream vanaf 19.00 online gaat.

• MooDyBLueS
Meestal is de Apple stream een paar minuten van tevoren live, maar 'streamt' dan een statisch beeld. Dan komt er muziek bij en uiteindelijk begint het.

Och, wat ben ik toch een nerd eigenlijk dat ik dit weet. :+

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-03 13:02

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

alwind schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:23:
[...]

www.onemorething.nl daar kun je altijd de livestream in hun eigen uitzending volgen. Met voor en nabeschouwing maar tijdens de presentatie zijn ze zelf stil.
Ze hebben wel een beetje opstartproblemen daar. :')
hyptonize schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:33:
[...]

Ze hebben wel een beetje opstartproblemen daar. :')
T gaat daar echt elk jaar gruwelijk mis. Ik ben gestopt met kijken naar ze.. Werd er gek van lol

• MooDyBLueS
DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:35:
[...]

T gaat daar echt elk jaar gruwelijk mis. Ik ben gestopt met kijken naar ze.. Werd er gek van lol
Ook ik krijg Error Loading Media: File Could Not Be Played. En ABP staat zelfs uit. O-)

Ach, dan maar de *kuch* oerdegelijke *kuch* Apple livestream.

[Voor 9% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 18:38]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:44
Gaat hier prima nu.

• MooDyBLueS
Och, wat een kneuzen. Safari op OS X Yosemite werkt gewoon niet. Chrome daarentegen wel. 8)7

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Fiber

Beaches are for storming.

Nu.nl heeft ook een stream...
http://www.nu.nl/gadgets/...-en-grotere-ipad-pro.html

Waarom Tweakers eigenlijk niet...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Rivanov

Apple freak

Wout zit in de zaal. Maar zal geen zin hebben om te bloggen. :+

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Fiber

Beaches are for storming.

Luie donder... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Zou wel vet zijn, en dan gewoon een hele degelijke stream ook ;d

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:22
Is de link om te openen met VLC al bekend?

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:53
Toetoet, ik zit klaar :)

• wardjj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:36
En daar is de stream!
Bobbus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:46:
Staat al tijdje op OneMoreThing!

• EylaH
  • Niet online
QOTSA :)

• jip_86
Bobbus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:46:
Deze doet het ook met Windows 10 in Edge: http://www.apple.com/apple-events/september-2015/
Iemand enig idee welke URL ik aan XBMC moet voeren om te kijken?

• SidewalkSuper
Dezelfde m3u8 als die voor VLC gebruikt wordt.

• MooDyBLueS
code:
1
<source src="http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/1509pijnedfvopihbefvpijlkjb/m3u8/hls_mvp.m3u8">
Top! Working now :) Lijkt tot nu toe vrij stabiel. Ben benieuwd!
Edit : Wat een GRAF muziek trouwens... jezus.

[Voor 26% gewijzigd door DennusB op 09-09-2015 18:54]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:57
Ik zie net de ze 365 slides te gaan hebben! Dat zijn er aardig wat :+

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:45
Ready! Verbinding is top tot nu toe.

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• SidewalkSuper
Ik heb de 2500 stream, top kwaliteitje! :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:55:
Link?
SidewalkSuper schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:55:
Beeld is hier op m'n Kodi mediaplayer ook erg netjes en tot nu toe geen 1 hapering. Hopelijk houden we dat zo!

• Liliuokalani
  • Niet online
305 slides zo te zien :+

• SidewalkSuper
Die m3u8 inladen en dan de 2500 stream kiezen

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Werkt allemaal prima tot nu toe in Edge.

* London afkloppen doet

Battlenet: Gold#21419

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03 08:53

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

Dat is een boel! ben mijn popcorn vergeten :X

...

gekke-gerrit schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:57:
[...]

Dat is een boel! ben mijn popcorn vergeten :X
Veel aan te kondigen wss? :D

• SidewalkSuper
960*546 resolutie is die 2500 trouwens.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wooooooo het gaat beginnen!!!

39

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03 08:53

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

Mobieltjes op stil mensen :)

...

• MooDyBLueS

• ronaldm3

ronaldm3

Enjoy guys!!! :)

Power to the beat.

Bijnaaa :D

• MooDyBLueS
FYI: De 2500 kbps stream in VLC loopt dik voor op de stream vanaf de website. Dus als je er als eerste bij wilt zijn... ;-)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:39
Daar zit je dan met je rode sneakers

Gekke Eddy

Niks mis mee overigens

[Voor 30% gewijzigd door swv op 09-09-2015 19:01]

Dit gaat weer aardig wat MB'tjes kosten vanavond :D Haha

• SidewalkSuper
Ik verwacht een normale update update van de iPhones, ben benieuwd wat er nog meer aangekondigd gaat worden.
iPad Pro lijkt me ook.
Apple TV.

Best wel een volgepakte keynote al dan.

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:22
Deze radio op de achtergrond geeft me een ontzettende GTA V-vibe, zéker als die kerel ook begint te praten
Oke, daar gaan we! Ik zie een slide

• MooDyBLueS
DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:01:
Oke, daar gaan we! Ik zie een slide
Yup!
Je mag t niet heruitzenden zonder toestemming van Apple, toch benieuwd hoe OMT dat dan doet..

• SidewalkSuper
Zag Jim Dalrymple van Loop Insight al vooraan zitten met zijn godse baard.

en we zijn begonnen!

[Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-09-2015 19:02]

• MooDyBLueS
DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:02:
Je mag t niet heruitzenden zonder toestemming van Apple, toch benieuwd hoe OMT dat dan doet..
Toestemming vragen? :P

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03 21:07
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:00:
FYI: De 2500 kbps stream in VLC loopt dik voor op de stream vanaf de website. Dus als je er als eerste bij wilt zijn... ;-)
Zo, dat zijn echt meerdere minuten verschil!
Denk dat je dat als klein webblogje als OMT niet zomaar voor elkaar krijgt haha.

OMG : EEN MONSTER ANNOUNCEMENT :P

• SidewalkSuper
Incredible year :p
Monster announcements :D

[Voor 41% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-09-2015 19:03]

• MooDyBLueS
Daan00 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:02:
[...]

Zo, dat zijn echt meerdere minuten verschil!
Inderdaad, het viel mij op toen in VLC het Beats logo verdween, maar deze nog een tijdje op de website stond.

• jip_86
DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:03:
[...]

Denk dat je dat als klein webblogje als OMT niet zomaar voor elkaar krijgt haha.

Meerdere zelfs 8)7

• ZpAz
  • Laatst online: 22:53
Wel een mooi gebouw.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• swv
Die 'VLC' link werkt ook gewoon in safari trouwens

• MooDyBLueS
DennusB schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:03:
[...]

On several categories. }:O

461943

Ja ja ja, we weten dat je de Apple Watch geniaal vind. Ga nu maar door Tim :P

( Nee, ik heb inderdaad geen geduld.)

• MooDyBLueS
Gotta give credit to Apple: de live stream werkt perfect tot op heden!

• SidewalkSuper
2500 stream _/-\o_
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:04:
QFT.

• MooDyBLueS
461943 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:04:
Ja ja ja, we weten dat je de Apple Watch geniaal vind. Ga nu maar door Tim :P

( Nee, ik heb inderdaad geen geduld.)
Haha, nou... berg je het komende half uur maar: cijfers, cijfers, cijfers.

• SidewalkSuper
Jeff Williams nu al
Haha we zitten er pas 6 minuten in :)

461943

[...]

Haha, nou... berg je het komende half uur maar: cijfers, cijfers, cijfers.
Klopt, klopt... het is interessant genoeg om te kijken en irritant genoeg om irritant te vinden :P Wel iets typisch Amerikaans, als ik het goed begrijp.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43
Dennis. H.
Hahahaha

• SidewalkSuper
Geen cijfers dit keer hoor!

• MooDyBLueS
Apple Watch 2? Watch OS 2 komt uit?

• swv
Ze hebben heel veel aan te kondigen dus geen tijd voor cijfers ;)
Ja hoor Dennis verliest even 15 Kg door de watch. Nou allemaal naar de winkel rennen jongens.

• MooDyBLueS
Laten we het hopen.

461943

Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:06:
Ja hoor Dennis verliest even 15 Kg door de watch. Nou allemaal naar de winkel rennen jongens.
Minder vreten, dat is goedkoper dan een AW kopen :+
Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:06:
Van dat rennen val je al af :D
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee