Windows 10 onnodige programma's eraf.

Pagina: 1
Acties:

• boeleboele
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik heb al zelf online rond lopen kijken, maar vindt haast niks erover terug.

Alleen problemen met installeren en drivers etc.

Mijn vraag is, ben best leek erin, of iemand al een lijstje weet of ergens te vinden is, zo gezegd, welke programma's compleet nutteloos zijn en je zonder kan.

Bekende van me had het voor windows 7 gedaan ( legale kopie ) en werkte lekker snel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 & [Windows 10] Privacy & instellingen & [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 9 lijken me redelijk goede aanknopingspunten om eens uitgebreid te gaan lezen.

Daarnaast, maar dat is mijn mening, zijn er geen onnodige programma's. Dat jij dat wel vindt, dat kan, maar dan moet je wel even melden over welke applicaties/services het gaat.

Wat ook nog een mogelijkheid was, was die bekende even bellen en vragen of hij/zij al met Windows 10 had gespeeld en of het trucje (voorheen op Windows 7) nog een keer herhaald kon worden voor je.

Eigen inzet is key op GoT; mogelijk dat je je startpost wil aanvullen met concrete vragen waar je echt geen antwoord op hebt kunnen vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 27-08-2015 14:34 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38
Met Winreducer kan je een boel verwijderen en tweaken maar voor Windows 10 werkt het nog niet 100%.

http://winreducer.lebonforum.com/

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4