Windows 7 beepende muis?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
Ik heb sinds gisteren (Windows 7 standaard locaties van downloads etc?) een vreemd probleem... Als ik een nieuwe tab open van Internet Explorer 11 bestaat de kans dat de PC weinig meer doet behalve de muis bewegen. Vervolgens levert elke beweging / click een beepend geluid op. Met heel veel geduld (5+ minuten) is het mogelijk naar taakbeheer te gaan en een IE instantie af te sluiten.

Iemand een idee?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Je hebt een muis die piept? Dan doen er meer ...

Je hebt de registry aanpassingen gedaan? Je kunt toch kijken wat je hebt aangepast en weer terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Haha :P .

Ik zie in die regedit batches helemaal niets vreemd staan wat een dergelijk probleem zou kunnen veroorzaken. Zijn alleen keys voor de Windows shell. Lijkt eerder toeval te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 26-08-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ondertussen heb ik een vermoedelijke boosdoener te pakken. De software van mijn Ramdrive heeft de windows temp folder naar de ramdrive verhuisd. Die is 2 GB dus dat past niet...

Update: Zo juist opnieuw, weer bij het openen van een IE tab... Vreemd genoeg blijft de game die open stond op 144 FPS draaien maar inputs reageren niet. Het indrukken van de power off knop lost het op doordat de shutdown IE afsluit. Daarna kan ik snel op cancel drukken...

[ Voor 39% gewijzigd door sdk1985 op 26-08-2015 23:16 ]