Beste,
Ik zie door de bomen het bos niet meer in de wereld van het kopen van een nieuwe router.
Mijn huidige router/modem is de Horizon box van Ziggo, vreselijk wifi bereik en daarom opzoek naar een extra router voor in de slaapkamers. Ik had tijdelijk mijn oude Belkin N vision opgezet en als hij functioneerd dan is het bereik is de slaapkamers prima te doen. Helaas reset hij zichzelf de hele tijd waarna het netwerk onbeveiligd is.
Bij mijn zoektocht naar een nieuwe router heb ik rekening gehouden met het volgende:
- Woon in een appartement met 40 wifi netwerken om mij heen, 2.4Ghz is drama
- 2.4 & 5.0 ghz
- 1 Gbps Ethernet
- 2+ Ethernet poorten
- Liefst met 2 USB poorten, 1 voor Printer, 1 voor hardeschijf
- DLNA support zou handig zijn, films streamen naar de tv
- prijs max 125
De volgende routers vallen daar volgens mij onder, alleen DLNA kan ik niet vinden:
TP Link Archer C9
Sitecom X8 AC1750
Zyxel NBG6716
TP-LINK Archer C7 V2
KPN WiFi Versterker DualBand
Wat raden jullie aan?
Bijvoorbaat dank,
Kevin
Ik zie door de bomen het bos niet meer in de wereld van het kopen van een nieuwe router.
Mijn huidige router/modem is de Horizon box van Ziggo, vreselijk wifi bereik en daarom opzoek naar een extra router voor in de slaapkamers. Ik had tijdelijk mijn oude Belkin N vision opgezet en als hij functioneerd dan is het bereik is de slaapkamers prima te doen. Helaas reset hij zichzelf de hele tijd waarna het netwerk onbeveiligd is.
Bij mijn zoektocht naar een nieuwe router heb ik rekening gehouden met het volgende:
- Woon in een appartement met 40 wifi netwerken om mij heen, 2.4Ghz is drama
- 2.4 & 5.0 ghz
- 1 Gbps Ethernet
- 2+ Ethernet poorten
- Liefst met 2 USB poorten, 1 voor Printer, 1 voor hardeschijf
- DLNA support zou handig zijn, films streamen naar de tv
- prijs max 125
De volgende routers vallen daar volgens mij onder, alleen DLNA kan ik niet vinden:
TP Link Archer C9
Sitecom X8 AC1750
Zyxel NBG6716
TP-LINK Archer C7 V2
KPN WiFi Versterker DualBand
Wat raden jullie aan?
Bijvoorbaat dank,
Kevin