Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HTPC, weinig erop installeren behalve Steam netflix Kodi e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€300,- €350,- Excl besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt een nieuwe build naast mijn GamePC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Componenten zijn zo goed als compleet in tabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Komt in de woonkamer te staan, dus een wat stillere voeding en andere componenten worden erg op prijs gesteld.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb even een lijst gemaakt met componenten die ik denk nodig te hebben om een goed werkende 'slave pc' voor steam inhome streaming van games te maken, tevens wil ik hem als HTPC gebruiken. Mijn gewone Game-pc gaat het zware werk doen en heb een gigabit netwerk in huis, dus dat zit goed. Ik twijfel enkel aan de processor of deze niet too much is. Echter, omdat ik hier geen grafische kaart in ga bouwen heb ik een processor erbij gezet die volgens de 'handige tips' in dit forum naar voren kwam als een processor waar je games op lage kwaliteit mee kan spelen zonder grafische kaart.
Ik vraag me echter af of dit voor het inhome streamen wel nodig is, of dat ik nog wat kan besparen op processor/MOBO. (Intel suggesties mogen ook). Als dit overkill is en jullie hebben suggesties mbt de processor, heel graag. SSD heb ik een kleine opslag genomen, omdat er maar enkele dingen op gezet worden. (steam, kodi evt netflix) Ook niet 'te'' klein zodat ik toch wat buffer hebt, je weet maar nooit voor wat foto's of wat dan ook.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HTPC, weinig erop installeren behalve Steam netflix Kodi e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€300,- €350,- Excl besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt een nieuwe build naast mijn GamePC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Componenten zijn zo goed als compleet in tabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Komt in de woonkamer te staan, dus een wat stillere voeding en andere componenten worden erg op prijs gesteld.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb even een lijst gemaakt met componenten die ik denk nodig te hebben om een goed werkende 'slave pc' voor steam inhome streaming van games te maken, tevens wil ik hem als HTPC gebruiken. Mijn gewone Game-pc gaat het zware werk doen en heb een gigabit netwerk in huis, dus dat zit goed. Ik twijfel enkel aan de processor of deze niet too much is. Echter, omdat ik hier geen grafische kaart in ga bouwen heb ik een processor erbij gezet die volgens de 'handige tips' in dit forum naar voren kwam als een processor waar je games op lage kwaliteit mee kan spelen zonder grafische kaart.
Ik vraag me echter af of dit voor het inhome streamen wel nodig is, of dat ik nog wat kan besparen op processor/MOBO. (Intel suggesties mogen ook). Als dit overkill is en jullie hebben suggesties mbt de processor, heel graag. SSD heb ik een kleine opslag genomen, omdat er maar enkele dingen op gezet worden. (steam, kodi evt netflix) Ook niet 'te'' klein zodat ik toch wat buffer hebt, je weet maar nooit voor wat foto's of wat dan ook.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 83,20 | € 83,20 |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-HD3 | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Silverstone Milo ML03B | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Professional (NL OEM 64bit) | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Scythe Kozuti 40mm Super-Low Profile | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 21,01 | € 21,01 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Corsair Force LS V2 60GB | € 35,74 | € 35,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 389,25 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Gruwel84 op 27-08-2015 00:16 ]