Ik sta voor een dubio. Mijn nieuwe garage is bijna klaar en nu zit ik te denken hoe ik het beste stroom in de garage kan krijgen.
Mijn stoppenkast heeft maar 3 groepen en al die 3 groepen zijn al redelijk zwaar belast. De keukengroep alleen al bevat de wasmachine, de diepvries, de senseo, de magnetron, het koffiezetapparaat en de koelvriescombinatie. De diepvries en koelvriescombinatie staan altijd aan, de andere apparaten willekeurig.
Op de 1e groep zit zowat al m'n computer apparatuur en op de 2e groep alle woonkamerapparatuur.
De stoppenkast zelf is ook oud, zie onderstaande foto:

Ik heb al eerder problemen gehad met deze stoppenkast, zie Korte stroomonderbrekingen

Kan ik de woningbouw verzoeken deze stoppenkast te vervangen?
Zo niet, in hoeverre is het mogelijk een 4e groep toe te voegen?
Mijn stoppenkast heeft maar 3 groepen en al die 3 groepen zijn al redelijk zwaar belast. De keukengroep alleen al bevat de wasmachine, de diepvries, de senseo, de magnetron, het koffiezetapparaat en de koelvriescombinatie. De diepvries en koelvriescombinatie staan altijd aan, de andere apparaten willekeurig.
Op de 1e groep zit zowat al m'n computer apparatuur en op de 2e groep alle woonkamerapparatuur.
De stoppenkast zelf is ook oud, zie onderstaande foto:

Ik heb al eerder problemen gehad met deze stoppenkast, zie Korte stroomonderbrekingen

Kan ik de woningbouw verzoeken deze stoppenkast te vervangen?
Zo niet, in hoeverre is het mogelijk een 4e groep toe te voegen?
[ Voor 9% gewijzigd door Snowwie op 25-08-2015 18:31 ]