Sinds gisteravond heb ik last van korte stroomonderbrekingen. Gisteravond en nacht is me de stroom 3x kort uitgevallen. De 1e en 2e keer duurde maar 1 seconde, de 3e keer duurde zelfs 10 seconden. De stroomuitval gaat kort van te voren gepaard met een paar keer geknipper van de lampen en dan bam.
En nu vanmiddag opnieuw. Ik heb bij de buren gevraagd of zij er ook last van hadden. Dit was niet het geval. Dus ligt het probleem ergens bij mij in huis.
De zekeringen vliegen er niet uit en ook de aardlekschakelaar blijft aan.
Dit huis is al vrij oud (1938) en de meeste stopcontacten hebben geen randaarde. In het begin toen ik hier kwam wonen vlogen er wel regelmatig stoppen uit als ik sommige apparaten aanzette. Oa. de stofzuiger. Die heb ik opgeborgen en minstens een half jaar geen problemen gehad met stroom.
Morgen komt er een elektricien van de woningbouw langs.
Wat kan de reden zijn van korte stroomonderbrekingen?
En nu vanmiddag opnieuw. Ik heb bij de buren gevraagd of zij er ook last van hadden. Dit was niet het geval. Dus ligt het probleem ergens bij mij in huis.
De zekeringen vliegen er niet uit en ook de aardlekschakelaar blijft aan.
Dit huis is al vrij oud (1938) en de meeste stopcontacten hebben geen randaarde. In het begin toen ik hier kwam wonen vlogen er wel regelmatig stoppen uit als ik sommige apparaten aanzette. Oa. de stofzuiger. Die heb ik opgeborgen en minstens een half jaar geen problemen gehad met stroom.
Morgen komt er een elektricien van de woningbouw langs.
Wat kan de reden zijn van korte stroomonderbrekingen?