Toon posts:

Windows 7 restanten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer opstart kan ik kiezen uit twee windows 7 mogelijkheden. Hoe verwijder ik die tweede?

Het is zo gekomen: Ik heb een ssd aangeschaft en daarop wilde ik mijn windows 7 hebben staan. Dus boot CD'tje erin, installeren, en toen had ik 2x windows op mijn computer staan want op mijn harde schijf stond de oude nog. Toen dacht ik dat het een slim idee was om die harde schijf te formatteren, beetje opschonen kan geen kwaad dacht ik. Dat is ook de reden dat ik geen gebruik maakte van de bijgeleverde migratiesoftware van samsung.

Maar nu blijf ik de mogelijkheid houden om bij het opstarten de oude windows op te starten. Die doet het natuurlijk niet want de harde schijf is leeg, afgezien van 100 mb gereserveerd geheugen. Ik kan ook nergens terug vinden dat ik meer heb dan alleen een primaire partitie. Hoe kom ik nu van dat keuzemenu af bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:39
msconfig/computer opstarten/verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
EasyBCD gebruik ik hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je oude topic windows 7 kapotski, veilige modus werkt wel geeft ook meerdere posts van mensen over hoe je opstarten kan troubleshooten. Neem toch aan dat je die nog even hebt nagelezen en/of hebt geleerd van je issues anderhalve maand geleden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
jejeh schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:25:
msconfig/computer opstarten/verwijderen
Een druk op de knop en het euvel was verholpen. Bedankt!
MAX3400 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 07:27:
Je oude topic windows 7 kapotski, veilige modus werkt wel geeft ook meerdere posts van mensen over hoe je opstarten kan troubleshooten. Neem toch aan dat je die nog even hebt nagelezen en/of hebt geleerd van je issues anderhalve maand geleden?
Je doelt op loadorder van sysinternals? Ik zie niet in hoe dat programma hier nuttig kan zijn dus ik heb niet zoveel geleerd denk ik :'(