Monitor met audio uitgang voor PS4

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• Castanje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-01 19:49
Ik zoek
- Een monitor met audio uitgang (jack 3,5mm) en/of speakers
- 24" of hoger
- Het liefst IPS, want dat geeft volgens mij betere kleuren?

- Een prachtig (en populair?) beeldscherm met een goede prijs-kwaliteitverhouding
- Een lage (acceptabele?) inputlag

Wat is mijn budget?
<€300,-

Heb ik bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik heb 0,0 verstand van beeldschermen, dus dit laat ik aan jullie over :D

[ Voor 44% gewijzigd door Castanje op 24-08-2015 19:23 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Je topic is al vrij compleet. Maar het mist nog eigen inzet. En als je niets van monitoren af weet. Moet je je er in verdiepen. Een goedbegin is
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Zodat je het verschil tussen tn/ips weet. En dan duik je de pricewatch in. En welke digitale out zoek je? Digitaal of tulip of coax? En waarom noet audio via je ps4 laten lopen. Mag hopen dat hij ook verschillende opties heeft.

• Castanje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-01 19:49
loki504 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:10:
Je topic is al vrij compleet. Maar het mist nog eigen inzet. En als je niets van monitoren af weet. Moet je je er in verdiepen. Een goedbegin is
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Zodat je het verschil tussen tn/ips weet. En dan duik je de pricewatch in. En welke digitale out zoek je? Digitaal of tulip of coax? En waarom noet audio via je ps4 laten lopen. Mag hopen dat hij ook verschillende opties heeft.
Ik heb het één en ander aangepast.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Castanje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:59:

Neen, ik heb 0,0 verstand van beeldschermen, dus dit laat ik aan jullie over :D
Dit is bij voorbaat niet hoe we het graag zien. Er zijn talloze topics te vinden die een zelfde soort vraag hebben. Het is een kleine moeite dat eens in het zoekveld in te voeren. Ook biedt de Pricewatch voldoende filters om precies te vinden wat je zoekt (check o.a. onder monitor eigenschappen). Zoek vervolgens reviews van die schermen en open daarmee een nieuw topic als je er niet uit komt :).

Dit topic is gesloten.