Dag,
momenteel ben ik bezig met het in elkaar frutselen van een nieuwe PC. Een heuse 'game-pc' welteverstaan. Ik heb de meeste componenten al uitgekozen, maar in mijn zoektocht naar een goede voeding loop ik vast. Tot noch toe heb ik geen PSU gevonden zonder allerlei horrorverhalen over kapotte PC's, beschadigde moederborden en allerlei soorten kortsluitingen. Zijn er mensen die mij een beetje wijs kunnen maken in de wereld van een degelijke voeding?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liever niet veel hoger dan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart:
MSI GTX 970 Gaming 4G
Processor:
Intel i5 4690K
Processor koeler:
Cooler Master Hyper 212 EVO
Geheugen:
Crucial Ballistix Sport DDR3 1600 --> 8GB
Harde schijf:
Western Digital Blue 1 TB
DVD:
LiteOn iHAS124
Kast:
Corsair Obsidian Series 750D
Prijs: 946,40 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede betrouwbare voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Ben het nog niet direct van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heel veel kennis die men mij kan overbrengen.
PS: Ik heb niet zoveel behoefte om ver boven de 120 euro uit te geven aan dit component, zolang de voeding maar betrouwbaar en van goed materiaal is.
momenteel ben ik bezig met het in elkaar frutselen van een nieuwe PC. Een heuse 'game-pc' welteverstaan. Ik heb de meeste componenten al uitgekozen, maar in mijn zoektocht naar een goede voeding loop ik vast. Tot noch toe heb ik geen PSU gevonden zonder allerlei horrorverhalen over kapotte PC's, beschadigde moederborden en allerlei soorten kortsluitingen. Zijn er mensen die mij een beetje wijs kunnen maken in de wereld van een degelijke voeding?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liever niet veel hoger dan 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart:
MSI GTX 970 Gaming 4G
Processor:
Intel i5 4690K
Processor koeler:
Cooler Master Hyper 212 EVO
Geheugen:
Crucial Ballistix Sport DDR3 1600 --> 8GB
Harde schijf:
Western Digital Blue 1 TB
DVD:
LiteOn iHAS124
Kast:
Corsair Obsidian Series 750D
Prijs: 946,40 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede betrouwbare voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Ben het nog niet direct van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Heel veel kennis die men mij kan overbrengen.
PS: Ik heb niet zoveel behoefte om ver boven de 120 euro uit te geven aan dit component, zolang de voeding maar betrouwbaar en van goed materiaal is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 20:16 ]