Ik heb al ervaring met Ziggo sinds eind jaren 90, naja, toen was het nog @home.
Toen was het echt the bomb, want toen zat 95%+ van NL nog in te bellen met een 56k modem terwijl ik met 500kB/s downloadde

UPC klanten waren vaak al blij als ze 50 kB/s haalden. Veruit snelste en beste internet van Nederland, zonder discussie... maar dat zijn tijden van weleer. Langzamerhand kwamen er glasvezelprojecten, werd adsl geïntroduceerd, en kwamen andere kabelaars met degelijke snelheden. Overgenomen, naam naar Ziggo (mijn vader heeft nog een @home e-mail adres)... werd geen front-runner meer maar een bedrijf voor de massa. Desallniettemin wel altijd goed gewerkt (stabiliteit), alleen de laatste jaren, en helemaal sinds de overname, is het sub-par geworden. Bij mij waren het digitale zenders die stoorden (met name Discovery en NGC), en nee, geen slechte kabels of tuner (verschillende getest).
Die overname heeft de kwaliteit geen goed gedaan, en daarom ben ik overgestapt naar Tweak. Ik werd toch al zat van commerciële tv, dus alleen internet genomen (gelukkig woon ik in Enschede: dus gelijk 1gbit glasvezel genomen). Die commerciële bagger heb ik geen moment gemist