Toon posts:

Nieuw moederbord nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een nieuw moederbord nodig. Alleen heb ik geen verstand van moederborden. Ik heb een intel core i7 3770 @3.4ghz (als dat van belang is) en ik zoek een een moederbord dat sli compatible is met de asus gtx960 strix. Mijn budget is 120/130€ graag hoor ik van jullie wat de beste koop zou zijn. Alvast bedankt

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04-2025
Waarom denk je dat je een nieuw moederbord moet?
waarom denk je dat mensen dit hier voor je gaan uitzoeken ? heb je zelf al iets gevonden ?

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoi Frisomuller.

Ten eerste hoort je topic hier: Componenten Aankoopadvies

Ten tweede, lees dit eerst eens goed door: *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen?

En ten derde, kijk ook eens hier nadat je het tweede gelezen hebt: http://tweakers.net/categorie/47/moederborden/producten/

Met een heel mooi filter aan de linkerkant :)

Ik wens je heel veel succes met het lezen en uitzoeken. Mocht je daarna alsnog problemen hebben met je keuze omtrent "bepaalde" soorten/merken voor jouw socket. Dan kun je gerust hieronder: Componenten Aankoopadvies je topic aanmaken.

Het neerzetten van een vraag waarbij je alleen aangeeft van, dit is mijn processor en ik wil dit, dus jullie moeten voor mij gaan zoeken, gaat hier niet op.
Eigen onderzoek wordt zeer gewaardeerd.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) blijft lastig. Ook gaan we uit van eigen input. Dat ontbreekt hier, dus dit topic gaat op slot. Je medeforumgeneoot Xtr3me4me heeft je inmiddels een aantal handvaten gegeven wat wel de bedoeling is en waar je informatie kan vinden. Doe er je voordeel mee.

Dit topic is gesloten.