Apple Wegmodders

Pagina: 1
Acties:
  • 1.114 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 13:23
Ach er is wel eens onenigheid tussen Apple mensen en niet Apple mensen
Maar hier in de moderaties van de reacties is wel heel erg duidelijk dat elk puntje van kritiek is weggemod door Apple aanhangers. Bijna alle (meer dan 10) -1 zijn absoluut geen -1, geen idee of jullie er iets mee doen, maar mensen die dit hebben (weg)gemod verdienen wat mij betreft hun status niet...
Zelfs deze staat op -1 :?
Mijn Iphone 6 plus 64gb zilver komt in aanmerking voor dit probleem. Als ik serienummer invoer krijg ik de volgende melding: The serial number you entered is eligible for this program. Please choose one of the service options below. Wat moet ik nu verder doen?

Bovendien zijn er in de reacties andere tweakers met ongewenste discussietechnieken, dus is het dunkt mij sowieso goed als een oppehoofdtweakersmodder met een rechtvaardige blik er even doorheen loopt...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mismoderaties kun je hier melden: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII
Dit doe je door te linken naar specifieke reacties. Je vertelt op welke score de reactie hoort te staan en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als er veel mis gaat in een artikel mag er best een eigen topic voor geopend worden :) I'm dit geval ben ik er even doorheen gelopen en heb ik een aantal dingen rechtgezet. Niet alles staat goed maar dat mag in een Apple-topic helaas niet worden verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

RoD schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 01:30:
[...]
Niet alles staat goed maar dat mag in een Apple-topic helaas niet worden verwacht.
Ahum?
Ongeacht welk artikel er staat horen reacties toch gewoon naar waarde gemodereerd te worden? Daar zou het onderwerp niks, maar dan ook echt niks mee te maken mogen hebben. Ik snap dat er Apple fanboys zijn die kritiek liever niet zien (hetzelfde geldt voor fanboys van andere merken), maar dan moet hier toch extra hard tegenop getreden worden? Lik op stuk beleid?

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung wint hoger beroep tegen Apple in patentenstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:43:
Samsung wint hoger beroep tegen Apple in patentenstrijd :)
En dat post je hier omdat :?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Helaas ben je ook erg laat met melden en kunnen gewone mods niet meer helpen met rechtzetten van reacties die op een foute score staan omdat hrt gros ouder is dan 48 uur.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55
Zeehond schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:24:
Helaas ben je ook erg laat met melden en kunnen gewone mods niet meer helpen met rechtzetten van reacties die op een foute score staan omdat hrt gros ouder is dan 48 uur.
Bedoel je TS uit augustus? Of Cell-Pro die het topic omhoogschopt met een weinigzeggende kreet?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

oeps foutje van mij ik zag bij de reacties in het artikel 22 staan en maakte er 22 februarie 2016 van 8)7

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Vickiieee schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:45:
[...]

Ahum?
Ongeacht welk artikel er staat horen reacties toch gewoon naar waarde gemodereerd te worden? Daar zou het onderwerp niks, maar dan ook echt niks mee te maken mogen hebben. Ik snap dat er Apple fanboys zijn die kritiek liever niet zien (hetzelfde geldt voor fanboys van andere merken), maar dan moet hier toch extra hard tegenop getreden worden? Lik op stuk beleid?
Het enige wat hij probeert aan te geven is dat er zoveel mis gaat dat de realiteit is dat nou eenmaal niet alles perfect staat, al willen we daar natuurlijk met zijn allen wel aan het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topics kicken met een oneliner die niet eens in het topic thuishoort, dat is niet zo'n goed idee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.