Hallo!
Ik ben nieuw hier op tweakers.net dus sorry als ik dit topic fout heb geplaatst.
Ik heb namelijk een vraagje, ik wil graag een game PC aanschaffen of zelf bouwen maar ik heb geen idee wat voor een PC..
Ik zag op YouTube desktops met gave lichtjes en met gave exterieurs daar droom ik van..
Ik heb totaal GEEN ervaring met PC's bouwen dat zeg ik al voorhand.
Dit zijn de spelletjes die ik graag speel of wil spelen met mijn toekomstige PC:
Minecraft
Runescape
League of Legends
Euro Truck Simulator 2
Grand Theft Auto V
Nou dit zijn ze allemaal denk ik
Ik heb echt geen flauw idee welk PC al deze of een paar van deze spelletjes aankan.
Mijn budget is van €500,- tot €1000,-
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik dankzij jullie hulp een game PC kan aanschaffen!
Ik ben nieuw hier op tweakers.net dus sorry als ik dit topic fout heb geplaatst.
Ik heb namelijk een vraagje, ik wil graag een game PC aanschaffen of zelf bouwen maar ik heb geen idee wat voor een PC..
Ik zag op YouTube desktops met gave lichtjes en met gave exterieurs daar droom ik van..
Ik heb totaal GEEN ervaring met PC's bouwen dat zeg ik al voorhand.
Dit zijn de spelletjes die ik graag speel of wil spelen met mijn toekomstige PC:
Minecraft
Runescape
League of Legends
Euro Truck Simulator 2
Grand Theft Auto V
Nou dit zijn ze allemaal denk ik
Ik heb echt geen flauw idee welk PC al deze of een paar van deze spelletjes aankan.
Mijn budget is van €500,- tot €1000,-
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik dankzij jullie hulp een game PC kan aanschaffen!
weg te halen. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.