Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek voornamelijk een basispc met uitbreidingsmogelijkheden. De bedoeling is dat ik erop kan video-bewerken en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minimaal 400 en maximaal 650
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behoudens office 2013 heb ik niets in huis daarvoor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem. SSD-schijf koop ik op het moment dat mijn pc het nodig heeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanwege de uitbreidingsmogelijkheden is I5 een must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
min. 500w aan voeding, geluid moet niet al te storend zijn eveneens de warmte. Maar daar koop ik een casefan voor.
Ga je overklokken?
Ik wil de pc op zijn maximum instellingen gebruiken
Wat verwacht je van ons?
Een degelijke basis-pc wat ik kan gebruiken voor video-bewerking en gaming. Maar vooral een pc dat kan worden uitgebreid. Niet dat er een compleet nieuwe pc nodig is om zware games en programma's te draaien over 5 jaar.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek voornamelijk een basispc met uitbreidingsmogelijkheden. De bedoeling is dat ik erop kan video-bewerken en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Minimaal 400 en maximaal 650
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behoudens office 2013 heb ik niets in huis daarvoor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem. SSD-schijf koop ik op het moment dat mijn pc het nodig heeft
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanwege de uitbreidingsmogelijkheden is I5 een must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
min. 500w aan voeding, geluid moet niet al te storend zijn eveneens de warmte. Maar daar koop ik een casefan voor.
Ga je overklokken?
Ik wil de pc op zijn maximum instellingen gebruiken
Wat verwacht je van ons?
Een degelijke basis-pc wat ik kan gebruiken voor video-bewerking en gaming. Maar vooral een pc dat kan worden uitgebreid. Niet dat er een compleet nieuwe pc nodig is om zware games en programma's te draaien over 5 jaar.