Ik zoek de naam van een android spel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-08 19:06
Hey,

Ik ben op zoek naar de naam van een android spel dat ik vroeger gespeeld heb.
Het was een spel waarin je lvl's moest voltooien door met "balletjes, bommen, mijnen" de hele tekening op het scherm moest wegblazern.

Eigenlijk lijkt het op angry birds zoals ik het nu beschrijf maar het was anders :-)

Zo moest je bijvoorbeeld eerst balletjes schieten die als mijnen(3 per schot dacht ik) dienden en als die dicht genoeg bij elkaar lagen dan kwam er een soort link tussen al je mijnen en als je er dan uiteindelijk 1 van liet ontploffen, ontplofte al de rest mee.

Het was een scherm waarbij je van onder uit je "bommen" afvuurde. Als ze tegen de rand van het scherm kwamen, dan werden ze terug naar binnen weerkaatst.
Ik denk ook dat je sterren kon verdienen, maar daar ben ik niet meer zeker van.

Ik zit met de naam destruction in mijn hoofd, maar mijn zoektocht heeft niks opgeleverd.

Is er iemand die aan mijn beschrijving aan uit kan en die dit ook nog heeft gespeeld en me kan helpen?

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Daar hebben we een heel mooi topic voor --> [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 22:36
Toevallig al gekeken in je lijst met gedownloade apps in de playstore?
Zo kan je helemaal terug scrollen naar je eerste apps op je eerste android device.