Hoi, een vriend van mij heeft mij gevraagd een PC voor hem in elkaar te zetten, omdat hij nu al een paar jaar op een laptop gamed, en dat eigenlijk niet meer kan. Nu kan ik een pc in elkaar zetten en alles, dat is geen probleem, maar onderdelen uitzoeken, en het beste bij elkaar sprokkelen wel, ik zie zoveel merken en dingen dat ik geen idee heb, wat ik moet nemen
zelfs als ik jullie mooie vergelijking topics doorneem, dus mijn vraag is of jullie mij daarbij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil vooral gamen, en series kijken. als hij gamed kan het vaak zo zijn dat hij 2 of meer spellen tegelijkertijd open heeft staan en hij speelt ook spellen die wat meer van CPU vragen zoals minecraft enzo. De spellen die hij speelt zijn op dit moment spellen zoals Diablo, Minecraft, League of Legends, maar als hij een beteren pc heeft, zou hij ook graag spellen zoals GTA V goed kunnen willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij had een bedrag van 900 euro in gedachten, en gaat hier ook liever niet overheen, dus liever iets minder dan wat meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij neemt alles wat hij nu heeft mee, dus alleen een kast (:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan een ssd van rond de 120 gig, een HDD van ongeveer 1 Terra, 8 Gig ram,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt helemaal niets uit, eigelijk gewoon het beste voor het minste geld (;
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote, en energieniveau maken niets uit, geluid ook niet echt, zolang het maar geen straaljager is natuurlijk.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een beetje hulp met deze Pc bij elkaar vinden, en misschien nog wat uitleg over hoe ik het makkelijkst zelf onderdelen bij elkaar kan vinden, wat zoals ik hierboven als zij, zelfs met jullie mooie topics, zie ik door de bomen het bos niet meer!
ik ben nu op dit uitgekomen, maar hebben jullie hier aanmerkingen op?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil vooral gamen, en series kijken. als hij gamed kan het vaak zo zijn dat hij 2 of meer spellen tegelijkertijd open heeft staan en hij speelt ook spellen die wat meer van CPU vragen zoals minecraft enzo. De spellen die hij speelt zijn op dit moment spellen zoals Diablo, Minecraft, League of Legends, maar als hij een beteren pc heeft, zou hij ook graag spellen zoals GTA V goed kunnen willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij had een bedrag van 900 euro in gedachten, en gaat hier ook liever niet overheen, dus liever iets minder dan wat meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij neemt alles wat hij nu heeft mee, dus alleen een kast (:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat zelf te denken aan een ssd van rond de 120 gig, een HDD van ongeveer 1 Terra, 8 Gig ram,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt helemaal niets uit, eigelijk gewoon het beste voor het minste geld (;
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote, en energieniveau maken niets uit, geluid ook niet echt, zolang het maar geen straaljager is natuurlijk.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een beetje hulp met deze Pc bij elkaar vinden, en misschien nog wat uitleg over hoe ik het makkelijkst zelf onderdelen bij elkaar kan vinden, wat zoals ik hierboven als zij, zelfs met jullie mooie topics, zie ik door de bomen het bos niet meer!
ik ben nu op dit uitgekomen, maar hebben jullie hier aanmerkingen op?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 48,50 | € 48,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 890,25 | |
Alvast bedankt!