Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga gamen. lekker zware spellen doen (battlefield 4 etc high detail) met 3 beeldschermen (HD). ik wil een blauwe gamepc (kast is dan wel zwart, maar met blauwe leds).
Wat mag het systeem gaan kosten?
totaal ongeveer 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijf heb ik al. voor de rest heb ik al windows licensie. Muis, toetsenbord, en goede boxen heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
eventueel moet er ruimte zijn voor upgraden (dus ook de voeding moet het aankunnen).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren. Ik heb alleen wel van een paar vrienden gehoord dat EVGA GTX 970 goed is en de samsung EVO. voorkeur: AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst zo min mogelijk geluid, veel blauwe leds en later een 2e videokaart toevoegen.
Ga je overklokken?
ik ben momenteel niet van plan om te overklokken.
Ik ga gamen. lekker zware spellen doen (battlefield 4 etc high detail) met 3 beeldschermen (HD). ik wil een blauwe gamepc (kast is dan wel zwart, maar met blauwe leds).
Wat mag het systeem gaan kosten?
totaal ongeveer 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijf heb ik al. voor de rest heb ik al windows licensie. Muis, toetsenbord, en goede boxen heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7850K Black Edition | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | ASRock FM2A88X PRO3+ | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0 | € 361,79 | € 361,79 |
| 1 | Sharkoon T28 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | LC-Power LC8750II V2.3 Prophecy 2 | € 82,45 | € 82,45 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 69,04 | € 69,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 891,03 | |
eventueel moet er ruimte zijn voor upgraden (dus ook de voeding moet het aankunnen).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren. Ik heb alleen wel van een paar vrienden gehoord dat EVGA GTX 970 goed is en de samsung EVO. voorkeur: AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst zo min mogelijk geluid, veel blauwe leds en later een 2e videokaart toevoegen.
Ga je overklokken?
ik ben momenteel niet van plan om te overklokken.