Wijzigen User Review - sleepwalker73

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1644979

Het is inmiddels 2 weken geleden dat bovenstaande topic werd gesloten, ik wil graag mijn topic weer naar boven halen, want de tweaker wil niet meewerken maar is de 14e wel online geweest.

Ik blijf het nog steeds niet eerlijk vinden dat sleepwalker73 ermee weg kan komen dat hij sterretjes mag zetten bij zaken waar ik totaal niks mee te maken heb. Het is alleen misgegaan bij de communicatie, en dat geef ik ook toe. Na 2 weken geen antwoord meer (ik heb erg mijn best gedaan om contact met hem op te zoeken) wil ik nu toch dat iemand anders de situatie kan bekijken.

Ik zal mijn OP nog herhalen:

Beste tweaker heeft een negatieve beoordeling geschreven nadat ik een veiling had gewonnen die ik niet wou afronden omdat ik deze veiling was vergeten en inmiddels al een nieuwe notebook heb aangeschaft.

Dit was uiteraard mijn fout, dit heb ik ook toegegeven aan de tweaker en ik accepteer dat ook. Die beoordeling mag ook van mij blijven staan als hij daar tevreden mee is.

Maar echter heeft hij ook bij ''Voldoet aan beschrijving:'' en ''Aflevering:'' 1 ster gegeven. Echter heb ik daar niks mee te maken en is het alleen misgegaan bij de communicatie.

Ik verzoek dan ook vriendelijk aan jullie om deze twee sterren weer te resetten naar blank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ik wil hier nog steeds op terugkomen, want ik blijf het onterecht vinden wat sleepwalker73 heeft gedaan.

Tweaker wou niet meewerken en nu zijn we inmiddels een jaar verder en er is nog niks gebeurd. Kan die beoordeling s.v.p. verwijderd worden?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Biedingen zijn indicatief en niet bindend. Dat je het vergeten bent is slordig, maar feitelijk was er dus geen overeenkomst, dus geen beoordeling. Bij deze dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.