Wijzigen User Review - sleepwalker73

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Beste tweaker heeft een negatieve beoordeling geschreven nadat ik een veiling had gewonnen die ik niet wou afronden omdat ik deze veiling was vergeten en inmiddels al een nieuwe notebook heb aangeschaft.

Dit was uiteraard mijn fout, dit heb ik ook toegegeven aan de tweaker en ik accepteer dat ook. Die beoordeling mag ook van mij blijven staan als hij daar tevreden mee is.

Maar echter heeft hij ook bij ''Voldoet aan beschrijving:'' en ''Aflevering:'' 1 ster gegeven. Echter heb ik daar niks mee te maken en is het alleen misgegaan bij de communicatie.

Ik verzoek dan ook vriendelijk aan jullie om deze twee sterren weer te resetten naar blank. :)

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 04-08-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 18:42
Je mag een review plaatsen als er een koop heeft plaatsgevonden, aangezien dit niet het geval is is de review niet legitiem (volgens mij moet Tweakers mensen hier op gaan attenderen want er zijn een hoop van dit soort topics waar mensen reviews plaatsen op stuk gelopen onderhandelingen zonder koop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Manie Riets schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:15:
Je mag een review plaatsen als er een koop heeft plaatsgevonden, aangezien dit niet het geval is is de review niet legitiem (volgens mij moet Tweakers mensen hier op gaan attenderen want er zijn een hoop van dit soort topics waar mensen reviews plaatsen op stuk gelopen onderhandelingen zonder koop).
Het mag wel als er een poging tot transactie is gedaan. Bij veilingen mag dit dus wel

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Het ziet ernaar uit dat de user geen akkoord wil. Wat kan tweakers voor mij doen? Want ik heb los van het bieden niks te maken met de advertentie zelf, hoe kan ik iets afleveren als ik niks afgeleverd heb bijvoorbeeld?

Dit is puur uit irritatie beoordeeld. Ik vind dat dit niet zomaar mag. Ik heb het recht om de koop af te blazen ook al heb ik de veiling gewonnen, staat in de FAQ. Dat hij dan geirriteerd mag zijn, is begrijpelijk. Maar twee sterren zetten bij onderdelen waar ik zelf niks mee te maken heb, dat kan niet.

edit:
  • Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.

[ Voor 51% gewijzigd door iPodKiller op 04-08-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
iPodKiller schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:30:

Dit is puur uit irritatie beoordeeld. Ik vind dat dit niet zomaar mag. Ik heb het recht om de koop af te blazen ook al heb ik de veiling gewonnen, staat in de FAQ. Dat hij dan geirriteerd mag zijn, is begrijpelijk. Maar twee sterren zetten bij onderdelen waar ik zelf niks mee te maken heb, dat kan niet.
en 1 ster geven voor communicatie terwijl je wel communiceert vind ik ook overdreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
redbullet schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

en 1 ster geven voor communicatie terwijl je wel communiceert vind ik ook overdreven ;)
Ik denk dat ik zelfs prima communiceer ;) Maar goed, als tweakers er zelf niks mee doet, dan vrees ik dat ik dit zo moet laten staan. Ik denk dat de user na diverse vriendelijke verzoeken geen interesse meer heeft om akkoord te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even dit lezen; vooral ook de anderen die hier reageren
How to - V&A feedback laten aanpassen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.