Lego Dimensions toevoegen aan PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Eind september komt Lego Dimensions uit. Tof spel met een miljoenmiljard uitbreidingpakketjes zoals bv skylanders/amiibo. Is het mogelijk deze al toe te voegen aan de Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ ? Ik weet dat de link nog altijd niet makkelijk te vinden is :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ik heb de starterpacks zojuist toegevoegd met zo veel ik wist. Wat een gedoe... (er zijn 5 starterpacks, voor elk platform 1). En de uitbreidingen weet ik niet zo goed in te delen. Waar vallen die onder?

[ Voor 23% gewijzigd door sebastius op 15-08-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kun je dat niet afkijken van The Sims? Die heeft een shitload aan uitbreidingen...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Raven schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:05:
Kun je dat niet afkijken van The Sims? Die heeft een shitload aan uitbreidingen...
Het zijn poppetjes met een RFID die specifieke dingen unlocken in het spel (een extra level of een extra figuurtje).

Nou ik heb m'n best gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Yeeh! Glaanie heeft de eerste items toegevoegd. Zal vanavond er weer een stel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

\o/

De categorie game-accessoires voor die poppetjes was een goeie, heb daar een specificatie aan toegevoegd. Van de week maar eens tijd maken om ook de rest van de poppetjes (Skylanders, Disney Infinity, Amiibo) daar naar over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:53:
\o/

De categorie game-accessoires voor die poppetjes was een goeie, heb daar een specificatie aan toegevoegd. Van de week maar eens tijd maken om ook de rest van de poppetjes (Skylanders, Disney Infinity, Amiibo) daar naar over te zetten.
Hey, niet werken in de avond he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

sebastius schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:58:
[...]

Hey, niet werken in de avond he?
De lusten en de lasten van flexibele werktijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Na overleg met de rest van het team, toch besloten om de poppetjes in de categorie Games te plaatsen. Maar wel met extra specificaties, zodat je kan aangeven welk soort game-content je wilt zien.

Als we pricewatch: Lego Dimensions Starterpack, Xbox One als voorbeeld nemen, daar zie je bij "Soort gamecontent" het volgende staan: "Figuur (extra content), Hardwarebundel, Stand-alone".

"Figuur (extra content)" spreekt voor zich, dit zijn alle game-figuurtjes die je extra content opleveren, zoals de extra levels in Lego Dimensions. Voor de zekerheid "(extra content)" erachter gezet, zodat het duidelijk is dat we niet beeldjes etc bedoelen.

"Hardwarebundel" zijn bundels waar naast de game(uitbreiding), ook extra fysieke hardware wordt geleverd, zoals een game-figuurtje, maar ook de portal van Skylanders, of een gitaar van Guitar Hero.

"Stand-alone", de game(pakket) die je direct kan spelen, zonder dat je de basisgame of andere hardware nodig hebt.

Verder is er nog de optie "Extra content", dat is alle extra content die niet via een game-figuurtje wordt ingeladen, denk aan uitbreidingspakketten van The Sims. Tenslotte hebben we nog "Stand-alone expansion", voor games die in de basis eigenlijk DLC zijn, maar wel los daarvan gespeeld kunnen worden. Je moet hier denken aan The Last Of Us: Left Behind, het biedt niet de volledige TLOU experience. Of New Super Luigi U, wat een losstaande uitbreiding is op New Super Mario Bros U.

In ieder geval alle Lego Dimensions, Skylanders, Disney Infinity en Amiibo figuren en pakketten staan nu goed, de rest zal in de loop van de tijd worden nagelopen. Wat betreft de stand-alone games, die gaan we niet actief juist aanvinken, dat is simpelweg teveel werk. Wel worden alle nieuwe games voorzien van deze spec.

As usual staat het meldpunt open voor verbeteringen. Algemene opmerkingen of vragen kan je hier kwijt.

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Zo, ik heb me zo vlak voor de launch even kwaad gemaakt en alle in Unsorted aanwezige Lego Dimensions pakketjes voorzien van info/koppelingen, ze staan dus in de queue :)

En als ik zo zie hoeveel er aan komen vermoed ik dat ik voor de kerst failliet ben :P

[ Voor 20% gewijzigd door sebastius op 26-09-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Vandaag had ik ineens bijna 30 mailtjes, bedankt voor het verwerken! Slimme oplossing om de levelpacks onder verschillende uitvoeringen te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

O-) De verwerking duurde wat langer dan je van ons gewend bent, het was een heel druk weekend met submits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ja met 30 van die pokkedingen :P

Even ter ontwikkeling: had ik nog dingen beter/handiger kunnen doen?

[ Voor 52% gewijzigd door sebastius op 29-09-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

sebastius schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:05:
Ja met 30 van die pokkedingen :P

Even ter ontwikkeling: had ik nog dingen beter/handiger kunnen doen?
Nee hoor. Het enige wat ik heb aangepast, was het format van de namen, maar dat kon jij van te voren niet weten natuurlijk. zodra ik een goed format had bedacht, was het met een minuut of 20-30 verwerkt. Jij had alle relevante specs ingevuld (hoewel het in dit geval niet perse nodig was om het platform te vermelden, aangezien het een accessoire is voor een game), plaatje(s) erbij, erg netjes. Dus ga zo door voor de volgende keer. Bij vragen weet je ons te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
30 maar? _O- , Glaanie zal 'm wel snappen, heb de 167 mails hier nog wel ergens :+

Oscar Wilde

Pagina: 1