Feedback verwijderen van muzzy1903

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Goedemorgen tweakers,

Ik heb gister een slechte beoordeling van Muzzy1903 gehad, terwijl er geen transactie heeft plaatsgevonden , Muzzy1903 is niet zo blij omdat ik mijn geheugen gewoon verkocht heb aan een mede tweaker. Er was nog geen overeenkomst gesloten alleen een prijs besproken. Tussendoor reageerde echter andere tweakers waardoor ik al snel een deal kon sluiten met een mede tweaker. Ik heb Muzzy1903 ingelicht en dat dit echt niet kan (op zijn teentjes getrapt waarschijnlijk omdat hij goedkoop geheugen wou kopen en dit misgelopen is)

Alvast bedankt voor de medewerking

Muzzy1903 is uiteraard ingelicht : antwoord van Muzzy1903 ``je doet je best maar''
JayJay

[ Voor 6% gewijzigd door JayJay op 15-08-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Zou graag een reactie van de moderators willen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De combinatie van originele titel, request voor nog steeds onjuiste titelfix, het vragen om behandeling na 2 dagen én het slechts je tegenpartij vertellen dat je het aan gaat kaarten maar geen link stuurt of laat weten waar laten wel erg duidelijk zien dat je geen letter gelezen hebt van How to - Feedback laten aanpassen

Ik wil je toch wel verzoeken wat meer eigen inzet te tonen.

Ten slotte zie ik dat je hem een aanbod doet, waarna hij met een tegenbod komt (zonder dat je je aanbod hebt ingetrokken). De enige reden dat er geen overeenkomst is, is dat hij niet direct ja zegt maar een tegenbod doet.

Volgens de wet was er met acceptatie van je aanbod een overeenkomst tot stand gekomen. Je mag dus blij zijn dat het slechts een beoordeling is. Als hij direct geaccepteerd had, had hij vordering kunnen nakomen.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 16:25 ]

Dit topic is gesloten.