Ik typ erg veel voor mijn werk en stage. Via mijn stage heb ik een MacBook Pro Mid2012 in bruikleen en hoewel ik zelf niet graag met Apple werk, vind ik de toetsen heerlijk. Als ik thuis op mijn desktop typ krijg ik al snel last van mijn vingers wegens de ietwat zware aanslag (Microsoft Ergo 4000). Ik ben op zoek naar een toetsenbord wat het liefst precies zo typt als de toetsen van de MacBook Pro. Ik heb al een Apple toetsenbord gehad en dat typte fijn, maar het liep toch niet helemaal lekker in combinatie met Windows.
Iemand suggesties? Budget maakt me niet zoveel uit, ik typ erg veel dus dat mag ook wat kosten, als het maar lekker typt. Hij moet wel ontworpen zijn voor Windows en een normale Qwerty indeling hebben. Kleur het liefst zwart, want dat past mooi bij mijn setup. Gamen doe ik niet en toeters en bellen als verlichte toetsen oid geef ik ook niet om, en ik gebruik ook weinig sneltoetsen.
Alvast bedankt.
Iemand suggesties? Budget maakt me niet zoveel uit, ik typ erg veel dus dat mag ook wat kosten, als het maar lekker typt. Hij moet wel ontworpen zijn voor Windows en een normale Qwerty indeling hebben. Kleur het liefst zwart, want dat past mooi bij mijn setup. Gamen doe ik niet en toeters en bellen als verlichte toetsen oid geef ik ook niet om, en ik gebruik ook weinig sneltoetsen.
Alvast bedankt.