Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem games als minecraft kunnen livestreamen en opnemen met obs of fraps. Ik wil ook foto's bewerken in photoshop cc en videos in sony vegas pro 12.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 550 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee eigenlijk niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen windows en monitor nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik niet bepaalde voorkeuren naar een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als je er goed mee kan livestreamen en opnemen is het prima.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken (heeeeeeeel misschien in de toekomst).
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem games als minecraft kunnen livestreamen en opnemen met obs of fraps. Ik wil ook foto's bewerken in photoshop cc en videos in sony vegas pro 12.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 550 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee eigenlijk niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen windows en monitor nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik niet bepaalde voorkeuren naar een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als je er goed mee kan livestreamen en opnemen is het prima.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken (heeeeeeeel misschien in de toekomst).