Hallo allemaal,
Bij deze even antwoord op de volgende vragen;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het enige doel is muziek(EDM) produceren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nou, er gaat in de loop van de tijd wel wat randapparatuur komen zoals een audiointerface(maar daarvoor is enkel een USB vereist) maar verder kan ik op dit moment even niets verzinnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Dell(altijd al meegewerkt en prima bevallen) of Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik de snelheid. Dus processor en kloksnelheid enzo.
RAM geheugen is vrijwel altijd uit te breiden dus daar hoeft in mindere mate rekening mee worden gehouden.
Ga je overklokken?
Nee
En dan nog mijn eigen vraag waarvoor ik eigenlijk het topic geopend heb...waar kan je het goedkoopste zo'n pc kopen? Want ik weet wel waar ik op moet letten na 15 jaar ervaring met PC's maar ik hoopte dat er wellicht iemand was die mij een verkoper kan aanraden. Overig advies is natuurlijk ook altijd welkom.
Alvast bedankt.
Bij deze even antwoord op de volgende vragen;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het enige doel is muziek(EDM) produceren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nou, er gaat in de loop van de tijd wel wat randapparatuur komen zoals een audiointerface(maar daarvoor is enkel een USB vereist) maar verder kan ik op dit moment even niets verzinnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Dell(altijd al meegewerkt en prima bevallen) of Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het belangrijkste vind ik de snelheid. Dus processor en kloksnelheid enzo.
RAM geheugen is vrijwel altijd uit te breiden dus daar hoeft in mindere mate rekening mee worden gehouden.
Ga je overklokken?
Nee
En dan nog mijn eigen vraag waarvoor ik eigenlijk het topic geopend heb...waar kan je het goedkoopste zo'n pc kopen? Want ik weet wel waar ik op moet letten na 15 jaar ervaring met PC's maar ik hoopte dat er wellicht iemand was die mij een verkoper kan aanraden. Overig advies is natuurlijk ook altijd welkom.
Alvast bedankt.