Allround PC

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvalentino
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-04-2023
Graag zou ik jullie advies willen, omdat ik hier vrij onbekend mee ben. hieronder een aantal specificaties waaraan de PC dient te voldoen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc dient Company of Heroes 2 op max grapics makkelijk aankunnen. Daarnaast wil ik Autocad 2015 gebruiken
System requirements for AutoCAD 2015
Operating System
Microsoft® Windows® 8/8.1
Microsoft Windows 8/8.1 Pro
Microsoft Windows 8/8.1 Enterprise
Microsoft Windows 7 Enterprise
Microsoft Windows 7 Ultimate
Microsoft Windows 7 Professional
Microsoft Windows 7 Home Premium
CPU Type For 32-bit AutoCAD 2015:
32-bit Intel® Pentium® 4 or AMD Athlon™ Dual Core, 3.0 GHz or higher with SSE2 technology
For 64-bit AutoCAD 2015:
AMD Athlon 64 with SSE2 technology
AMD Opteron™ with SSE2 technology
Intel® Xeon® with Intel EM64T support with SSE2 technology
Intel Pentium 4 with Intel EM64T support with SSE2 technology
Network
Deployment via Deployment Wizard.
The license server and all workstations that will run applications dependent on network licensing must run TCP/IP protocol.
Either Microsoft® or Novell TCP/IP protocol stacks are acceptable. Primary login on workstations may be Netware or Windows.
In addition to operating systems supported for the application, the license server will run on the Windows Server® 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2008, Windows 2008 R2 Server editions.
Citrix® XenApp™ 6.5 FP1, Citrix® XenDesktop™ 5.6
Memory 2 GB (8 GB recommended)
Display Resolution 1024x768 (1600x1050 or higher recommended) with True Color
Display Card Windows display adapter capable of 1024x768 with True Color capabilities. DirectX® 9 or DirectX 11 compliant card recommended but not required.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben benieuwd of dit voor een bedrag onder de €375 kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOTD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 13:02
Het is de bedoeling dat je een eigen lijstje maakt, kijk even bij mijn wenslijst als voorbeeld of bij andere delen van dit forum. Op deze manier is helpen erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je besloten om maar een gedeelte van Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png te gebruiken. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Ook verwachten we dan al een opzet voor je build. Alleen de minimale specs van een game noemen zijn bij lange na niet voldoende.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van januari, maart en juli.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen.

Succes!

Dit topic is gesloten.