Toon posts:

Op zoek naar een goede receiver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb de Harman Kardon HKTS 5 surround luidsprekerset gekocht en ben op zoek naar een geschikte receiver.
pricewatch: Harman Kardon HKTS 5 (Zwart)

Ik ben hier helemaal nieuw in en heb er dus niet gek veel verstand van.
Er staat dat de luidsprekers aangesloten dienen te worden aan een receiver/versterker tussen de 10 en 80 watt.
Daarnaast wil ik de surroundset makkelijk kunnen switchen tussen mijn laptop en mijn ps4. (Of is het makkelijker om hem dan op mijn laptop en tv aan te sluiten?)

Eventueel zou ik hem graag op mijn platenspeler aansluiten, Die heeft echter geen aansluitingen en daarvoor moet ik denk ik mijn platenspeler openmaken. (Dit is dus voor later zorg).

Zelf zat ik te kijken naar de Harman Kardon AVR 70.
pricewatch: Harman Kardon AVR 70
Deze is 75W, heeft 3 HDMI-ingangen en 2 coax.
Is dit een goede keuze of kan ik voor 230 euro iets beters krijgen?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor alle hulp en geduld met mij.
Groeten Jordy

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je bij andere merken (Onkyo bijvoorbeeld) meer voor je geld zal hebben:

- pricewatch: Onkyo TX-SR313 Zwart

- pricewatch: Onkyo TX-SR333 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:32:
Ik hoor het graag en alvast bedankt voor alle hulp en geduld met mij.
Welkom op het forum. Op wat meer inzicht te krijgen in de materie adviseer ik je op te beginnen om de [FAQ] Audio eens door te lezen. Dan zul je al snel je zorgen over vermogen, weerstand, etc. kunnen laten gaan. Zo'n beetje elke receiver zou kunnen voldoen, let vooral op de gewenste features en aansluitmogelijkheden.

Als je klaar bent met de Audio FAQ, kijk dan ook nog even naar het algemeen beleid en de aanwijzingen voor het doen van groeten in het bijzonder. Dat is namelijk niet nodig.

Ten slotte nog een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies omdat het aankoopadvies betreft. Daar zul je ook informatie kunnen vinden in soortgelijke topics.

[ Voor 10% gewijzigd door S1NN3D op 10-08-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, ik zal er direct induiken. dan kan dit topic gesloten worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb de Harman Kardon HKTS 5 surround luidsprekerset gekocht en ben op zoek naar een geschikte receiver.

Ik ben hier helemaal nieuw in en heb er dus niet gek veel verstand van.
Er staat dat de luidsprekers aangesloten dienen te worden aan een receiver/versterker tussen de 10 en 80 watt.
Daarnaast wil ik de surroundset makkelijk kunnen switchen tussen mijn laptop en mijn ps4. Of gewoon tegelijkertijd aangesloten te hebben.

Eventueel zou ik hem graag op mijn platenspeler aansluiten, Die heeft echter geen aansluitingen en daarvoor moet ik denk ik mijn platenspeler openmaken. (Dit is dus voor later zorg).

Zelf zat ik te kijken naar de Harman Kardon AVR 70.
Is dit een goede keuze of kan ik voor 230 euro iets beters krijgen?

Ik heb de FAQ Audio doorgelezen en er staat dat ik rustig een receiver met een hoger wattage aan kan sluiten maar er staat ook dat er dan oververhitting voor kan komen.

Kan iemand mij helpen een juiste keuze te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een nieuw topic is niet nodig. Samengevoegd en in 1 topic verder.
Pagina: 1