Hallo,
Ik heb de Harman Kardon HKTS 5 surround luidsprekerset gekocht en ben op zoek naar een geschikte receiver.
pricewatch: Harman Kardon HKTS 5 (Zwart)
Ik ben hier helemaal nieuw in en heb er dus niet gek veel verstand van.
Er staat dat de luidsprekers aangesloten dienen te worden aan een receiver/versterker tussen de 10 en 80 watt.
Daarnaast wil ik de surroundset makkelijk kunnen switchen tussen mijn laptop en mijn ps4. (Of is het makkelijker om hem dan op mijn laptop en tv aan te sluiten?)
Eventueel zou ik hem graag op mijn platenspeler aansluiten, Die heeft echter geen aansluitingen en daarvoor moet ik denk ik mijn platenspeler openmaken. (Dit is dus voor later zorg).
Zelf zat ik te kijken naar de Harman Kardon AVR 70.
pricewatch: Harman Kardon AVR 70
Deze is 75W, heeft 3 HDMI-ingangen en 2 coax.
Is dit een goede keuze of kan ik voor 230 euro iets beters krijgen?
Ik hoor het graag en alvast bedankt voor alle hulp en geduld met mij.
Groeten Jordy
Ik heb de Harman Kardon HKTS 5 surround luidsprekerset gekocht en ben op zoek naar een geschikte receiver.
pricewatch: Harman Kardon HKTS 5 (Zwart)
Ik ben hier helemaal nieuw in en heb er dus niet gek veel verstand van.
Er staat dat de luidsprekers aangesloten dienen te worden aan een receiver/versterker tussen de 10 en 80 watt.
Daarnaast wil ik de surroundset makkelijk kunnen switchen tussen mijn laptop en mijn ps4. (Of is het makkelijker om hem dan op mijn laptop en tv aan te sluiten?)
Eventueel zou ik hem graag op mijn platenspeler aansluiten, Die heeft echter geen aansluitingen en daarvoor moet ik denk ik mijn platenspeler openmaken. (Dit is dus voor later zorg).
Zelf zat ik te kijken naar de Harman Kardon AVR 70.
pricewatch: Harman Kardon AVR 70
Deze is 75W, heeft 3 HDMI-ingangen en 2 coax.
Is dit een goede keuze of kan ik voor 230 euro iets beters krijgen?
Ik hoor het graag en alvast bedankt voor alle hulp en geduld met mij.
Groeten Jordy
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 11:33 ]