Je hebt een Nokia Lumia 920?Thomzh schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:34:
Zou iemand Asana willen proberen?
Dat wordt op m'n werk gebruikt, maar de third party wp-app is slecht.
Google Play: Asana
Waarom probeer je dit zelf niet uit?
Je hebt een Nokia Lumia 920?Thomzh schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:34:
Zou iemand Asana willen proberen?
Dat wordt op m'n werk gebruikt, maar de third party wp-app is slecht.
Google Play: Asana
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Net getest met laatste build, apk via TCP/IP verstuurd naar me phone, app installeerd, laad het simpsons laad scherm zien en dan crasht de app..dglavimans schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:30:
Er is 1 ding dat ik heel graag wil en zelfs ervoor overweeg alle tools enzo te gaan installeren en dat is simpsons tapped out. Zou iemand kunnen testen of dit werkt?
Ben erg benieuwdDutch2007 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:47:
als je de APK download (van fallout shelter iig) download ie nog een andere map, heb nu iig google play services (patched ) installed, en ga zo eens kijken wat patched versie van fallout shelter doen (en dan ook maar omdat 't kan kijken wat simpsons patched doet....)
sommige zeggen dat zelfs de google play store zou werken!?
Als ik het goed begrijp, wil dit zeggen van zodra MS deze tool vrijgeeft (is in ontwikkeling?) dat vrijwel elke apk zal kunnen draaien op wm10?Volgens mij is het grootste euvel momenteel het ontbreken van Google Services en (denk ik?) het ontbreken van sommige API's, twee zaken die met de tool van Microsoft opgelost zullen worden. Die tool is er nu echter nog niet dus moeten we het doen met een functie die eigenlijk niet bereikbaar hoort te zijn voor de normale gebruiker.
Dit zal waarschijnlijk gelimiteerd blijven tot developers en mogelijk moet je dadelijk iets activeren oid om te kunnen gebruiken (dat je bijvoorbeeld moet aantonen dat de APK van jou is). Of dat het alleen is om een APK om te zetten naar Visual Studio, voor je hem op een telefoon kunt zetten.nielsvv schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:31:
[...]
Als ik het goed begrijp, wil dit zeggen van zodra MS deze tool vrijgeeft (is in ontwikkeling?) dat vrijwel elke apk zal kunnen draaien op wm10?
Ik ben nu nog een android gebruiker, ben aan het wachten op de release van de eerste MS toestellen met wm10 en zou graag snapchat, sonos en de Belfius bank app willen blijven gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2015 15:31 ]
Dit lijkt mij voor de eindgebruiker via de store te gaan. MS zal ook het een en ander checken, daarnaast vermoed ik dat iedereen wel een aangepaste android app in de store kan zetten, maar dat MS ook makkelijk gaat zijn met het intrekken van apps als iemand kan aantonen dat het hun app is.Martinspire schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:30:
[...] Sowieso lijkt het me niet dat iedereen zomaar elke APK op zijn telefoon zal kunnen zetten.
[ Voor 23% gewijzigd door RoadRunnerRik op 07-10-2015 19:10 ]
Android/iOS apps op Windows 10 Mobile (data%5Bfilter_keywords%5D=binck)RoadRunnerRik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:08:
@ Jasperwww: klopt, alleen ik had begrepen dat daar google play service voor vereist is waardoor snapchat niet werkt.
EDIT: Weet iemand toevallig als de app Binck (van BinckBank) werkt?
[ Voor 4% gewijzigd door Whatson op 07-10-2015 19:21 ]
Het draaien van android apps hebben ze bij de laatste twee builds eruit gesloopt. Schijnt wel later weer worden toegevoegd.SjorsC schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:29:
hmmm, het lukt mij niet om een android app te installeren op de lumia 930.
Krijg iedere keer een melding in de command prompt dat er geen connectie met het Astoria platform gemaakt kan worden.
(telefoon geeft wel aan dat hij gekoppeld is, echter is het gekoppelde device niet op te roepen in de command prompt)
Meer mensen die hier last van hebben?
Wrom is dat een no-go dan? Het is echt een SUPER toestel (heb hem afgelopen week bij het MS FutureProef event in A'dam al even vastgehouden)....KL643 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:29:
Kan nog even gaan duren volgens deze bron :
http://m.windowscentral.c...=navigation&utm_source=wp
Als dit zo is is dat voor mij echt even een no-go voor de Lumia 950
Geef mij maar IOS apps in plaats van Android apps hoor, en laat die nou net wel werken!KL643 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 18:29:
Kan nog even gaan duren volgens deze bron :
http://m.windowscentral.c...=navigation&utm_source=wp
Als dit zo is is dat voor mij echt even een no-go voor de Lumia 950
Omdat ik vorige week een Lumia 930 op de kop heb getikt om even met Windows mobile te spelen. Leuk toestel alleen ik mis een aantal apps (Flickr, IG, EOS remote, Chromecast etc). De alternatieven vind ik tegenvallen, ze openen langzaam, werken net even anders etc etc. Had gehoopt dat met project Astoria daar snel verbetering in zou komen maar dat lijkt nog ver weg. Kortom een Luia 950 gaat daar geen verandering in brengen, hoe mooi het toestel ook is.TheVMaster schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:40:
[...]
Wrom is dat een no-go dan? Het is echt een SUPER toestel (heb hem afgelopen week bij het MS FutureProef event in A'dam al even vastgehouden)....
Hoe dan?Panzer Dean schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:50:
[...]
Geef mij maar IOS apps in plaats van Android apps hoor, en laat die nou net wel werken!
[ Voor 13% gewijzigd door KL643 op 14-11-2015 20:41 ]
Was misschien iets te ferm gesteld, ik bedoelde dat ze met Project Islandwood nog wel bezig zijn.
Nog eventjes langer geduldOn the other hand, Project Islandwood for iOS apps may be a better route — the iOS App Store is full of quality apps and recompiled apps will perform and behave better on Windows 10, not to mention the lesser potential for abuse compared to straight emulation.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ik meen gelezen te hebben dat ontwikkelen in Visual Studio met wat extra MS tools je de mogelijkheid geeft om je app te bouwen voor Windows en vervolgens ook te porten naar Android en iOS. Net andersom dus, maar we alles in één keer. Kan het even niet vinden.enigmafan schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:00:
Is er ook een mogelijkheid voor ontwikkelaars om Android software direct geschikt te maken voor Windows Mobile? Dat zou een leuke manier zijn om snel een app te maken die direct geschikt is voor zowel Android als Windows mobile.
Addicted to silent computing
Alleen ben ik bedreven in Java, niet C#. Kijkende naar C# code zie ik wel heel veel overeenkomsten met Java, maar als ik een nieuwe taal zou willen leren zou dat eerder Objective-C (of Swift) zijn dan C#.Crahsystor schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:05:
[...]
Ik meen gelezen te hebben dat ontwikkelen in Visual Studio met wat extra MS tools je de mogelijkheid geeft om je app te bouwen voor Windows en vervolgens ook te porten naar Android en iOS. Net andersom dus, maar we alles in één keer. Kan het even niet vinden.
Native iOS en Android apps bouwen in Visual Studio kan wel met Xamarin.
Zie bijv de site van Xamarin: http://xamarin.com/visual-studio
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Android apk's op Android zal vast nog wel goed zijn.ShittyNL schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:40:
Heeft iemand idee hoe het met android apk's zit op android.
[ Voor 83% gewijzigd door Amadeus1966 op 24-12-2015 02:19 ]
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Oké het was laatAmadeus1966 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 02:16:
[...]
Android apk's op Android zal vast nog wel goed zijn.
Maar de ontwikkeling van Android apk's op Windows hebben ze voorlopig stil gelegd.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq