Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Om het Windows 10 Mobile Ervaringen topic schoon te houden heb ik een apart topic geopend voor de discussie en het testen van Android en iOS apps voor Windows 10 Mobile.

Wat? Android en iOS apps op W10M? Hoe is dit mogelijk?
Zie: nieuws: Gebruikers draaien Android-apps op Windows 10 Mobile zonder aanpassingen

En

https://dev.windows.com/en-us/uwp-bridges/ios

Kan ik de apps gewoon sideloaden op W10M?
Met Android kan dit wel, zie bovenste link. Met iOS is het een ander verhaal, hier moeten de apps geport worden. Om de optimale ervaring met Android apps te krijgen moeten deze ook geport worden (zodat bijvoorbeeld de Bing Maps api wordt gebruikt ipv de Google Maps api) en dus zulle slechts enkele Android nu al goed werken op W10M.

Wat is nu precies de bedoeling van dit topic?
Om 1)te discussiëren over Android/iOS apps op W10M, maar ook om 2) ervaringen te delen met welke Android apps wel en niet werken op W10M.

Nederlandse uitleg hoe je Android apps moet sideloaden op W10M: http://bitsofthoughts.com...indows-10-mobile-gebruik/ (bedankt SunnyNL! ;) )

Als je je W10M toestel reboot, zet dan ALTIJD de Developer Mode uit. Ben je dit vergeten en werkt je toestel niet meer lekker, zie dan dit voor een oplossing: http://bitsofthoughts.com...itschakelen-the-hard-way/

Dus, hierbij al een lijst apps die (voor het grootste gedeelte) werken op Windows 10 Mobile (overgenomen van WMPU):
•Antutu
•Beetalk
•Bleacher report
•Candy Crush Soda Saga
•Capital One
•Citi Mobile
•Clash of Clans
•Destiny Companion App
•Facebook
•Fandango
•Feedly
•Flipboard
•Hearthstone
•Messenger
•MLB at the Ballpark
•MSGA Golf
•Ninjump
•Nook
•Odeon app
•Steam
•Tango
•Tapatalk
•Timehop
•Tinder
•Tumblr
•Twitter
•VLC
•Wikia Game Guides
•Wikipedia
•Worms 2 Armageddon
•Zipcar

[ Voor 11% gewijzigd door brick5492 op 11-08-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanu
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-09 10:03
Spotify werkt ook goed. Het is zo goed als 100% dezelfde interface maar een welkome toevoeging is Spotify Connect :-)

Edit: Sorry, niet aan gedacht maar de background audio API werkt niet, dus je moet de app open laten staan om het te gebruiken...

[ Voor 36% gewijzigd door robvanu op 09-08-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Waar kan ik alleen die Android Tools SDK weghalen in de video krijg ik alleen maar een link naar de release notes pagina? Voor de ADB tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Voor de testers, er zijn ook Androidapps die phonerecording e.d. doen.........
Iets wat vooralsnog in wp 8.x en ik geloof ook in 10 niet mogelijk is.

Zou dit op deze manier werken?????

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
CokeZero schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:55:
Waar kan ik alleen die Android Tools SDK weghalen in de video krijg ik alleen maar een link naar de release notes pagina? Voor de ADB tool.
U vraagt wij draaien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Amadeus1966 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:31:
Voor de testers, er zijn ook Androidapps die phonerecording e.d. doen.........
Iets wat vooralsnog in wp 8.x en ik geloof ook in 10 niet mogelijk is.

Zou dit op deze manier werken?????
Wat ik heb begrepen is dat de Android apps in een sandboxed omgeving draaien (en dus niet het complete Windows systeem overhoop kunnen halen). Dus ik denk het niet, maar je zou het kunnen proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik had had het gaarne getest doch zit weer op 8.1 en als ik de lijst mag geloven voldoet mijn toestel niet aan de eisen om apk's te kunnen draaien :/
Little bigfoot 1320 staat er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Grindr doet het ook goed (voor wie er interesse in heeft) en de Animecon 2015 app ook (wel te laat, maar toch leuk). De laatste kan alleen geen agenda items plaatsen in je agenda.

De sonos app start wel op maar blijft hangen in het splashscreen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Extra tip: als je telefoon reboot met developer mode aan, crashed je telefoon daarna steeds als je naar die instelling gaat. Ook daarna veel last van knipperende iconen in de quicklaunch. Installeer dan de devtools van wp 8.1 op een pc, maak via USB verbinding en unregister je telefoon. Daarna is het me u op je telefoon weer toegankelijk.

Wil je een apk van je eigen android telefoon trekken. Schakel dan de dev.mode van je android telefoon is (android 4.2 en hoger, ga naar About en druk een aantal keer op t buildnummer). Daarna kun je met 'adb pull' de apk van je telefoon halen. (Dit is een korte versie. Lange versie kan ik geven bij voldoende vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ook ff copy/paste gedaan

----------------------------------
Keep in mind that getting APKs without permission is piracy and you should be aware of local laws.

Before we start, keep in mind that this may damage your device. We wouldn’t recommend trying this, but if you really want to, you can feel free to do so at your own risk.

Here is the list of supported devices:

•Nokia Lumia 920
•Nokia Lumia 925
•Nokia Lumia 929 (icon)
•Nokia Lumia 830
•Nokia Lumia 930
•Nokia Lumia 1520
•Nokia Lumia 635 (1GB RAM variant)
•Nokia Lumia 730
•Nokia Lumia 820
•Nokia Lumia 435
•Nokia Lumia 928
--------------------------------------

Dus schijnbaar nog niet alle toestellen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Amadeus1966 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 19:51:
Ook ff copy/paste gedaan

----------------------------------
Keep in mind that getting APKs without permission is piracy and you should be aware of local laws.

Before we start, keep in mind that this may damage your device. We wouldn’t recommend trying this, but if you really want to, you can feel free to do so at your own risk.

Here is the list of supported devices:

•Nokia Lumia 920
•Nokia Lumia 925
•Nokia Lumia 929 (icon)
•Nokia Lumia 830
•Nokia Lumia 930
•Nokia Lumia 1520
•Nokia Lumia 635 (1GB RAM variant)
•Nokia Lumia 730
•Nokia Lumia 820
•Nokia Lumia 435
•Nokia Lumia 928
--------------------------------------

Dus schijnbaar nog niet alle toestellen......
Klopt, zelf heb ik de 735, en me lijkt het sterk als het op de 730 wel werkt maar op de 735 niet. Ik zit te twijfelen of ik W10M zal installeren want ik wil toch wel wat experimenteren met deze feature. Twijfels twijfels...

[ Voor 5% gewijzigd door brick5492 op 09-08-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Ben ff bezig geweest met een uitleg in het nederlands, een uitleg hoe je APK van een android telefoon kan halen en kan eventueel kunt patchen en een uitleg hoe je bij een crashende ontwikkelaars menu op je telefoon de boel weer kan fixen.

http://bitsofthoughts.com...pps-op-windows-10-mobile/
http://bitsofthoughts.com...indows-10-mobile-gebruik/
http://bitsofthoughts.com...itschakelen-the-hard-way/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 00:28
Ik krijg steeds de melding 'waiting for device' bij adb install, terwijl het verbinden met wconnet perfect lukt. Geef ik adb devices in, vindt hij ook mijn toestel. Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door levi1700 op 09-08-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
levi1700 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 23:27:
Ik krijg steeds de melding 'waiting for device' bij adb install, terwijl het verbinden met wconnet perfect lukt. Geef ik adb devices in, vindt hij ook mijn toestel. Iemand een idee?
Ondertussen opgelost, had Facebook voor android 5.0, maar 5.0 is niet compatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Leuke lijst van apps, maar merendeel heft al een WP app. Maar goed, experiment is in ieder geval interessant om te volgen.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is welke Nederlandse apps werken. Al mensen wat apps geprobeerd?
Want als er iets werkt, is dat een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat ze een port Android versie straks op Windows uitbrengen. Nadat we dat even melden natuurlijk ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 10-08-2015 09:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ben benieuwd of het straks ook andersom kan.
Windows apps naar Android.
Zal wel een bepaalde cool factor hebben 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 15:24
Sonos blijft hangen op het splahscreen :(

Plex werkte voor foto's en muziek... video niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Heh best wel grappig hoe Nova Launcher draait op WP. Je kan jammer genoeg helemaal niks, maar je ziet het Android systeem er wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-09 21:39
Happening werkt ook prima, beter dan die halve port die een tijdje in de windows phone stond in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ben benieuwd hoe buienrader, nu.nl of bijvoorbeeld 9292 het doen? En wat te denken van de appie app en de marktplaats app van Android. Iemand al met die apps getest?

Overigens hartelijk dank voor het aanmaken van het topic!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Appie en Marktplaats app ben ik ook wel benieuwd naar! Maar NOS, Regenradar en 9292 zijn toch perfect?

[ Voor 8% gewijzigd door jodeltje op 10-08-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het gaat er niet zozeer om of ze perfect zijn, maar meer dat het een developer een alternatief biedt. En gezien (in Nederland) Android en iOS apps veel vaker geupdate worden, lijkt me dat ook een positief punt.

Anyways, van apps heb je dus de APK nodig om te kunnen testen. Zijn die van veel Nederlandse apps dan wel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
jodeltje schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:53:
Appie en Marktplaats app ben ik ook wel benieuwd naar! Maar NOS, Regenradar en 9292 zijn toch perfect?
9292 is een WP7 app die geen live info heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nu.nl werkt ruk, crasht continue op me 930.

De NS Reisplanner app wil niet installeren, het mist een bepaalde shared library volgens de adb command. :|
EDIT: 9292 ook, hetzelfde probleem als die van NS

[ Voor 70% gewijzigd door CokeZero op 11-08-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
r2504 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:37:
Sonos blijft hangen op het splahscreen :(

Plex werkte voor foto's en muziek... video niet :(
Waarom niet de Windows phone native Phonos en Plex apps gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Relevant:
Tool lets you remove Google Play dependency from Android apps

Until Project Astoria gets official the only way to get Android apps on Windows 10 Mobile is via side-loading, and those APKs often do not work due to dependency on Google Play services.

Blackberry users of course have long had this issue, which is why they have a tool available which strips away this problem.

GMaps Patcher does not necessarily replace the missing Google Play functionality, like Microsoft’s eventual solutions will, but it does remove the checks which stops the app from launching in the first instance, which means much of the functionality of the app will still be available, vs none at all.

The tool also lets you download free apps directly from the Google Play store, which should assuage some concerns about security and privacy, and in the thread at Crackberry.com they also provide information on purchasing and then downloading APKs from the Google Play store, which should again help concerned about piracy.

GMaps Patcher and more information can be found at Crackberry.com here.
Lijkt me wel handig?

[ Voor 86% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2015 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
Waze toevallig iemand al geprobeerd?
(De WP versie is r*k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Topicstart geupdate. :) Bedankt SunnyNL! ;)

Edit: Als ik probeer Android apps te sideloaden op mn Lumia735 (niet supported, I know maar qua hardware hetzelfde als de 730 op 4g na) krijg ik Error 13: There's already a connection established with this device.

Iemand enig idee? Ik weet dat mn device niet gesupport is maar dit klinkt niet als een 'not supported' error.

[ Voor 79% gewijzigd door brick5492 op 11-08-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Pebble (Time) app anyone? Is wel erg niche zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zou iemand kunnen checken of deze Android / IOS app van Microsoft zelf te gebruiken is?

http://www.microsoft.com/en-us/garage/#app-tossup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
brick5492 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:55:
Topicstart geupdate. :) Bedankt SunnyNL! ;)

Edit: Als ik probeer Android apps te sideloaden op mn Lumia735 (niet supported, I know maar qua hardware hetzelfde als de 730 op 4g na) krijg ik Error 13: There's already a connection established with this device.

Iemand enig idee? Ik weet dat mn device niet gesupport is maar dit klinkt niet als een 'not supported' error.
Toevallig al een sessie van adb of wconnect lopen op de achtergrond? Bij taakbeheer eens even nakijken en indien nodig deze beeindigen en nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
gva (belgische krant) doet het niet (heeft google services nodig)
official f1 app, ook niet, crasht bij het opstarten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Druss schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:35:
Pebble (Time) app anyone? Is wel erg niche zeker? :P
Als het goed is komt vandaag mijn Lumia binnen en aangezien ik zelf ook een PT heb ga ik het zeker even proberen. De app heeft geen toegang tot de notificaties dus dat gedeelte gaat sowieso niet werken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

levi1700 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:39:
gva (belgische krant) doet het niet (heeft google services nodig)
official f1 app, ook niet, crasht bij het opstarten :(
Dat zou dus met de nieuwe tool die de play Store / maps afhankelijkheid er uit sloopt misschien wel werkend te krijgen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
SkyThes schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Als het goed is komt vandaag mijn Lumia binnen en aangezien ik zelf ook een PT heb ga ik het zeker even proberen. De app heeft geen toegang tot de notificaties dus dat gedeelte gaat sowieso niet werken helaas.
Kinda defeats the purpose dan of niet? Laten we eerlijk zijn, het is een echte notification watch met lichte app functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Druss schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:48:
[...]

Kinda defeats the purpose dan of niet? Laten we eerlijk zijn, het is een echte notification watch met lichte app functionaliteit.
Klopt maar als bijvoorbeeld mijn tijdlijn wel gevuld kan blijven met mijn agenda punten dan kan ik er al heel wat meer mee dan alleen de tijd zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 15:24
Phonos is nu niet echt een sexy app, en Plex was louter bij wijze van test.

Ik was trouwens verbaast dat van de Top 100 Android apps lijst die ik vond het overgrote deel wel degelijk een Windows Phone versie had (of een Microsoft alternatief zoals bv Maps).

Geen idee of het Sonos issue te maken heeft met Google Play Services... anders moet ik die er eens uit strippen om te kijken of het dan welk lukt.

[ Voor 22% gewijzigd door r2504 op 11-08-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
SkyThes schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:11:
[...]

Klopt maar als bijvoorbeeld mijn tijdlijn wel gevuld kan blijven met mijn agenda punten dan kan ik er al heel wat meer mee dan alleen de tijd zien. ;)
Ja mee eens, moet zelf nog ervaring gaan krijgen met de Timeline functionaliteit dus nog geen idee hoe handig dat is. Ik vraag me af of het met enig hack&debug werk straks mogelijk is wel notificaties te gaan ontvangen op de Pebble (time) als er gebruik gemaakt gaat worden van de officiele Microsoft weg.

Ik weet dat ze bij MS niet zo happig zijn op apps die data delen met elkaar. Eigenlijk staat elke app in z'n eigen bubble en kan het niet bij andere apps komen. Zelfde geld trouwens voor IOS en daar werkt de Pebble app wel op (mits hij goed gekeurd wordt ;-) ) Hartstikke veilig natuurlijk en dat vindt ik ook echt een van de pluspunten van Windows Phone, maar het lijkt me een kriem voor developers.

Geld bovenstaande dan ook niet voor jou agenda punten in je Timeline? Is zulke data toegankelijk voor apps van derden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:32

Sebazzz

3dp

Net geprobeerd. Eerst moest ik mijn apparaat unregisteren vanwege developer mode. Vervolgens successvol de Foscam US app geinstalleerd. Deze werkt redelijk: Video heeft redelijk lage framerate, night mode werkt niet, opnemen/afspelen werkt niet.

Handycalc (de wat mij betreft beste calculator app ooit) werkt perfect.

[ Voor 20% gewijzigd door Sebazzz op 11-08-2015 19:50 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Druss schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Ja mee eens, moet zelf nog ervaring gaan krijgen met de Timeline functionaliteit dus nog geen idee hoe handig dat is. Ik vraag me af of het met enig hack&debug werk straks mogelijk is wel notificaties te gaan ontvangen op de Pebble (time) als er gebruik gemaakt gaat worden van de officiele Microsoft weg.

Ik weet dat ze bij MS niet zo happig zijn op apps die data delen met elkaar. Eigenlijk staat elke app in z'n eigen bubble en kan het niet bij andere apps komen. Zelfde geld trouwens voor IOS en daar werkt de Pebble app wel op (mits hij goed gekeurd wordt ;-) ) Hartstikke veilig natuurlijk en dat vindt ik ook echt een van de pluspunten van Windows Phone, maar het lijkt me een kriem voor developers.

Geld bovenstaande dan ook niet voor jou agenda punten in je Timeline? Is zulke data toegankelijk voor apps van derden?
Nou dat is het mooie van Windows 10 Mobile. Hier zit een nieuwe notification api in waarmee elke app wel notificaties kan ophalen! _/-\o_ Er moet echter wel een app voor geschreven worden natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
SkyThes schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:23:
[...]

Nou dat is het mooie van Windows 10 Mobile. Hier zit een nieuwe notification api in waarmee elke app wel notificaties kan ophalen! _/-\o_ Er moet echter wel een app voor geschreven worden natuurlijk. :+
Kijk dat is in ieder geval 50% goed nieuws! :P en technisch dus mogelijk en goedgekeurd door MS (ook wel leuk detail natuurlijk) Nu nog een moedige Pebble developer (of externe partij) die de moed met Microsoft nog niet helemaal heeft opgegeven en met de API aan de slag gaat.

*/me kijkt weer es in de pricewatch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Heeft het hier even gedaan maar crasht nu de settings pagina for developers en geeft een error code 9 terug... Jammer gelukkig komt er snel een nieuwe build :) Meer mensen dit probleem? Lumia 1520 en laatste WP10 build draai ik

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
dglavimans schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:00:
Heeft het hier even gedaan maar crasht nu de settings pagina for developers en geeft een error code 9 terug... Jammer gelukkig komt er snel een nieuwe build :) Meer mensen dit probleem? Lumia 1520 en laatste WP10 build draai ik
ja, met de nieuwe build niet meer... kom weer in dev mode

*lumia 920*

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 19:57

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Wie zou de app Strava willen testen? Geen ervaringen mee op android / ios , ik zou verwachten dat dit een app is die zonder play store services zou moeten kunnen werken?

Heb zát lumia's maar allemaal niet supported voor dit kunstje :(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Heeft er iemand fallout shelter al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Laatst online: 22:40
dreameater schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:33:
Wie zou de app Strava willen testen? Geen ervaringen mee op android / ios , ik zou verwachten dat dit een app is die zonder play store services zou moeten kunnen werken?

Heb zát lumia's maar allemaal niet supported voor dit kunstje :(
Op reddit zag ik iemand melden dat Strava niet werkt ivm benodigde Google Play services, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 19:57

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ah bedankt voor 't melden! Dat is wel spijtig inderdaad :(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Op xda heeft iemand de google app store werkend gekregen op wp10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

vali schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:06:
Op xda heeft iemand de google app store werkend gekregen op wp10
De bron van het nieuwsbericht meldt dat volgens mij helemaal niet?

Nu moet ik zeggen dat WMPowerUser ook wel zwaar achteruit is gegaan in de kwaliteit van de berichtgeving.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
SunnieNL schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 21:28:
Ben ff bezig geweest met een uitleg in het nederlands, een uitleg hoe je APK van een android telefoon kan halen en kan eventueel kunt patchen en een uitleg hoe je bij een crashende ontwikkelaars menu op je telefoon de boel weer kan fixen.

http://bitsofthoughts.com...pps-op-windows-10-mobile/
http://bitsofthoughts.com...indows-10-mobile-gebruik/
http://bitsofthoughts.com...itschakelen-the-hard-way/
Nieuwste build (12.1000) heeft geen last van de ontwikkelaarsmodus bug. Voor de grap gereboot en geprobeerd. Werkt goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Carmageddon zou leuk zijn om te hebben, zeker omdat er ooit al eens geopperd is dat deze niet voor windows ontwikkeld zou worden.
Jammer dat mijn 1320 het android spul ( nog ) niet ondersteund.
Zie eigenlijk niet in waarom niet, maar oke het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sebazzz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:17:
[...]

De bron van het nieuwsbericht meldt dat volgens mij helemaal niet?

Nu moet ik zeggen dat WMPowerUser ook wel zwaar achteruit is gegaan in de kwaliteit van de berichtgeving.
Waar zie je staan dat het niet zo is dan? Anyway, het is maar goed dat alle Google apps in een sandbox draaien. Mocht je verkeerde app installeren en malware bevatten, dan kan het WP gedeelte in ieder geval niks maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

vali schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Waar zie je staan dat het niet zo is dan?
Ik zie het niet in de gelinkte post van XDA developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sebazzz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:44:
[...]

Ik zie het niet in de gelinkte post van XDA developers.
Lees de forum maar eens verder. Dit is de methode om playstore werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Concur werkt ook goed, beter dan de native app op WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 23:09
Heeft iemand geprobeerd om de app van Logitech Harmony om te zetten? Dat zou mijn ipad definitief overbodig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Net effe geprobeerd, maar setup een nieuwe HUB lukt niet. Heb zelf geen HUB, maar heb het gevoel dat connect to HUB wel werkt. hij geeft in ieder geval niet aan dat hij play services nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

De lijst is nu:
  • 2Fuse
  • 500px
  • A+VCE Player
  • Acer browser
  • Antutu
  • AirBnB
  • AliExpress
  • Allthecooks
  • Amazon Echo
  • Amazon Kindle
  • AndroIRC
  • ANZ Bank GoMoney app
  • ANZ Grow
  • Arcane Legends
  • Asus Browser
  • Bank of America app
  • Beetalk
  • Bleacher report
  • Bindle
  • Buzzfeed
  • Candy Crush Soda Saga
  • Capital One
  • Citi Mobile
  • Clash of Clans
  • Cox Connect
  • CPUz
  • Destiny Companion App
  • Digg
  • Dolphin Browser
  • Discover
  • Dr Driving
  • Ebay
  • epocrates
  • ES File Explorer
  • Facebook
  • Fallout Shelter
  • Fandango
  • Feedly
  • Five Night at Freddy’s 4
  • Flipboard
  • Grindr
  • Hearthstone
  • Hike
  • Messenger
  • Merriam-Webster Dictionary
  • MLB at the Ballpark
  • MSGA Golf
  • N64oid
  • Nest
  • Ninjump
  • Nook
  • Number 26
  • Odeon app
  • Office suite 8
  • OneDrive beta
  • Only One
  • Pizzahut
  • Phillips Hue
  • Pingdom
  • Pinterest
  • Plague Inc
  • Prehistoric Worm
  • Redstore Federal Credit Union
  • ScreenConnect
  • Snapseed
  • Soundcloud
  • Sparebanken Vest
  • Steam
  • Sunrise
  • Sync for Reddit
  • Tango
  • Tapatalk
  • Telstra24x7
  • Temple Run OZ
  • Timehop
  • Tinder
  • tinyCam Monitor Pro
  • Toggl time tracker
  • Tumblr
  • Twitter
  • Ulster Bank ROI
  • VLC
  • Wikia Game Guides
  • Wikipedia
  • Words with Friends
  • Worms 2 Armageddon
  • Yahoo! Mail
  • Yatze
  • Zeen
  • Zipcar
Lijst komt hier vandaan:
https://www.reddit.com/r/..._work_on_win10_right_now/

Of specifieker, de excel sheet:
https://onedrive.live.com...&authkey=!AKnrhxjLUm5IxP4

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 17-08-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Ik wil hier ook wel graag mee experimenteren. Echter heb ik (sinds gisteren) een Lumia 640(xl) en geen Android telefoon voor handen.

De 640 staat niet in de lijst, is het dan alsnog mogelijk hiermee te experimenteren?

Een app die ik veel gebruikte is de World of warcraft Armory. Is iemand in de gelegenheid de android versie even kort te testen? Als dit werkt ga ik er namelijk direct mee aan de slag :)

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Werkt playstation remote play? Dat zou ook een interessante zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
kleefei schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:38:
Ik wil hier ook wel graag mee experimenteren. Echter heb ik (sinds gisteren) een Lumia 640(xl) en geen Android telefoon voor handen.

De 640 staat niet in de lijst, is het dan alsnog mogelijk hiermee te experimenteren?

Een app die ik veel gebruikte is de World of warcraft Armory. Is iemand in de gelegenheid de android versie even kort te testen? Als dit werkt ga ik er namelijk direct mee aan de slag :)

Alvast dank!
Nee de Lumia 640 en 640XL worden nog niet gesupporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:00
SkyThes schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Nee de Lumia 640 en 640XL worden nog niet gesupporteerd.
Gewattes? :/

Helaas wordt mijn 535 ook niet ondersteund. Het is al een aardige lijst apps inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arokh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-08 12:24
ik vind het opvallend dat Nest werkt. Dat is toch van Google? Je zou bijna verwachten dat zo'n app iets van Google Diensten gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Mis nog steeds carmagedon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

http://www.nokiapoweruser...ith-results-issues-faced/

Lijst groeit aardig. Inmiddels 120 apps getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Alleen de lijst met devices is helaas niet zo gegroeid...
Zojuist, eigenwijs als ik ben, toch geprobeerd met de lumia 640. Helaas, error code 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
De update van 10166 is naar 10512 is zojuist van start gegaan!! haha bedankt voor de info.

:edit;

Ja, het is mogelijk.. Maar ik heb het niet gedaan. Reden; Je moet je telefoon laten denken dat hij een ander toestel is.
Hier ben ik persoonlijk niet zo van.
En ja, dat is hypocriet, daar ik in het echt ook geen Kleefei heet..

[ Voor 26% gewijzigd door kleefei op 19-08-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
kleefei schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:48:
[...]
Ja, het is mogelijk.. Maar ik heb het niet gedaan. Reden; Je moet je telefoon laten denken dat hij een ander toestel is.
Hier ben ik persoonlijk niet zo van.
En ja, dat is hypocriet, daar ik in het echt ook geen Kleefei heet..
Het is slechts een stap in het geheel. Na het updaten kan je een reset doen waardoor je de benodigde files nog hebt maar wel je eigen toestelnaam weer terug hebt in het register.

• SkyThes
PaT schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:08:
Ben benieuwd hoe buienrader, nu.nl of bijvoorbeeld 9292 het doen? En wat te denken van de appie app en de marktplaats app van Android. Iemand al met die apps getest?

Overigens hartelijk dank voor het aanmaken van het topic!
Ik weet niet of iemand je antwoord gegeven heeft maar hierbij:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/204127/Tweakers/IMG_20150820_103916.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/204127/Tweakers/IMG_20150820_103929.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/204127/Tweakers/IMG_20150820_104008.jpg

Beide apps werken prima alhoewel de Appie app limitaties heeft die bij het starten worden weergegeven! _/-\o_
kleefei schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:38:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/204127/Tweakers/IMG_20150820_141918.jpg

Ik heb zelf geen account dus kan niet inloggen maar het lijkt prima te werken.

[ Voor 24% gewijzigd door SkyThes op 20-08-2015 14:25 ]

• brick5492
Balen dat mijn 735 nog niet gesupport is zeg, Marktplaats is toch wel een app die ik echt mis op WP (ja ik ken Marktzoeker maar die werkt toch niet zo lekker als de Androidapp).

• SkyThes
brick5492 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:44:
Balen dat mijn 735 nog niet gesupport is zeg, Marktplaats is toch wel een app die ik echt mis op WP (ja ik ken Marktzoeker maar die werkt toch niet zo lekker als de Androidapp).
Je kan het werkend krijgen op je 735 met de link die Amadeus1966 een paar posts hierboven geplaatst heeft. Zo heb ik het ook aan de praat gekregen op mijn 640. ;)

• brick5492
Dat ga ik meteen proberen :D
Thanks!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

met 10512 krijg ik met geen mogelijkheid het toetsenbord tevoorschijn in een Android app.

Beetje gekke vraag misschien maar zou het in theorie mogelijk moeten gaan zijn dat Android apps wél bij de SD kaart e.d. kunnen komen?

Groove music is en blijft een draak; ik zou blind overstappen op Poweramp is deze bij mijn muziek kan.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

LightYears schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:25:
met 10512 krijg ik met geen mogelijkheid het toetsenbord tevoorschijn in een Android app.
Klopt. Heel vervelend. Lumia 930 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Mooie ontwikkeling. Ik gebruik niet veel apps en een switch van IOS naar W10 is niet ver weg ;)

Iemand enig idee of de KNAB (bank) app werkt van android naar windows10 ? Dat is volgens mij de enige app die ik zou missen. Voor de rest is eigenlijk alles aanwezig, hoewel sommige android/ios varianten er naar mijn mening beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
KraveN schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:58:
Mooie ontwikkeling. Ik gebruik niet veel apps en een switch van IOS naar W10 is niet ver weg ;)

Iemand enig idee of de KNAB (bank) app werkt van android naar windows10 ? Dat is volgens mij de enige app die ik zou missen. Voor de rest is eigenlijk alles aanwezig, hoewel sommige android/ios varianten er naar mijn mening beter uitzien.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/204127/Tweakers/IMG_20150821_094236.jpg

Werkt alhoewel deze wel merkbaar instabieler is dan de andere apps die ik heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
SkyThes schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

[afbeelding]

Werkt alhoewel deze wel merkbaar instabieler is dan de andere apps die ik heb getest.
Dat is goed nieuws! Mocht het niet werkbaar zijn dan is er nog altijd een website waarop je zaken kan regelen. Uiteindelijk is het ook de bedoeling dat de app ontwikkelaars makkelijker apps kunnen porten van IOS/Android naar Windows 10.

Bedankt voor het testen SkyThes!

[ Voor 1% gewijzigd door KraveN op 21-08-2015 10:37 . Reden: Typo! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Heb 1Password for Android geprobeerd....hij werkt wel, maar syncen met DropBox krijg ik niet geconfigureerd (na authorisatie voor Dropbox gaat hij niet terug naar de App)...

Rabo Internetbankieren App doet het ook niet. Hij start wel op, maar geeft na lang laden een fout (hij zal wel detecteren dat hij niet op een Android toestel draait)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
TheVMaster schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:46:
Heb 1Password for Android geprobeerd....hij werkt wel, maar syncen met DropBox krijg ik niet geconfigureerd (na authorisatie voor Dropbox gaat hij niet terug naar de App)...

Rabo Internetbankieren App doet het ook niet. Hij start wel op, maar geeft na lang laden een fout (hij zal wel detecteren dat hij niet op een Android toestel draait)..
Waarom zou je de Rabobank app willen? Omdat deze voor Android en iOS een grote update heeft gehad? Schijnt dat ze een Universal app gaan maken voor Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
walterworld schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:22:
[...]

Waarom zou je de Rabobank app willen? Omdat deze voor Android en iOS een grote update heeft gehad? Schijnt dat ze een Universal app gaan maken voor Windows 10.
Neuh...wilde het ff proberen. De Windows phone app voldoet, maar een Universal App voor Windows 10 is natuurlijk nog veel mooier! Bankier ook bij de SNS, maar die (Android) app doet het helemaal niet...en die komen ook niet met een Universele Windows 10 App :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
SkyThes schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:11:

[...]

[afbeelding]

Ik heb zelf geen account dus kan niet inloggen maar het lijkt prima te werken.
ontzettend bedankt!! Een goeie motivatie voor mij om te blijven proberen!

Ok, ik voel me behoorlijk dom op dit moment.
Ik probeer dus mijn lumia 640 te laten denken dat hij een 1520 is volgens de manier van bovenstaande link.
Echter, ik kom er gewoon niet uit, ik heb alle bijbehorende pagina's op xdadevelopers gelezen en geprobeerd het 1 en ander te googlen. maar ik krijg het maar niet voor elkaar, terwijl ik denk dat ik er gewoon over heen kijk.
Change device model:

2.1 Unlock your Windows Phone 8.1 device using Windows Phone 8.1 SDK.

2.2 Deploy CustomWPSystem in to your unlocked phone using Windows Phone 8.1 SDK. Install "Preview for Developers" from Store.

2.3 Copy CustomPFD into your SD card.

2.4 Launch CustomWPSystem and install CustomPFD as how it is described in that post.

2.5 Now launch your modified "Preview for Developers", locate to HKLM\SYSTEM\Platform\DeviceTargetingInfo:
Ok, dit lijkt eenvoudig.. beide bestanden staan op de SD kaart.
Nu zou je CustomWPSystem toe moeten wijzen aan een andere app "Field Medic" bijvoorbeeld, om te app te kunnen openen.
Hier loop ik al vast... Hoe wijs ik deze app toe aan een andere app?

[ Voor 14% gewijzigd door kleefei op 21-08-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Je moet CustomWPSystem niet op je SD kaart zetten maar via het programma "Windows Phone Application Deployment 8.1" welke met de WP 8.1 SDK mee geinstalleerd is deployen.

Ik zou overigens je 640 niet als een 1520 configureren maar als een 830. Deze komt veel meer in de buurt qua specs (Voornamelijk scherm resolutie is belangrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
SkyThes schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:55:
Je moet CustomWPSystem niet op je SD kaart zetten maar via het programma "Windows Phone Application Deployment 8.1" welke met de WP 8.1 SDK mee geinstalleerd is deployen.

Ik zou overigens je 640 niet als een 1520 configureren maar als een 830. Deze komt veel meer in de buurt qua specs (Voornamelijk scherm resolutie is belangrijk)
Dubbel bedankt, we zijn live :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
LightYears schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:25:

Beetje gekke vraag misschien maar zou het in theorie mogelijk moeten gaan zijn dat Android apps wél bij de SD kaart e.d. kunnen komen?

Groove music is en blijft een draak; ik zou blind overstappen op Poweramp is deze bij mijn muziek kan.
Sebazzz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:34:
[...]

Klopt. Heel vervelend. Lumia 930 hier.
Probeer dit eens. Heeft bij mij geholpen het toetsenbord terug te krijgen!
http://forum.xda-develope...-problem-android-t3180174

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

SkyThes schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

[...]

Dank! Dit werkte inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 10:31
Wel balen dat snapchat het niet doet:( Die mis ik eigenlijk het meeste haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

SkyThes schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

[...]

Super! Vraag me af of ik ooit nog animated gifs ga zien in twitter ... :P

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
brick5492 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:44:
Hij doet het wel, maar zodra ik in wilde loggen met mijn account sloot hij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
Binck app doet het ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Een kleine doorbraak.

Mijn lumia 640XL is momenteel als zodanig ook ingesteld (gewoon een lumia 640XL) en ik kan .APK installeren!

Hiervoor had ik hem wel ingesteld alszijnde een 830, echter ging toen niet alles helemaal goed.
Ik heb toen een paar .APK's gedownload en geinstalleerd.
Gisteren echter toch een hard reset gedaan. en nu blijkt (gewoon nieuwsgierig wat er zou gebeuren) dat het toch werkt!
:D :D

edit 2;

Aangezien er niet echt posts onder dit bericht staan, even een update van een aantal werkende apps;

Getest en volledig werkend;
- World of warcraft armory
- Mijn KPN
- Marktplaats

Getest en deels werkend;
- Wedpics / Niet mogelijk om fotos te nemen/uploaden. verder kun je wel alles in zien
- ANWB verkeer / live file kaart werkt niet, overige onderdelen wel.
- Fox sports / Alleen de video player werkt niet

Niet werkend;
- 9gag / app sluit direct af
- Teamviewer - app maakt geen verbinding met internet
- Kodi / start niet door
- Kore (kodi remote) kan geen verbinding maken met de kodi

Nog in test;
Panasonic TV remote
Deze schijnt te werken, echter kan hij nog geen verbinding maken met mijn tv. Het kan zijn dat mijn tv op 5ghz verbonden is, de lumia 640 zit op 2.4ghz. Ik zal dit later testen.

[ Voor 101% gewijzigd door kleefei op 25-08-2015 12:43 . Reden: weinig posts er onder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Op een plek posten is wel genoeg.

[ Voor 112% gewijzigd door PaT op 25-08-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Wie zou er zo aardig kunnen zijn om Carmageddon uit te proberen?
In principe heb ik onder wp alles wat ik nodig heb of gebruik.
Maar carmageddon zou voor mij toch het kersje zijn op de windows10 taart.
Kan zelf mijn eigen toestel niet missen om win 10 te proberen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Amadeus1966 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:16:
Wie zou er zo aardig kunnen zijn om Carmageddon uit te proberen?
In principe heb ik onder wp alles wat ik nodig heb of gebruik.
Maar carmageddon zou voor mij toch het kersje zijn op de windows10 taart.
Kan zelf mijn eigen toestel niet missen om win 10 te proberen :/
Bij mij crashed Carmageddon dus ik moet je denk ik teleurstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
SkyThes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:24:
[...]

Bij mij crashed Carmageddon dus ik moet je denk ik teleurstellen...
Arrrrrrg
Jammer.
Nou ja, hoe dan ook bedankt voor het proberen. 👍

Nu nog benieuwd als een phone recorder oid mogelijk is.
Maar had ondertussen begrepen dat deze in de toekomst sowieso al door MS ondersteund gaat worden.
Had ooit voor jaren terug een fijne recorder en was al even weer op zoek geweest maar tevergeefs.
Maar er zijn tig anderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Amadeus1966 op 27-08-2015 00:09 ]

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Zou iemand timeriffic ( Google Play: Timeriffic ) willen proberen?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hoe staat het met deze mogelijkheden op de laatste build? Werkt het allemaal nog of is er iets geblokkeerd/anders?

• SkyThes
Martinspire schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:24:
Hoe staat het met deze mogelijkheden op de laatste build? Werkt het allemaal nog of is er iets geblokkeerd/anders?
Werkt niet meer omdat er een update is geweest: http://wmpoweruser.com/pr...ws-10-mobile-build-10536/

• levi1700
Werkt nog wel, mits je de laatste versie van wconnect hebt, nml: 201509032256.2

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Zou iemand Asana willen proberen?

Dat wordt op m'n werk gebruikt, maar de third party wp-app is slecht.

Google Play: Asana
Pagina: 1 2 Laatste