Toon posts:

Slechte feedback terug als wraak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb geprobeerd sinds enkele weken in contact te komen met gebruiker Hukkel80, nadat dit niet gelukt was, ondanks vele emails, berichtjes en dm`s heb ik hierover een feeback achter gelaten.

Nu eiste Hukkel80 dat ik deze feedback verwijder, want ik zou zijn account vervuilen. Echter vind ik het een terechte klacht dat de communicatie bij deze verkoper onder maat is.
Een excuus dat hij 4 of 5 weken op vakantie was doet daar niks op af (je zou immers je advertentie tot die tijd kunnen laten vervallen als je niet kunt reageren)

Nu krijg ik een slechte feedback van deze verkoper terug als wraak, iets wat bij eBay jaren geleden gelukkig al onmogelijk is gemaakt.

Wraak feedbacks, hebben inhoudelijk niks met de deal te maken.

Ik zou graag zien dat deze wraak feedback verwijder wordt, kunt u mij hierin helpen?

Zeta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er is een stappenplan dat je moet volgen: How to - Feedback laten aanpassen, inclusief de ander inlichten.

Echter, je weet toch wel dat je pas een feedback mag achterlaten als er een transactie is geweest/overeenkomst is gesloten?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 02:41:
Echter, je weet toch wel dat je pas een feedback mag achterlaten als er een transactie is geweest/overeenkomst is gesloten?
Dit is feitelijk onjuist, aangezien communicatie een onderdeel van een koop proces is.
Dat de koop niet door is gegaan door dat er geen communicatie door de verkoper was (voor de feedback) doet daar niks aan af.

De verkoper had niet op vakantie moeten gaan en zijn advertentie ongemoeid en niet gemonitord moeten laten. De koper (ik dus) heb via alle mogelijkheden geprobeerd in contact te komen, dit is niet gelukt totdat ik feedback gaf, toen was het item ineens nog te koop en wou de koper praten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 02:41:
Er is een stappenplan dat je moet volgen: How to - Feedback laten aanpassen, inclusief de ander inlichten.

Dat is inderdaad niet geheel juist. Als er een overeenkomst is, of tenminste een concreet overleg is geweest kan een beoordeling geplaatst worden.

@led4sale
Het is echter helemaal niet verplicht voor een adverteerder om op ieder bod te reageren. Soms zijn er tig mensen die een bericht sturen. Dat iemand niet reageert alleen, is ruim onvoldoende voor een beoordeling.
Ik heb je beoordeling dan ook verwijderd.

Wat mij tegenvalt is dat we je dat nota bene in Juli en Augustus 2013 al uitgebreid per mail hebben verteld, en dat we nu wéér een feedback van je moeten verwijderen waarbij het ook in je onderbouwing hier duidelijk is dat je onze communicaties niet leest. Misschien is een feedback voor slechte communicatie nog niet eens zo slecht voor je... Ik laat die bij jou dan ook maar staan, kijken of het dan voor de volgende keer duidelijk is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

@led4sale
Het is echter helemaal niet verplicht voor een adverteerder om op ieder bod te reageren. Soms zijn er tig mensen die een bericht sturen. Dat iemand niet reageert alleen, is ruim onvoldoende voor een beoordeling.
Ik heb je beoordeling dan ook verwijderd.
Herplaatst op 09-08.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor Floppus en andere V&A-collega's, dat is dus http://tweakers.net/aanbod/rating/261880/

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het met de koningin te zeggen: dat was een beetje dom...
Pagina: 1