Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag zonder FPS drops CSGO spelen en ook klaar zijn voor upgrades voor later, ik las dat er nieuwe CPU's uitgekomen zijn. Deze wil ik graag in mijn nieuwe systeem hebben. Ik heb op dit moment al een degelijke pc, deze is echter AMD (6 core) en ik wil liever toch overstappen naar Intel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het totaal bedrag mag tussen de 500-900 euro liggen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog 8 gig ram corsair vengeance, die kan wel mee toch?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik laat me verrassen.
Ga je overklokken?
Ik ga denk ik wel proberen te overclocken maar niet overdreven hoog.
EDIT: Ik wil ook graag een zo'n klein mogelijke kast, aangezien ik geregeld naar LAN ga.
EDIT2: Dit is wat ik zover heb:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag zonder FPS drops CSGO spelen en ook klaar zijn voor upgrades voor later, ik las dat er nieuwe CPU's uitgekomen zijn. Deze wil ik graag in mijn nieuwe systeem hebben. Ik heb op dit moment al een degelijke pc, deze is echter AMD (6 core) en ik wil liever toch overstappen naar Intel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het totaal bedrag mag tussen de 500-900 euro liggen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog 8 gig ram corsair vengeance, die kan wel mee toch?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik laat me verrassen.
Ga je overklokken?
Ik ga denk ik wel proberen te overclocken maar niet overdreven hoog.
EDIT: Ik wil ook graag een zo'n klein mogelijke kast, aangezien ik geregeld naar LAN ga.
EDIT2: Dit is wat ik zover heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 380,95 | € 380,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | Gigabyte GV-N970IXOC-4GD | € 341,- | € 341,- |
| 1 | Cooler Master HAF Stacker 915F | € 38,48 | € 38,48 |
| 1 | Adata XPG Z1 AX4U2800W8G17-DRZ | € 148,66 | € 148,66 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 70,16 | € 70,16 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.129,75 | |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2015 11:03 ]