Achtergrond Lightbox

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afarensis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:25
Op zich werkt de lightbox in *snip* "een website" goed (afbeelding op eerste pagina), maar ik zou het prettig vinden als de witte achtergrond (die ik later een andere kleur geef) een stukje naar beneden doorloopt, zodat er als het ware een 'gekleurde balk' onder de afbeelding getoond wordt. Maar dat lukt me niet; ik heb zeer weinig kennis van de techniek van het js-script van Lightbox.

Betreft Lightbox2 van Lokesh Dhakar

Wellicht kan iemand mij hierbij helpen.....

Zie voorbeeld (van andere site): Afbeeldingslocatie: http://www.lucyonline.nl/even/even.htm

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 07-08-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lees Kan iemand even...? even ;)
Sowieso is 't posten van je website niet gewenst (spam) en kun je prima volstaan met een (uitgeklede!) testcase waarin je enkel-en-alleen je probleem reproduceert. Dan hoeven wij tussen de bomen niet op zoek naar 't bos en heb je voor jezelf ook iets waar je makkelijk(er) aan kunt fröbelen om te kijken of een wijziging doet wat je wil. Je kunt, bijvoorbeeld, een jsfiddle maken.

Verder verwachten we hier, zoals je in de eerste link kunt lezen, eigen inzet. "Dat lukt me niet" is geen beschrijving van wat je zélf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt (Quickstart) en daarmee gaan wij potentieel onze tijd zitten verdoen met aandragen van zaken die je (potentieel) zelf al wél hebt geprobeerd zonder dat ze effect hadden.

Neem voorgenoemde links en vooral de quickstart even goed door en open dan gerust een nieuw topic ;)
De [img]-tag is bedoeld om te linken naar afbeeldingen, niet webpagina's ;) Gebruik daarvoor de [url] tag ;) Zie Overzicht van UBB-codes

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 07-08-2015 14:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.