Waar haal je het best een desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 19:52
Na mijn post hier op het forum over de aankoop van een nieuwe desktop wil ik nu het systeem aanschaffen. Heeft iemand nog tips waar je dit het goedkoopst kan krijgen (we blijven Nederlanders natuurlijk).
Zat zelf te denken dat er bij een winkel misschien nog af te dingen valt al koop je een compleet systeem van +-1500 euro.

w

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De laaste keer dat ik tweakers.net heb bekeken bleek het een pricewatch te hebben zodat je kunt vergelijken wat de prijzen zijn en reviews wat tweakers vinden van de shops.

Kan interessant zijn om daar eens een blik op te werpen?

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 22:28
Als je het topic aanmaakt staan er allerlei vragen waar je antwoord op moet geven. Daaronder valt ook het maken van een lijstje. Ik denk dat je topic snel gesloten wordt aangezien je deze weg hebt gehaald.

Kijk hier eens, de BBG mainstream gaming pc:

[BBG] Mainstreamgamesysteem juli 2015

Als je deze pc aanhoudt haal je al heel wat leuks in huis. Pas hem voor de rest aan naar jouw wensen (grotere ssd, betere videokaart etc)

Je complete pc kopen bij een winkel (en dan ook nog eens laten assembleren) is geld weggooien. Als je zelf componenten zoekt (al dan niet tweedehands) en hem zelf of door een kennis in elkaar laten zetten, kan al gauw 100-200 euro schelen. en dan weet je ook precies wat erin zit. Over het algemeen besparen computerzaken op bepaalde componenten die je juist goed wilt hebben (moederbord en voeding).

[ Voor 30% gewijzigd door luuksnijmegen op 06-08-2015 13:37 ]

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:39
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd door de winkel afuture. Een maat van mij had daar een monitor besteld, en ze deden 0,0 moeilijk over dode pixels. Ook is die winkel erg goedkoop. Ik raad je die winkel aan.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:06
Als je nu eerst de topic start even leest voordat je gaat antwoorden. Hij heeft zijn pc al helemaal samengesteld en is nu van plan om het aan te schaffen. Hij is niet op zoek naar advies over het samenstellen.

@TS: Zelf heb ik AL mijn componenten besteld bij Azerty. Vind ik persoonlijk een erg fijne winkel. Vervolgens had ik een dag later alles in huis en lekker zelf alles samengesteld (beetje net als LEGO, het leuke is niet de aanschaf maar de assemblage) ;)

*sowieso

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-12 18:29

Bolletje

Moderator Harde Waren
Linksaf, houd het a.u.b. bij één topic. Dan staat wat je wilt mooi bij elkaar.

Daarnaast kan je zelf denk ik al een heel eind komen met de Pricewatch (voor prijzen) en de shopreviews (welke winkels goed zijn of niet). Succes!

Hierbij sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.