Toon posts:

Schoon houden van Koelers/PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn PC nu voor ongeveer een maand en zie dat er in mijn Front Fan wat stof zit kan ik dit gewoon weg stofzuigen? en hoe vaak adviseren jullie om de binnen kant van de PC schoon te maken. verder de rest van mijn setup kan ik dat gewoon met een vochtige doek/schoonmaak middel schoon maken zoals schermen muis toetsenbord? hoe kan ik dit op de meest veilige manier doen.

desktop:
8x 4,0 Ghz AMD FX8350 Black Edition
MSI GTX960 2 GB Gaming
16Gb Kingston Hyper X Fury Black Series
Seagate SSHD 1TB
Samsung 850 EVO 120GB
MSI 990FXA Gaming
Corsair CS550M
Corsair Hydro series H80I GT
Corsair carbide series spec-01 red Led

excuses aan de moderator als dit op de verkeerde plek staat zag geen andere plek waar dit item passend bij was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Hier staan wel wat tips:
PC Schoonmaken.

Onderwerp is al een paar keer voorbij gekomen. Ik zou even de zoekfunctie gebruiken. Komen best handige tips uit.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wat voor mij het beste werkt is zorgen dat je enkel outtake fans plaatst en stoffilters plaatsen op alle plekken waar lucht kan instromen (roosters en gaatjes). Uiteraard moet je ook overal afdekplaatjes zetten aan je uitbreidingssloten. Anders komt daar nog een hoop stof door naar binnen.

Sowieso kan je best je kast niet op de grond zetten, aangezien er zich daar meer stof ophoopt.