Gratis Windows 10 Education voor leerlingen

Pagina: 1
Acties:
  • 25.911 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/talkmediaafrica.com/wp-content/uploads/2015/01/windows10banner-798x310.jpg
BESTELLEN
Via www.surfspot.nl kun je nu een licentie bestellen van Windows 10 Education als...
  • student bent bij een aangesloten instelling. [Heb ik niet getest]
  • als je [ouder van een] basisschool leerling bent. [https://surfspot.apsitdiensten.nl/RequestAccountStudent.aspx ]
Via www.slim.nl kun je een licentie bestellen van Windows 10 Education als...
  • je middelbare scholier bent bij een aangesloten school. [een e-mailadres van de aangesloten school is noodzakelijk]
LET OP: je mag 1 licentie per student/leerling bestellen.

WAT IS HET?
Windows 10 Education is gebaseerd op de Enterprise versie. Je hebt de keuze tussen de 32 en 64 bit versie. Het is een 'eeuwigdurende' licentie die je op 1 apparaat mag gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://venturebeat.com/wp-content/uploads/2015/07/windows_10_compare_management_security.png
Huidige legale gebruikers van Windows 7 en 8 kunnen nu ook al, binnen 1 jaar na ontvangst van de update melding , gratis upgraden naar Windows 10 Home. Echter, besluit je pas iater te upgraden dan schijnen updates niet meer gratis te zijn. De Home versie is ook niet zo uitgebreid als de Education versie.

UPGRADE & SCHONE INSTALLATIE
In de bestel informatie staat dat je nu een werkende [legale] versie van Windows 7 of 8 nodig hebt om te kunnen upgraden naar Windows 10 Education, echter via de download link die je ontvangt kun je een .iso downloaden waarmee je een schone installatie kunt uitvoeren. De licentie lijkt dus geschikt voor zowel upgrade als schone installatie.

Als je van 32 bit naar 64 bit wilt overstappen is een schone installatie nodig. Ook als je nu een Enterprise versie van Windows 7 of 8 hebt schijnt een schone installatie nodig te zijn.
Zie ook: ftp://ftp.kivuto.com/supp...0EDU_PostOrderPage_en.pdf

Het is aan te raden om te kiezen voor een 'custom' installatie. Zie hieronder bij 'privacy'.

SYSTEEMVEREISTEN
Processor: 1 gigahertz (GHz) of sneller of SoC
RAM: 1 gigabyte (GB) voor 32-bits of 2 GB voor 64-bits
Schijfruimte: 16 GB voor 32-bits OS of 20 GB voor 64-bits OS
Grafische kaart: DirectX 9 of nieuwer met WDDM 1.0-stuurprogramma
Beeldscherm: 1024 x 600
Zie ook http://www.pcmweb.nl/nieuws/windows-10-de-systeemeisen.html
Hieronder in de comments kun je echter lezen dat Windows 10 ook op oudere apparatuur goed kan draaien. YMMV.

PRIVACY
Helaas schijnen er nogal wat privacy issues te zijn.
https://www.reddit.com/r/...able_data_logging_in_w10/

WATERMERK
Windows 10 Education heeft een klein watermerk rechts onder in het scherm.
Afbeeldingslocatie: http://www.kevinpayravi.me/wp-content/uploads/2015/07/windows-10-education-watermark.png

TIPS & TRICKS
http://www.trustedreviews...10-tips-tricks-and-tweaks
http://lifehacking.nl/per...een-succesvolle-overstap/
[Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2
[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen

GOEDKOOP MEERDERE LICENTIES
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44694963

Deze startpost heeft niet als doel een volledige gids te zijn voor het installeren van Windows 10. Dit topic is ook niet de plaats om verkoop etc. van de licenties te bespreken.
Aanvullingen graag hieronder, of stuur een PM als ik een fout in de tekst van deze post heb gemaakt...

[ Voor 90% gewijzigd door Medione1210 op 05-08-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandefred
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 20:08
Ik neem aan dat je als student ook op 2 computers, waar bijvoorbeeld windows 7 en windows 8.1 opstaan, windows 10 education zetten? Of geldt het voor 1 pc per persoon?

Fractal Design Meshify 2 \ 5800X \ NH-D15S \ Gigabyte Aorus PRO V2 \ GTX 1660 Super \ Corsair AX1200i \ Corsair RGB PRO 32 GB \ Samsung 970 EVO Plus 2TB \ HGST 10TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:54
Bedankt voor het delen. De 2e optie (-als je [ouder van een] basisschool leerling bent. [Bestellen kan met je eigen emailadres]) kan ik echter niet vinden op surfspot.nl

Gevonden :)

https://surfspot.apsitdiensten.nl/RequestAccountStudent.aspx

[ Voor 21% gewijzigd door Ryan_ op 05-08-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 00:08
janvandefred schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:44:
Ik neem aan dat je als student ook op 2 computers, waar bijvoorbeeld windows 7 en windows 8.1 opstaan, windows 10 education zetten? Of geldt het voor 1 pc per persoon?
Ik heb het installeren nog niet getest, maar na het bestellen kreeg ik 1 key. Of het voor meerdere pc's werkt weet ik dus niet.
Als het een volume license is (wat vaker bij Enterprise voorkomt) is het wellicht mogelijk...

Overigens is een Windows 7 of 8.1 licentie niet nodig, in de beschrijving staan links voor als je vanaf Windows XP of Vista komt, dan kun je een iso downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door -Eraser- op 05-08-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandefred
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 20:08
-Eraser- schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:27:
[...]
Ik heb het installeren nog niet getest, maar na het bestellen kreeg ik 1 key. Of het voor meerdere pc's werkt weet ik dus niet.
Als het een volume license is (wat vaker bij Enterprise voorkomt) is het wellicht mogelijk...
Of kan het dat je hem 2 keer los bestelt en dan 2 keer kan installeren, ik kon er niet 2 stuks in mn winkelmand zetten dus mogelijk blokkeert ie na 1 bestelling.

Fractal Design Meshify 2 \ 5800X \ NH-D15S \ Gigabyte Aorus PRO V2 \ GTX 1660 Super \ Corsair AX1200i \ Corsair RGB PRO 32 GB \ Samsung 970 EVO Plus 2TB \ HGST 10TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
-Eraser- schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:27:
[...]

Overigens is een Windows 7 of 8.1 licentie niet nodig, in de beschrijving staan links voor als je vanaf Windows XP of Vista komt, dan kun je een iso downloaden.
Klopt. Lees de startpost even.
Je kan maar 1 keer per leerling bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 05-08-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 10:32

HellBeast

Oh My GoT!

Kun je met die ISO ook een upgrade uitvoeren?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
HellBeast schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:34:
Kun je met die ISO ook een upgrade uitvoeren?
Dat is niet nodig. Via windows update van je huidige installatie krijg je de mogelijkheid om te upgraden. De meeste mensen hebben die upgrade melding al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:03
Hm, jammer dat mijn account ineens "verdwenen" is bij Surfspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Medione1210 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:37:
[...]

Dat is niet nodig. Via windows update van je huidige installatie krijg je de mogelijkheid om te upgraden. De meeste mensen hebben die upgrade melding al gehad.
Toch niet als je een Enterprise licentie nu hebt van Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 00:08
HellBeast schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:50:
[...]

Toch niet als je een Enterprise licentie nu hebt van Windows 7?
Dat klopt, die kun je niet op dezelfde manier upgraden. Als je dus toegang tot Surfspot hebt, zou Windows 10 Education een optie kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb die education versie al gedownload. Een schone installatie is alleen niet waar ik op zit te wachten. Dan ben ik een dag bezig om alles weer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hier ook maar gebruik gemaakt van de actie. Jammer dat je er maar 1 kan 'kopen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-06 20:16
Zitten er nog voorwaarden aan het gebruik van een education variant van windows. Of mag ik deze verkopen/weggeven (ik heb nog een heleboel windows 7 apparaten die ook allemaal een legale key kunnen krijgen..).
Edit: Mag niet (thx"darkside"). Zal wel geen key bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Centelte op 05-08-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 11:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

*knip*, zeg dan niets.

[ Voor 91% gewijzigd door Perkouw op 05-08-2015 11:04 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:37
Ik heb even gekeken maar als medewerker van een universiteit kun je hem niet bestellen (opzich logisch ook aangezien ze specifiek zeggen voor studenten). M'n studentenaccount is helaas al verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervu
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:36
Thanks dit betekent voor mij voor het eerst een legale versie van windows :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ben benieuwd hoe lang de key geldig blijft, heb er één aangevraagd maar voorlopig niet nodig omdat ik al Windows 7 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Medione1210 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 06:54:

Aanvullingen graag hieronder, of stuur een PM als ik een fout in de tekst van deze post heb gemaakt...
Volgens mij staat er een bak met info in [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 & [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen wat kan dienen als aanvulling op de (summiere) startpost. Ook een bepaalde reaktie van mij geeft al meer gratis info/documentatie dan wat er nu "even" in de startpost gelinkt staat.

Het artikel van PCMWeb over de vereisten klopt sowieso niet helemaal; het is 3 maanden oud en spreekt erover dat machines van ongeveer 4 jaar oud nog wel mee moeten kunnen komen. Anderen (hier op GoT en elders op internet) draaien Windows 10 zonder issues op een netbookje van 7 a 8 jaar oud zonder enige issues. Is dus vermeldenswaardig; niet elke student heeft veel geld en een netbookje is ook lekker draagbaar :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-06 20:16
*knip*, er over door gaan na een ingrijp van ons is natuurlijk niet de bedoeling

[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 05-08-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

*knip*, voor jou hetzelfde.

[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 05-08-2015 11:52 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 23:12
Zijn er mensen die al besteld hebben en zo ja, hoe lang duurde het bij jullie voordat de key beschikbaar was?
Bij mij duurt het namelijk al een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:35
karimmm schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:39:
Hm, jammer dat mijn account ineens "verdwenen" is bij Surfspot
Volgens mij zijn ze een tijdje geleden naar een nieuwe omgeving overgegaan. Ik kreeg hier nog een mailtje over dat als ik nog codes in mijn productkluis had, ik die met een bv. een screenshot zelf moest bewaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:22:
[...]

Volgens mij staat er een bak met info in [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 & [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen wat kan dienen als aanvulling op de (summiere) startpost. Ook een bepaalde reaktie van mij geeft al meer gratis info/documentatie dan wat er nu "even" in de startpost gelinkt staat.

Het artikel van PCMWeb over de vereisten klopt sowieso niet helemaal; het is 3 maanden oud en spreekt erover dat machines van ongeveer 4 jaar oud nog wel mee moeten kunnen komen. Anderen (hier op GoT en elders op internet) draaien Windows 10 zonder issues op een netbookje van 7 a 8 jaar oud zonder enige issues. Is dus vermeldenswaardig; niet elke student heeft veel geld en een netbookje is ook lekker draagbaar :)
Ik heb je aangedragen links toegevoegd. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
liemjordi schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:29:
Zijn er mensen die al besteld hebben en zo ja, hoe lang duurde het bij jullie voordat de key beschikbaar was?
Bij slim direct en bij Surfpost na 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gisteren als student ook een licentie besteld. Dit werkte prima, had binnen 5 minuten na 'betalen' de key binnen.

Ben wel erg benieuwd of deze versie dezelfde nadeel heeft als de Enterprice editie:
Niet kunnen upgraden tijdens een major release:
Van 8.0 -> 8.1 ging niet zonder clean install
Van 8.1 -> 10 gaat niet zonder clean install.
In het overzicht staat:
Gebruikersvoorwaarden Bekijk de gebruikersvoorwaarden
Aantal licenties 1 apparaat
Looptijd licentie Eeuwigdurend gebruiksrecht
Lijkt me dus een licentie voor 1 apparaat, voor de lifetime van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
rens-br schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:41:
Gisteren als student ook een licentie besteld. Dit werkte prima, had binnen 5 minuten na 'betalen' de key binnen.

Ben wel erg benieuwd of deze versie dezelfde nadelen heeft als de Enterprice editie:
Niet kunnen upgraden tijdens een major release:
Van 8.0 -> 8.1 ging niet zonder clean install
Van 8.1 -> 10 gaat niet zonder clean install.

[...]

In het overzicht staat:

[...]

Lijkt me dus een licentie voor 1 apparaat, voor de lifetime van het apparaat.
Je kan je als ouder van een basisschool leerling aanmelden en zo een licentie bestellen. Aangezien een kind meestal 2 ouders heeft is het wellicht mogelijk om zo op een legale manier ook aan 2 licenties te komen.
Dit heb ik niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 18:31
Bedankt, ik wist niet dat je als ouder van een kind op de basisschool hier ook gebruik van kan maken :) Handig, gelijk geregistreerd bij Surfspot en de code met downloadlink is inmiddels beschikbaar. Toppie!

Edit:
Medione1210 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

Je kan je als ouder van een basisschool leerling aanmelden en zo een licentie bestellen. Aangezien een kind meestal 2 ouders heeft is het wellicht mogelijk om zo op een legale manier ook aan 2 licenties te komen.
Nee, het account staat op naam van het kind :)

[ Voor 49% gewijzigd door BackSlash op 05-08-2015 11:50 ]

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Je zou eventueel ook nog:
Microsoft Windows 8.1 Professional Upgrade voor €22,75
Microsoft Windows 7 Professional Upgrade Student voor €22,75
kunnen aanschaffen.

Beide versies installeren en upgraden naar Windows 10. Dan heb je 3 licenties voor maar €45,50. Volgens Surfspot zijn de Windows 7 en 8.1 licenties maar 1 jaar geldig, maar dit is incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip_Janssen
  • Laatst online: 06-06 12:33
Licentie gekocht via Slim.nl, netjes direct de licentie code gekregen en de download link voor de ISO uit het beschikbare PDF document gehaald. Helaas, download liep vast en toen ik de download nogmaals wilde starten, gaf de Microsoft website een foutmelding bij het kiezen van de taal.

Vreemd...

Helaas is het bij Microsoft Tech Support/Customer Service erg druk, dus je staat een flinke tijd in de wacht en dan krijg je het verzoek om het morgenochtend nog eens te proberen omdat de tweede lijn nog drukker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Philip_Janssen schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:34:
Licentie gekocht via Slim.nl, netjes direct de licentie code gekregen en de download link voor de ISO uit het beschikbare PDF document gehaald. Helaas, download liep vast en toen ik de download nogmaals wilde starten, gaf de Microsoft website een foutmelding bij het kiezen van de taal.

Vreemd...

Helaas is het bij Microsoft Tech Support/Customer Service erg druk, dus je staat een flinke tijd in de wacht en dan krijg je het verzoek om het morgenochtend nog eens te proberen omdat de tweede lijn nog drukker is.
Dat is inderdaad erg vreemd. Heb net even voor je geprobeerd en de download komt hier prima binnen. Misschien moet je het even met een andere browser / computer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Even voor de duidelijkheid: dit is geen topic voor vragen over installatie of licenties.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:03
Carnoustie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

Volgens mij zijn ze een tijdje geleden naar een nieuwe omgeving overgegaan. Ik kreeg hier nog een mailtje over dat als ik nog codes in mijn productkluis had, ik die met een bv. een screenshot zelf moest bewaren...
Hierover heb ik dus geen mail gehad, maakt niet uit. Er zat toch alleen een 1-jarig Office 365 licentie in dat allang verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 01:27
Ik heb direct maar een bestelling gedaan bij surfspot.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, heeft de computer een huidige legale Windows 7/8 nodig wil ik deze installeren? Of kan ik hiermee met een clean install deze computers op deze manier van een legale Windows voorzien? Want niet iedere computer heeft op het moment legaal Windows bij mij thuis (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

DarkSide

theres no place like ::1

sanderinozie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:18:
Ik heb direct maar een bestelling gedaan bij surfspot.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, heeft de computer een huidige legale Windows 7/8 nodig wil ik deze installeren? Of kan ik hiermee met een clean install deze computers op deze manier van een legale Windows voorzien? Want niet iedere computer heeft op het moment legaal Windows bij mij thuis (a)
Als het goed hoef je deze niet te upgraden.
Legale windows pc's kun je legaal gratis upgraden.
Deze licentie is voor een clean installatie.
Maar kan desalniettemin toch interessant zijn om te gebruiken op een upgrade PC.
Want die kan bv beschikken over win10 home.En heb je nu toch mooi enterpise.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sanderinozie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:18:
Wat mij niet helemaal duidelijk is...
Uit de startpost: UPGRADE & SCHONE INSTALLATIE - In de bestel informatie staat dat je nu een werkende [legale] versie van windows 7 of 8 nodig hebt om te kunnen upgraden naar Windows 10 Education, echter via de download link die je ontvangt kun je een .iso downloaden waarmee je een schone installatie kunt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-06 06:20
Leuk, maar dat soort tips zijn niet gewenst

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 05-08-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Lees dus de startpost en topicwaarschuwing, geen vraagjes over installatie e.d.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 08:04
liemjordi schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:29:
Bij mij duurde het iets van 45 minuten (surfspot).
Daarna op surfspot inloggen, via Mijn surfspot naar Productkluis, en dan op de titel 'Microsoft Windows 10 - Education (studenten)' klikken, niet op Download, dan krijg je je voucher met code te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 14:10
Hier vanochtend om 9:48 besteld, uiteindelijk 11:33 gekregen. Dus ong. 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:42
als ik bestellen wil dan krijg ik een error 404 bij slim.nl

surfspot kent mijn school niet.

-EDIT- of je gebruikt natuurlijk even een andere browser

[ Voor 26% gewijzigd door mission op 05-08-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is misschien wel het vermelden waard dat de Education versie een watermerk op het bureaublad plaatst (rechts onder in) hoewel er ook methodes zijn om dat weer weg te krijgen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bor schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:04:
Het is misschien wel het vermelden waard dat de Education versie een watermerk op het bureaublad plaatst (rechts onder in) hoewel er ook methodes zijn om dat weer weg te krijgen.
Wat is de toegevoegde waarde van zo'n watermerk? Die logica ontgaat mij compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Freakster86 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:09:
[...]

Wat is de toegevoegde waarde van zo'n watermerk? Die logica ontgaat mij compleet.
De toegevoegde waarde voor jou als gebruiker is helemaal niets maar ik denk dat ze hiermee willen voorkomen dat de versie oneigenlijk wordt gebruikt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bor schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:14:
[...]

De toegevoegde waarde voor jou als gebruiker is helemaal niets maar ik denk dat ze hiermee willen voorkomen dat de versie oneigenlijk wordt gebruikt.
Hoe gaat een watermerk oneigenlijk gebruik tegen vraag ik mij dan af? Afijn, misschien teveel off topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H45te
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-01 01:09
Meessen schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:15:
Ben benieuwd hoe lang de key geldig blijft, heb er één aangevraagd maar voorlopig niet nodig omdat ik al Windows 7 heb.
Er is geen geldigheidsdatum aangegeven, dus kun je ervan uitgaan dat er geen is. Tenzij iemand mij van verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:15
Heb via surfspot de W10 besteld (gratis).
Op surftspot kun je licentie zien bij productkluis en invullen op de website van microsoft om een iso te downloaden.
http://www.microsoft.com/...re-download/vlacademicISO

Windows 10 Professional Academic, alle talen mogelijk en keuze uit 32/64bit

SFE 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H45te
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-01 01:09
*knip* Lees de topicwaarschuwing. Je kunt ook zelf moeite doen en contact opnemen met Surfspot.

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 05-08-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16

D4NG3R

kiwi

:)

Thanks, ik begin in september pas aan de HAN maar kon al inloggen om een installatie te claimen @ Surfspot. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 17:25
Dat zijn toch upgrades? Dan moet je natuurlijk al een bestaande windows licentie hebben.
Of noemen ze het upgrades maar kan je ze eigenlijk ook zelfstandig installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Het is dus niet mogenlijk deze aktie als Belg te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
Anton.net schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:49:
Het is dus niet mogenlijk deze aktie als Belg te gebruiken?
Als je kinderen in nederland op school zitten wel.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Mooie aanbieding! Gaan we hier gebruiken om een vrijwel in onbruik geraakte PC met Vista een nieuw leven te geven en daarmee de voors en tegens van Windows 10 te exploreren, voordat we de Win7/8.1 PC's gaan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Toff schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:13:
...daarmee de voors en tegens van Windows 10 te exploreren, voordat we de Win7/8.1 PC's gaan overzetten.
En dat mag geld kosten? Als je dan toch wil "testen", kan je ook gewoon de Pro/Enterprise ISO downloaden bij Microsoft (gratis!!), 90 dagen testen en als het dan bevalt, kan je alsnog licenties kopen voor je andere PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:36:
[...]
En dat mag geld kosten? Als je dan toch wil "testen", kan je ook gewoon de Pro/Enterprise ISO downloaden bij Microsoft (gratis!!), 90 dagen testen en als het dan bevalt, kan je alsnog licenties kopen voor je andere PC's.
Waarom zou ik daar geld aan uitgeven? Met Win 7/8.1 volstaan voor ons de Home uitvoeringen, die gratis naar Win10 mogen en met de Education aanbieding wordt die Vista bak ook weer een actuele machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, ondanks de topicwaarschuwing en de modbreaks gaat het toch alleen over installatie en de lincentievorm. Dat mag men in de Windows 10 topics gaan doen, maar AK is daar niet voor bedoeld :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
GEEN VRAGEN OVER INSTALLATIE, LICENTIEVORMEN ETC.

Dit topic is dus niet bedoeld voor "kan ik dit voor een schone installatie gebruiken" of "is dit een upgradelicentie". Lees de voorwaarden, geen vraagjes hier.