Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Als ik de game opstart terwijl ik met Xbox Live verbonden ben krijg ik een error: "Unable to verify your DLC with Xbox Live" of iets dergelijks. Na het offline zetten kan ik wel gewoon de campaign starten.
Dus zonder netwerk gewoon te doen? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-03 13:52
epamel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

Heb je hem als standaard laten versturen of aangetekend?
Thnx!!
Standaard. Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
mfreriks schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Dus zonder netwerk gewoon te doen? ^^
Ja, je kunt de Xbox via instellingen op 'offline' zetten, dus je hoeft niet je kabel eruit te halen of iets dergelijks. Campaign is speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:48

Bozznl

GT: The Bozzz88

jadouber schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

Was hij ook al beschikbaar bij de Media Markt / Game Mania? :9~
media markt zoetermeer nog niet. Game Mania nog niet kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Ja, je kunt de Xbox via instellingen op 'offline' zetten, dus je hoeft niet je kabel eruit te halen of iets dergelijks. Campaign is speelbaar.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 22:24
Bozznl schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

media markt zoetermeer nog niet. Game Mania nog niet kunnen bereiken.
Thanks voor de update, mocht je wat horen dan hou ik me aanbevolen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Standaard. Graag gedaan!
Heb hem ook besteld, kreeg je nu bij std. verzending ook nog een bevestiging zodra deze is verzonden?
Nogmaals bedankt, en hoor graag van je of je hem direct al kunt spelen :D

Gr. en speelse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
epamel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Heb hem ook besteld, kreeg je nu bij std. verzending ook nog een bevestiging zodra deze is verzonden?
Nogmaals bedankt, en hoor graag van je of je hem direct al kunt spelen :D

Gr. en speelse!
Ja ik kreeg gistermiddag een verzendbevestiging per email en hij lag rond 13 uur vandaag op de deurmat. Allen de campaign is speelbaar (Xbox moet op offline staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
De exacte bewoordingen van de error die je krijgt als je de game start terwijl je online bent: 'Attention: Unable to validate your DLC with Xbox Live. Please ensure any required DLC is installed.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Gamemania en mediamarkt beweren beide dat ze halo 5 nog niet in huis hebben :+ toch jammer dat die nog niet op te pikken is! Had zomaar aankomende zondag kunnen vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
mfreriks schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:19:
Gamemania en mediamarkt beweren beide dat ze halo 5 nog niet in huis hebben :+ toch jammer dat die nog niet op te pikken is! Had zomaar aankomende zondag kunnen vullen.
Als je hem nu besteld bij yourgamezone.nl heb je dikke kans dat je hem morgen in huis hebt en zondag kan gamen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Denk wel dat de xbox dan tot dinsdag op offline moet blijven staan of niet? anders gaat die achievements syncen en dan wordt je acc platgegooid?

Edit: bericht van yourgamezone: Morgen op de mat !! :9~ :9~

[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 23-10-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 12:34
mfreriks schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:32:
Denk wel dat de xbox dan tot dinsdag op offline moet blijven staan of niet? anders gaat die achievements syncen en dan wordt je acc platgegooid?

Ik neem aan dat ze toch niet je account platgooien omdat je een game speelt die je gewoon van een winkel te vroeg hebt gekregen?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
mfreriks schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:32:

Nee dat zal wel meevallen denk ik, ik denk eerder dat die webshop een probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 21:17
Dat is dan wel weer het nadeel van een digitale kopie. Ik moet gewoon braaf wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Beltoni schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:37:
Dat is dan wel weer het nadeel van een digitale kopie. Ik moet gewoon braaf wachten :(
Ach, ik speel de Halo campaigns al sinds CE met een vriend samen en ze hebben in hun oneindige wijsheid de split-screen modus laten vervallen. Ik heb er uiteindelijk dus niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 21:17
Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:42:
[...]

Ach, ik speel de Halo campaigns al sinds CE met een vriend samen en ze hebben in hun oneindige wijsheid de split-screen modus laten vervallen. Ik heb er uiteindelijk dus niet veel aan.
Tijd voor een dikke installatie met 2 xboxen en 2 schermen naast elkaar (waarom niet 4 eigenlijk)! Wel jammer voor je dat ze dat er uit hebben gehaald. Zelf heb ik er niet zoveel last van. Vermaak me altijd prima met de campaign maar kijk zelf vooruit uit naar de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:42:
[...]

Heb je toevallig de multiplayer al kunnen checken?! Hyped! Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Beltoni schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Tijd voor een dikke installatie met 2 xboxen en 2 schermen naast elkaar (waarom niet 4 eigenlijk)! Wel jammer voor je dat ze dat er uit hebben gehaald. Zelf heb ik er niet zoveel last van. Vermaak me altijd prima met de campaign maar kijk zelf vooruit uit naar de MP.
Haha, dat zou niet de eerste keer zijn, maar hij heeft de game ergens anders besteld en zijn Xbox staat in Groningen.
epamel schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

Heb je toevallig de multiplayer al kunnen checken?! Hyped! Hehe
Nee, multiplayer werkt niet, zie mijn eerdere posts daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
SingleplYer kan je wel al spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

Haha, dat zou niet de eerste keer zijn, maar hij heeft de game ergens anders besteld en zijn Xbox staat in Groningen.
[...]

Nee, multiplayer werkt niet, zie mijn eerdere posts daarover.
Als je nu tijdens off line weergave single player speelt en je haalt achievements. Die zijn wel gewoon geldig zodra je weer 'online komt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bozznl schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

Als je nu tijdens off line weergave single player speelt en je haalt achievements. Die zijn wel gewoon geldig zodra je weer 'online komt'?
Wordt als het goed is gewoon gesynced, net zo als de savegames:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Bozznl schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

Daar ga ik wel vanuit maar ik weet het niet zeker. Ik heb net de eerste missie op Heroic gespeeld maar kreeg niets te zien over een achievement of iets dergelijks toen ik aan de tweede missie begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Nomoi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:01:
[...]

Daar ga ik wel vanuit maar ik weet het niet zeker. Ik heb net de eerste missie op Heroic gespeeld maar kreeg niets te zien over een achievement of iets dergelijks toen ik aan de tweede missie begon.
Kan je dinsdag gewoon weer opnieuw beginnen. Hahahaha :+ :P

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Als je 'm nu nog bestelt zul je hem volgende week pas binnen hebben, ervan uitgaande dat ze niet in het weekend versturen.

Ik wacht lekker tot dinsdag :P. Vond de MP sessie van IGN er erg goed uit zien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk ben ik niet de enige die het onzin vindt dat ze de MP nog niet open gooien. Op het moment dat je legaal aan een product komt verwacht je alle opties te kunnen gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:55:
Hopelijk ben ik niet de enige die het onzin vindt dat ze de MP nog niet open gooien. Op het moment dat je legaal aan een product komt verwacht je alle opties te kunnen gebruiken toch?
Snap je gevoel hierbij heel goed, maar de launch date is vanuit de ontwikkelaar duidelijk aangegeven. Dat bedrijven (vroegtijdig) de game al gaan verkopen doet niets af aan die datum en staat dus los van het wel/niet kunnen gebruiken van alle opties. Vroegtijdig verkopen levert een (oneerlijk) concurrentievoordeel op voor de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Atratus schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Snap je gevoel hierbij heel goed, maar de launch date is vanuit de ontwikkelaar duidelijk aangegeven. Dat bedrijven (vroegtijdig) de game al gaan verkopen doet niets af aan die datum en staat dus los van het wel/niet kunnen gebruiken van alle opties. Vroegtijdig verkopen levert een (oneerlijk) concurrentievoordeel op voor de verkoper.
Ik snap het ook hoor, als ze de game gewoon volledig speelbaar maken voor de launch werkt het alleen maar in de hand dat dit soort webshops zich niet aan de afspraken houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zijn al een flink aantal streamers op Twitch te vinden. Begint wel echt te kriebelen hier oOo .

E: Vind het ook een goede actie van Microsoft om de MP nog niet beschikbaar te maken, neem aan dat die webshop trouwens wel op de vingers getikt wordt. Heb zelf wel eens meegemaakt dat games een dag o.i.d. van te voren al verkocht werden (GameMania deed dat vroeger vaak, zou me niks verbazen als Halo 5 ook al maandag middag af te halen is), maar dit is wel een halve week...

E2: De company even toegevoegd aan de OP.

[ Voor 70% gewijzigd door Thomas op 24-10-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Hier is die ook binnen van YGZ wohoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Netjes!

Begin zin te krijgen in dinsdag. Lijkt me leuk om ook met wat Tweakers te spelen, geen van m'n vrienden heeft een Xdoos helaas. Ben wel in voor co-op campaign (ik speel 'm denk ik op heroic) en natuurlijk online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg je mij toe? zerocha0s1234. Geldt ook voor de rest hier trouwens. Speel veel Halo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Mijn GT is ThomasXIV, iedereen die vanaf dinsdag lekker wil knallen kan me toevoegen :).

Heb een weekje vrijwel niks te doen volgende week, dus zal veel online zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 24-10-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Ik heb inmiddels Halo 5 vandaag in de bus mogen ontvangen! Ben hem op t moment aan t installeren.
Ben erg benieuwd :D Mijn allereerste Halo. :) Ga maar eens beginnen met de single player aangezien de multiplayer nog niet kan.

[ Voor 31% gewijzigd door epamel op 24-10-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
Haha cool, als je deze hebt uitgespeeld en je hebt geen zin in MP kan ik je ten zeerste adviseren ook de MCC te halen en deel 1 t/m 4 uit te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
epamel schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:35:
Ik heb inmiddels Halo 5 vandaag in de bus mogen ontvangen! Ben hem op t moment aan t installeren.
Ben erg benieuwd :D Mijn allereerste Halo. :) Ga maar eens beginnen met de single player aangezien de multiplayer nog niet kan.
Vandaag al? Of gaat het wederom om de versie die ook pas te spelen is vanaf dinsdag?
Of is toch de SP al te spelen dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 24-10-2015 23:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Heb bij wehkamp besteld, hoop dat hij op tijd binnen is, aangezien ik al veel reacties zie van mensen die hem reeds binnen hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ben nu even http://www.twitch.tv/summit1g aan het kijken. MP ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Zit ook al lekker MP online te kijken ;) Heb je overigens toegevoegd! Misschien leuk als we met 4 mensen samen campaign run kunnen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Vestux op 25-10-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Martinspire schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:05:
[...]

Vandaag al? Of gaat het wederom om de versie die ook pas te spelen is vanaf dinsdag?
Of is toch de SP al te spelen dan?
Ik heb hem via YGZ binnen gekregen, afgelopen vrijdag besteld nog en zaterdag in de bus.
Gaat om de disc enkel kun je de single player alleen nog spelen, multiplayer nog niet geprobeerd maar die start ik pas op zodra die officieel uit is.

Maargoed heb het spel al geinstalleerd en geupdate dat scheelt weer qua tijd en dan kan ik direct beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zodra je weer online gaat na het spelen van Halo 5 stromen de achievements binnen... hoop dat dit goed gaat met mijn MS account... knijp hem wel een beetje :+

Campaing op heroic al afgerond xD zo maar eens beginnen aan legendary!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hoeveel missies zitten er eigenlijk in de campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
mfreriks schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:36:
Zodra je weer online gaat na het spelen van Halo 5 stromen de achievements binnen... hoop dat dit goed gaat met mijn MS account... knijp hem wel een beetje :+

Campaing op heroic al afgerond xD zo maar eens beginnen aan legendary!
Nu al haha gelijk verslaafd aan het spel ;)
haha mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Sinds vandaag de Elite Controller in bezit, ik kan nu niet wachten tot ik Halo 5 binnen heb dinsdag :D.

Zijn er meer mensen die Halo in het verleden met een scuf controller gespeeld hebben? Ik ben benieuwd naar jullie key mappings. Ik heb er zelf nog niet zo heel veel ervaring mee en probeer een mooie setup te pakken te krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:58
Heb net de Master Chief Collection voor 21 euro besteld bij Bart Smit. Heb de eerdere games nooit gespeeld, dus vond dit een mooie aanbieding. Hoop dat als ik daarmee klaar ben, Halo 5 al wat goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zou iemand een foto kunnen sturen dat ze hem al binnen hebben, van een bon of het spel zelf? Sta in een winkel die hem willen verkopen mits ze zien dat anderen hem al hebben! Alvast bedankt :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Nipje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:17:
Sinds vandaag de Elite Controller in bezit, ik kan nu niet wachten tot ik Halo 5 binnen heb dinsdag :D.

Zijn er meer mensen die Halo in het verleden met een scuf controller gespeeld hebben? Ik ben benieuwd naar jullie key mappings. Ik heb er zelf nog niet zo heel veel ervaring mee en probeer een mooie setup te pakken te krijgen :).
Ik ga hier denk ik gewoon voor de bumper jumper. Voorheen altijd met de "normale" mapping gespeeld die je ook in games als CoD terugvindt, maar in Halo is het wel fijn om ook te kunnen richten als je springt.
Nipje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:48:
Zou iemand een foto kunnen sturen dat ze hem al binnen hebben, van een bon of het spel zelf? Sta in een winkel die hem willen verkopen mits ze zien dat anderen hem al hebben! Alvast bedankt :D:D
Nomoi in "[XBO] Halo 5: Guardians"

[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 25-10-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
ThomasXIV schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Ik ga hier denk ik gewoon voor de bumper jumper. Voorheen altijd met de "normale" mapping gespeeld die je ook in games als CoD terugvindt, maar in Halo is het wel fijn om ook te kunnen richten als je springt.

[...]

Nomoi in "[XBO] Halo 5: Guardians"
Thanks voor je reactie, sorry ik zoek weer eens niet goed.

Betreffende de controls: bumper jumper in combinatie ook met een Scuf? Ik probeer te begrijpen hoe je je controls zou mappen in combinatie met bumper jumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Oh ik heb gewoon een normale controller :) . Als die Elite nou eens in prijs daalt haal ik die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
ThomasXIV schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:53:
Oh ik heb gewoon een normale controller :) . Als die Elite nou eens in prijs daalt haal ik die wel.
Ik zou deze inderdaad ook graag willen halen indien de prijs wat zakt :).

Ik was zojuist even bij de Bart Smit voor Halo 5. In de eerste instantie leek het erop alsof ze hem wouden verkopen op basis van de foto in dit topic, maar later begon ze toch te twijfelen en wou ze bewijs dat een andere winkel uit Tilburg het ook verkoopt voordat ze het mee zou geven. Helaas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
ThomasXIV schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:44:
Hoeveel missies zitten er eigenlijk in de campaign?
15 stuks, maar ze zijn niet allemaal even lang en het is ook niet altijd duidelijk dat je een nieuwe missie begint. Ik begon vandaag in missie 10 en toen ik even plaspauze nam zat ik al in 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zijn we toch aardig wat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Net de SP uitgespeeld op heroic.. nog best lastig met alleen AI teammates. Erg toffe SP verder!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Ik ben nu met de laatste missie bezig. Qua level design, cutscenes en uiteraard grafisch is dit absoluut de beste Halo ooit. Ik vond het qua gameplay niet op hetzelfde niveau als de door Bungie gemaakte games. Dat is ook een kwestie van smaak, zonder te spoilen zijn er bepaalde vijanden die naar mijn smaak niet bij Halo passen, verder vond ik bepaalde delen van de game erg repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Bozznl schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:05:
Net de SP uitgespeeld op heroic.. nog best lastig met alleen AI teammates. Erg toffe SP verder!!
Heroic is op sommige stukken goed pittig inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele SP nu gehad, verhaal valt wat tegen, maar het speelt wel heel lekker. Belooft daarom ook een soepel MP te worden.

Mochten mensen mee willen doen met coop, GT: BasGas NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Mochten er nog tweakers mee lezen en over de streep getrokken moeten worden als ze nog geen xbox hebben.

Vanaf woensdag kun je een xbox one + Halo bluray set + Halo 5 aanschaffen bij de Mediamarkt voor 322,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Atratus schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:47:
Mochten er nog tweakers mee lezen en over de streep getrokken moeten worden als ze nog geen xbox hebben.

Vanaf woensdag kun je een xbox one + Halo bluray set + Halo 5 aanschaffen bij de Mediamarkt voor 322,-.
Wauw! Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Nice! Hele goede deal inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Halo scoort op nederlandse sites een 8,5. Prima score maar had toch wel op beter gehoopt. Vooral de geen splitscreen word afgestraft. Ben benieuwd wat de andere shooters gaan scoren dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 12:34
Ben nu bij missie 15. Ik vind het verhaal wel goed. Baal er wel wat van dat de achievements er niet bij komen. Moet ik nou straks nog een keer het spel spelen om alle achievements te krijgen?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:48:
Halo scoort op nederlandse sites een 8,5. Prima score maar had toch wel op beter gehoopt. Vooral de geen splitscreen word afgestraft. Ben benieuwd wat de andere shooters gaan scoren dit jaar.
Mij valt het opzich ook een klein beetje tegen, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het spel voornamelijk koop voor de multiplayer. Ik hoop dan ook dat dit wel top is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hoop dat ik 'm vandaag kan komen halen bij Game Mania.

W.b.t. het geen splitscreen, vond dat altijd erg leuk, speelde voorgaande delen altijd graag als ik vrienden over de vloer had, maar goed, vind het geen dealbreaker dat het er niet is.

Wel benieuwd naar de campaign, had geen heel goed verhaal verwacht dus de "tegenvallende" cijfers vind ik niet zo gek. 343 kan gewoon niet zo goed verhalen vertellen als Bungie, dat vond ik in Halo 4 ook al. Minder immersie en verassingen IMO. Nog steeds is het verhaal interessant genoeg om de game te kopen, en als de gameplay strak in elkaar zit en de MP leuk is, wil ik 'm sowieso hebben, want mis nu een beetje leuke shooters op de Xdoos (vond Evolve wel lachen, maar de playerbase is nu miniscuul).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:51:
[...]

Mij valt het opzich ook een klein beetje tegen, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het spel voornamelijk koop voor de multiplayer. Ik hoop dan ook dat dit wel top is!
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat het ontbreken van een splitscreen steeds wordt afgestraft. Bij Battlefield is dat nimmer een issue geweest en met de hedendaagse shooter is het ook niet meer van deze tijd (mijn mening). Al was het bij Halo 5 best mogelijk met de squad singleplayer gameplay.

Beetje jammer dat de sites dit steeds als minpunt aandragen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Battlefield had het al niet om mee te beginnen. Splitscreen is niet ideaal in welke game dan ook, iedereen vindt het fijner om full screen te gamen, maar Halo was wel een game die je uit de kast kon trekken als je met andere mensen wilde gamen, jammer dat dat nu weg is, want ondanks dat je naar een half scherm tuurt was het wel heel leuk om te doen.

Heb zelf deel 3 bijna volledig samen met een vriend in split screen gespeeld, was altijd erg leuk, en dat ga ik wel missen. Het was een groot pluspunt van de serie, en het is jammer dat ze het er uit hebben gehaald. Geen dealbreaker, wel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Harmsen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:50:
Ben nu bij missie 15. Ik vind het verhaal wel goed. Baal er wel wat van dat de achievements er niet bij komen. Moet ik nou straks nog een keer het spel spelen om alle achievements te krijgen?
Zodra je je xbox weer op online zet stromen ze binnen! hoeft het niet nog een keer te doen:)

Verder over het verhaal, ik was iet wat verrast. Had liever een andere wending gezien aan het einde... daarnaast vondt ik de zogehete hunt die wordt gestart naar chief wat magertjes...

60fps speelt echter wel heerlijk weg!! Heroic is op sommige stukken idd pittig, maar heb het gevoel dat in eerdere games heroic moeilijker was!

Ben nu de collectables aan het verzamelen op normal... eerste 3 levels alles gevonden, beste zoektocht :+ dan binnenkort de legendary modus even aanslingeren, die knallen we tussen de warzone matches er fijn doorheen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
ThomasXIV schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:55:
Hoop dat ik 'm vandaag kan komen halen bij Game Mania.

W.b.t. het geen splitscreen, vond dat altijd erg leuk, speelde voorgaande delen altijd graag als ik vrienden over de vloer had, maar goed, vind het geen dealbreaker dat het er niet is.

Wel benieuwd naar de campaign, had geen heel goed verhaal verwacht dus de "tegenvallende" cijfers vind ik niet zo gek. 343 kan gewoon niet zo goed verhalen vertellen als Bungie, dat vond ik in Halo 4 ook al. Minder immersie en verassingen IMO. Nog steeds is het verhaal interessant genoeg om de game te kopen, en als de gameplay strak in elkaar zit en de MP leuk is, wil ik 'm sowieso hebben, want mis nu een beetje leuke shooters op de Xdoos (vond Evolve wel lachen, maar de playerbase is nu miniscuul).
Ik hoop ook dat ik vandaag een smsje krijg! Zo niet heeft de MediaMarkt hem wellicht al wel in de verkoop.

Overigens ben ik het eens met je verdere bericht. Ik had ook niet zo ontzettend veel verwacht maar leuk zal het toch wel zijn. Teven ben ik echt mega benieuwd naar de MP. Ik heb de MP beta gespeeld en hier was ik erg blij mee :9~. Nu nog hopen dat dit niet al te snel zal gaan vervelen, maar ik verwacht dat ze wel tijd in de verdere ontwikkeling van de MP blijven steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heb anders vaak gewild dat battlefield een split screen mode had. Dat is dan ook nog het enige goeie wat cod heeft, splitscreen zombies of missies doen. Altijd maar fifa met z'n 2en graat ook vervelen. Ben toch bang dat halo geen splitscreen omdat xbone niet krachtig genoeg is ( 1 review graf als minpunt bij halo dat op momenten de resolutie wel heel erg omlaag graat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Nieuwevolger schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:40:
Heb anders vaak gewild dat battlefield een split screen mode had. Dat is dan ook nog het enige goeie wat cod heeft, splitscreen zombies of missies doen. Altijd maar fifa met z'n 2en graat ook vervelen. Ben toch bang dat halo geen splitscreen omdat xbone niet krachtig genoeg is ( 1 review graf als minpunt bij halo dat op momenten de resolutie wel heel erg omlaag graat).
Klopt!
“If we could do it, we would do it. But it is what they call ‘nontrivial.’”

The reasons for the removal are the ones you might expect: the demands that the team is putting on the hardware just wouldn’t support two players on the same console. The environments are too large, the AI is too complex, the team’s vision was focused on other things. 60 FPS isn’t free either.

“The decision to remove split-screen support from Halo 5: Guardians was one of the most difficult ones we’ve ever had to make as a studio,” 343 studio head Josh Holmes wrote in a blog post a little while back. “We know that for many of our fans, Halo has meant playing together with friends in the same room. We all have great memories of past Halo split-screen multiplayer matches.”
Source: http://www.forbes.com/sit...ck-into-halo-5-guardians/

Ik vind het ook heel jammer. Vroeger heel veel plezier aan beleeft. Halo 1, Hang 'em High Rockets met 16 man >:)

Hopelijk heeft de volgende console genoeg power voor splitscreen support :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
Voor de mensen met een fysieke disc: de servers zijn live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Mocht iemand nog van plan zijn om bij de MediaMarkt te gaan kijken vandaag. MM Amsterdam centrum verkoopt hem pas vanaf morgen, net wezen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
  • Laatst online: 20-04-2022
Het spel komt morgen pas uit maar kan je hem bij sommige al in de winkel halen? Gamemania bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nomoi schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:01:
Voor de mensen met een fysieke disc: de servers zijn live!
Shit, daar gaat mijn planning om vandaag nog wat singleplayer achievements te scoren... Gaan lekker warzone starten dan vanavond !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Baskes1986 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:06:
Het spel komt morgen pas uit maar kan je hem bij sommige al in de winkel halen? Gamemania bijvoorbeeld?
ik kan echt niet wachten iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zojuist bij Bart Smit geweest. Daar gaat hij vandaag helaas ook de verkoop nog niet in :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Balen!

Ben bang dat het toch een dag wachten word.

[ Voor 79% gewijzigd door Baskes1986 op 26-10-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

RawChild

PSN: Rawchild

Aangezien er mensen waren die vorige week al hun exemplaar via de post kregen had ik toch wel verwacht dat er vandaag verkocht zou gaan worden...

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
RawChild schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:27:
Aangezien er mensen waren die vorige week al hun exemplaar via de post kregen had ik toch wel verwacht dat er vandaag verkocht zou gaan worden...
Geen enkele fysieke winkel is de verkoop nog gestart, enkel 1 webwinkel voor zover ik weet. Het is dus niet gek dat geen enkele fysieke winkel het momenteel nog verkoopt. Wanneer de MediaMarkt of welke winkel dan ook toch start met de verkoop zal de rest hier ook in mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Die webshop moet aardig op de vingers getikt zijn door Microsoft hoor. Denk overigens dat er vanmiddag hier en daar echt wel zal worden verkocht. Bij Game Mania heb ik vaak meegemaakt dat je rond 4 uur een sms'je krijgt dat je je pre-order kan ophalen, een dag van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
ThomasXIV schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:36:
Die webshop moet aardig op de vingers getikt zijn door Microsoft hoor. Denk overigens dat er vanmiddag hier en daar echt wel zal worden verkocht. Bij Game Mania heb ik vaak meegemaakt dat je rond 4 uur een sms'je krijgt dat je je pre-order kan ophalen, een dag van tevoren.
Dat lijkt mij ook :P. Laten we verder hopen dat je gelijk hebt! Soms heb ik bij GM ook inderdaad wel eens meegemaakt dat ik een dag van tevoren de game af kon halen, maar dit zijn doorgaans de wat minder "populaire" games geweest in mijn ogen. Hier ligt de release date redelijk strak lijkt me ;X.

Tevens ben ik gisteren nog even bij GM geweest en daar lieten ze mij weten de game enkel te gaan verkopen als ze van iemand (geen idee wie) een bericht krijgen dat dit ook daadwerkelijk mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Ik zat te denken om even naar gamemania te bellen maar heb zon idee als je belt dat ze zowiezo zeggen dat ze het niet doen;)

nemen niet eens op. manmanman

[ Voor 11% gewijzigd door Baskes1986 op 26-10-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Baskes1986 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:40:
Ik zat te denken om even naar gamemania te bellen maar heb zon idee als je belt dat ze zowiezo zeggen dat ze het niet doen;)

nemen niet eens op. manmanman
Ik zou zeggen doe een poging met de foto welke hier ook in dit topic is geplaatst, waarop zichtbaar is dat mensen Halo 5 al hebben ontvangen. Wellicht haalt dat nog wat uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46
Er is geen co-op matchmaking heb ik begrepen.

Heb wel echt zin in de nieuwe Halo zeg !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Heb intertoys gebeld die doen het niet.

Heb gamemania gebeld die doen het niet

aagh flauw hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Mediamarkt dus niks? Balen, natuurlijk dat als enige in de buurt zit bij me.

Verder twijfel ik erg met aanschaf vanwege de afwezigheid van Splitscreen.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbert19
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-08 03:48
Ik heb me ook aangemeld voor de spartan company, heb echt zin in de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik moet zo toch nog ergens naar een winkelcentrum om m'n smartwatch ter reparatie in te leveren, zitten daar volgens mij wat speegoedzaken waar ik het kan vragen (Intertoys, Bart Smit, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
ThomasXIV schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:53:
Ik moet zo toch nog ergens naar een winkelcentrum om m'n smartwatch ter reparatie in te leveren, zitten daar volgens mij wat speegoedzaken waar ik het kan vragen (Intertoys, Bart Smit, etc.)
Na mijn idee waren ze erg bang, In ieder geval die van intertoys durfde er niet aan te beginnen, omdat ze dan geen first day releases meer krijgen als ze er achter komen

gamemania zei gewoon vanaf morgen kan je hem kopen. Ik vroeg nog je kan toch stiekem doen. Maar durfde hij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Baskes1986 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:55:
[...]

Na mijn idee waren ze erg bang, In ieder geval die van intertoys durfde er niet aan te beginnen, omdat ze dan geen first day releases meer krijgen als ze er achter komen

gamemania zei gewoon vanaf morgen kan je hem kopen. Ik vroeg nog je kan toch stiekem doen. Maar durfde hij niet
Als we 1 winkel over de streep krijgen dan gaat de rest vanzelf ook mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46
Heb ook al naar van alles gebeld maar niets.
Heb medelijden met mezelf dat ik geen geduld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Had na half 5 niks te doen dacht lekker hele avond knallen beetje inkomen.

Miss regio veranderen en dan gewoon downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Baskes1986 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:00:
Had na half 5 niks te doen dacht lekker hele avond knallen beetje inkomen.

Miss regio veranderen en dan gewoon downloaden?
De release is World Wide 27-10, dus heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
t unlocks to the region purchased. 2 reasons I now purchase from Hong Kong and Singapore. Play games early and cheapest. MGSV will unlock in 6 hours for me and cost me about £23.

I keep my XB1 set to UK region and just purchase through Xbox.com by changing region here - http://www.xbox.com/Shell/ChangeLocale

Miss met de tijdzones waar het nu al de 27ste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
Melbourne * din 00:03

in australie is het nu dinsdag?

dus regio veranderen

3v voucher kopen die als creditcard geld en dan daar kopen?

[ Voor 83% gewijzigd door Baskes1986 op 26-10-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Baskes1986 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:02:
t unlocks to the region purchased. 2 reasons I now purchase from Hong Kong and Singapore. Play games early and cheapest. MGSV will unlock in 6 hours for me and cost me about £23.

I keep my XB1 set to UK region and just purchase through Xbox.com by changing region here - http://www.xbox.com/Shell/ChangeLocale

Miss met de tijdzones waar het nu al de 27ste is?
Nou je het zegt, dikke kans dat dit wel werkt. Ik heb eerder wel eens een spel gekocht welke een dag eerder in de US beschikbaar was. Deze kon ik gewoon spelen op moment van US release :).

[ Voor 11% gewijzigd door Nipje op 26-10-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baskes1986
jaa zou vet zijn:)

via die link van mij staat er dit
0
DAYS
0
HOURS
52
MINUTES

[ Voor 65% gewijzigd door Baskes1986 op 26-10-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Ligt het aan mij of is tweakers weer is erg laat met hun review ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Nipje schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Nou je het zegt, dikke kans dat dit wel werkt. Ik heb eerder wel eens een spel gekocht welke een dag eerder in de US beschikbaar was. Deze kon ik gewoon spelen op moment van US release :).
Klopt. Ik koop al m'n spellen in de US Store en vaak is de release paar dagen eerder in de US dan in de EU en dan kan ik al gewoon spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste