Toon posts:

Wijziging User Review - Double-X-L - ReinierG

Pagina: 1
Acties:
  • 564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
User review: http://tweakers.net/gallery/60447/aanbod/

Mailwisseling: (zonder adres gegevens)
Modbreak:Zoals in de sticky uitgelegd: geen 1:1 communicatielogs plaatsen svp.
Verder sowieso even de rest doornemen van: How to - V&A feedback laten aanpassen

Ik vind zijn manier hier niet juist. Naast het feit dat deze mijn prive gegevens heeft (adres, telnr) en ik de zijne niet, heeft hij gewoon niet gedaan wat ik in de mail voorstelde. Ik zal in de toekomst dan ook niet meer zo snel mijn gegevens aan een andere tweaker geven.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
Modbreak:Deze topics zijn enkel voor betrokken partijen

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Geen idee wat ik hiermee moet, het is gegaan zoals daar staat.
Wat hebben (mijn) privé gegevens hier verder mee te maken?

Ik heb exact gedaan wat er voorgesteld was en zou die ochtend rond 10:30 bellen oftewel NA 08:30.
Op een zondag ga ik echt geen wekker zetten zodat ik om 08:30 kan bellen.
Nogmaals, er staat in de mail, 'bel mij even NA 08:30'.

Daarbij gaf je vervolgens zelf aan dat het niet de schoonheidsprijs verdient en wil je nu een aangepaste review?? Je komt met onzin aanzetten dat je mijn mail niet gezien zou hebben die ik de avond ervoor nog gestuurd heb. Daarin gaf ik aan dat de prijs akkoord was en ik zondag zou bellen INCL 2 ophaal opties voor de dag erna. Dat je die mail niet gezien zou hebben is natuurlijk 1 op 1 onzin, aangezien je die ochtend om 09:34 een bericht stuurde dat de CPU opeens niet meer te koop is.

Niet nu opeens gaan lopen huilen, ook heb ik je vooraf op de hoogte gesteld dat ik dit in een feedback zou vermelden, waarop jouw reactie was dat dit mijn goed recht was.

Begrijp dan ook echt niet wat je hiermee wilt bereiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat jij in een mail, die ik niet heb kunnen lezen, aangeeft akkoord te zijn. Ik heb in mijn mail echter aangegeven dat je mij moest bellen om wat af te spreken. Met dat afspreken bepaal ik of ik de processor nog heb en of ik die aan je wil verkopen. Dit heb je niet gedaan.
Dus moet ook jij niet huilen en jammeren, en hoor je ook niet een negatieve review te plaatsen die vol met onwaarheden en aannamen staat.

Dat ik vind dat ik duidelijker in mijn mail had moeten zijn, klopt. Daarom verdiende die geen schoonheidprijs.

Tijdijn:
22:00 Ik regeer op een mail van jou dat je interesse waarbij je nog een vraag hebt. Ik geef aan dat je de eerste mailer was, maar omdat je hier niet aangeeft akkoord te zijn met het aangeboden product, moest je mij bellen om wat af te spreken. Hiermee is de koop niet rond geweest.

8:00 pc gaat open. Het is pech voor je dat ik mijn mail niet heb gecontroleerd, maar wat zou dat?!
9:00 Een andere tweaker BELT mij, en hij koopt de processor
9:30 pc werkt weer, ik zie je mail. Je bent gewoon te laat. Pech!

Ik zie dus niet in waarom jij een negatieve beoordeling mag plaatsen in de vraag en aanbod. Je hebt immers niets gekocht.

Dus wil ik bereiken dat die review wordt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Wowwww lees ik nu een compleet ander verhaal hier, PC gaat open om 08:00????
Als je daarvoor je mail bekeken had,zou je hebben gezien dat ik die avond ervoor nog gereageerd had.
Je hebt verder ook geen email via telefoon of tablet?
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:38:
8:00 pc gaat open. Het is pech voor je dat ik mijn mail niet heb gecontroleerd, maar wat zou dat?!
Concrete bevestiging van mijn review, ga ik verder niet op in.

Bizarre draai om nu (3 weken na het plaatsen van de review) gewoon nog meer onzin te vertellen.
Het wordt er allemaal niet beter op en bevestigd alleen maar de conclusie van mijn review.
In je OP heb je het nog over (prive) gegevens, en nu gaat het erover dat de PC open lag.
Dit betoog rammelt echt aan alle kanten.
Tijdijn:
22:00 Ik regeer op een mail van jou dat je interesse waarbij je nog een vraag hebt. Ik geef aan dat je de eerste mailer was, maar omdat je hier niet aangeeft akkoord te zijn met het aangeboden product, moest je mij bellen om wat af te spreken. Hiermee is de koop niet rond geweest.
No way, jij zegt tegen mij:

Je bent de eerste die gereageerd heeft. Als je de prijs ok vind, laten we dan wat afspreken.
Bel mij morgen anders even, *telnr* (na 8:30).

Ik stuur diezelfde avond nog een mail dat de prijs akkoord is incl 2 ophaaltijden voor die maandag.
Ohja en BTW zie je dat staan, 'NA' die 2 letters zijn nogal cruciaal namelijk.

Nog iets anders, jij komt die ochtend met het bericht dat de CPU niet meer te koop is.
Je stelt niet dat hij verkocht is (aan een ander), nee hij was helaas niet meer te koop.
Je wist toen al dat het niet zuiver was en probeerde dat zo tekstueel nog enigszins te camoufleren.
Ik zie dus niet in waarom jij een negatieve beoordeling mag plaatsen in de vraag en aanbod. Je hebt immers niets gekocht.
Ik plaats een review omdat wij een akkoord hadden nadat ik diezelfde avond akkoord ging met jouw prijs.
Vanaf dat moment hebben wij een overeenkomst, dat jij dan door onzin nalatigheid het geheel niet wil/kan nakomen is dan gewoon 'pech' voor mij 8)7 Daarbij gaf je aan dat het mij vrij stond om mijn ervaring in een review te plaatsen, om nu 3 weken later dit topic te beginnen met een nog slechter verhaal.
Dus wil ik bereiken dat die review wordt verwijderd.
Op deze manier zaken doen is een negatieve ervaring en dat resulteert in negatieve feedback.
Gaat wat mij betreft echt NIET gebeuren, complete tijdsverpilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de review in lijn gebracht met het verhaal wat niemand betwist. Dat betekent dus dat aannames over de reden van het niet doorgaan en de waardeoordelen er uit zijn - die zijn ook niet relevant voor de ervaring zelf. Hetzelfde voor reactie op andere reviews - reviews zijn geen discussieplatform. Het voldoen aan beschrijving en aflevering kunnen niet beoordeeld worden; daar zal je het artikel toch voor moeten ontvangen.

Verder geeft verkoper zelf al aan dat de communicatie beter had gekund. Ook ik zou als potentiële koper bij deze communicatie andere verwachtingen hebben gehad. Echter is de communicatie ook niet zo concreet dat je kan stellen dat de koopovereenkomst er al lag (als de prijs akkoord is, laten we dan wat afspreken). In basis had verkoper dus wel het recht om nog aan een ander te verkopen.

Al met al zie ik geen mensen die van kwade wil zijn. Wel dat de communicatie door verkoper beter had gekund - en die onderkent dat ook. Een beoordeling voor communicatie is daarom niet vreemd naar mijn idee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers