Wowwww lees ik nu een compleet ander verhaal hier, PC gaat open om 08:00????
Als je daarvoor je mail bekeken had,zou je hebben gezien dat ik die avond ervoor nog gereageerd had.
Je hebt verder ook geen email via telefoon of tablet?
Concrete bevestiging van mijn review, ga ik verder niet op in.
Bizarre draai om nu (3 weken na het plaatsen van de review) gewoon nog meer onzin te vertellen.
Het wordt er allemaal niet beter op en bevestigd alleen maar de conclusie van mijn review.
In je OP heb je het nog over (prive) gegevens, en nu gaat het erover dat de PC open lag.
Dit betoog rammelt echt aan alle kanten.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:38:
Tijdijn:
22:00 Ik regeer op een mail van jou dat je interesse waarbij je nog een vraag hebt. Ik geef aan dat je de eerste mailer was, maar omdat je hier niet aangeeft akkoord te zijn met het aangeboden product, moest je mij bellen om wat af te spreken. Hiermee is de koop niet rond geweest.
No way, jij zegt tegen mij:
Je bent de eerste die gereageerd heeft. Als je de prijs ok vind, laten we dan wat afspreken.
Bel mij morgen anders even, *telnr* (
na 8:30).
Ik stuur diezelfde avond nog een mail dat de prijs akkoord is incl 2 ophaaltijden voor die maandag.
Ohja en BTW zie je dat staan,
'NA' die 2 letters zijn nogal cruciaal namelijk.
Nog iets anders, jij komt die ochtend met het bericht dat de CPU niet meer te koop is.
Je stelt niet dat hij verkocht is (aan een ander), nee hij was
helaas niet meer te koop.
Je wist toen al dat het niet zuiver was en probeerde dat zo tekstueel nog enigszins te camoufleren.
Ik plaats een review omdat wij een akkoord hadden nadat ik diezelfde avond akkoord ging met jouw prijs.
Vanaf dat moment hebben wij een overeenkomst, dat jij dan door
onzin nalatigheid het geheel niet wil/kan nakomen is dan gewoon 'pech' voor mij

Daarbij gaf je aan dat het mij vrij stond om mijn ervaring in een review te plaatsen, om nu 3 weken later dit topic te beginnen met een nog slechter verhaal.
Op deze manier zaken doen is een negatieve ervaring en dat resulteert in negatieve feedback.
Gaat wat mij betreft echt
NIET gebeuren, complete tijdsverpilling.